Kun miesystävä ei kehu ja minä kehun.
Olemme olleet yhteyksissä tiiviisti yli kuukauden ja välimatkasta johtuen tavanneet vasta kaksi kertaa. Hän selvästi viihtyy seurassani, tuntuu kuin olisimme tunteneet hyvin paljon pidempään. Minä sanon hyvin helposti, että tykkään susta ja näytät hyvältä. Jos sanon, että olet ihana, niin kerran hän jopa on sanonut, että niin olet sinäkin. Harmittaa myös ettei hän juurikaan esitä minulle kysymyksiä. En oikein osaa tulkita tätä, onkohan hän kovinkaan kiinnostunut?
Kommentit (38)
Siis onhan se nyt mukavaa kuulla kehuja välillä, mutta mikä on liikaa ja eikö kuukauden aikana ole sallittua tehdä selväksi, että tykkää ja toinen on ihana?
Kuka kutsuu miesystäväksi tyyppiä, jonka on tavannut kahdesti..?
Vierailija kirjoitti:
No ei hän naisystäväkään ole. Mikä on oikea nimitys? Mies jota tapailen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hän naisystäväkään ole. Mikä on oikea nimitys? Mies jota tapailen?
Treffikumppani? Tai ihan vaan mies jonka olet tavannut kaksi kertaa... Ei kai kukaan kahden treffin jälkeen vielä seurustelusta ole sopinut?
vieras13 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieras13 kirjoitti:
On aivan turha vetää johtopäätöksiä siitä, mitä toinen sanoo tai ei sano. Teot ratkaisee. Edellinen miesystäväni kehui ja todisteli rakkauttaan joka käänteessä. Teot ei puhuneet yhtä vahvasti samaa. Nykyinen on ujohko tunteistaan, kuten olen itsekin ja rakkaudentunnustuksia meillä kuullaan harvoin. Päivittäiset teot näyttää kuitenkin kaiken sen, mitä ei vain jostain syystä kehdata sanoa ääneen.
Kuten ensimmäinen vastaaja sanoi, on sanomattakin selvää, kumpi suhde kesti/on kestänyt pidempään.
Nyt tulkitsit väärin.
Tarkoitin että se suhde jossa nainen kehui mua jatkuvasti oli se suhde joka kesti pitkään.
Sarkasmi on näin näin onlinessa hieman
haastavaa.
Siis häh. Siis suhde naiseen joka kehui koko ajan, kesti pidempään??
Ap, olet ihastunut ihastumisen tunteeseen. Koko suhteenne on pitkälti vain korviesi välissä. Kahden tapaamisen perusteella ei vielä voi pitää toista ihanana, mutta sinusta on ihanaa olla ihastunut. Yhdistät mieheen mielikuvia, joita toivot ja oletat hänellä olevan. Sen, ja tunteidesi, sanoittaminen tuottaa sinulle sellaista tunnetta, että nyt olet parisuhteessa ja rakastunut, "tällaista sen kuuluu olla".
Tutustu ihan todelliseen mieheen rauhassa ja ajan kanssa. Jos jo nyt huomaat, että hän ei esimerkiksi esitä sinulle kysymyksiä, niin eikö se jo kerro, että ei hän ole ihana unelmapoikaystävä vaan ihan tavallinen mies?
Mun mies oli ensimmäisen 1.5v ujohko tunteistaan, mutta käytöksestään ja ilmeistä kyllä näki miten paljon, ja millä lailla tykkää. Nyt vuosien jälkeen hän puhuu ihan luonnollisesti toiveistaan ja kertoo joka päivä myös sanoin miten ihana olen.
Vierailija kirjoitti:
vieras13 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieras13 kirjoitti:
On aivan turha vetää johtopäätöksiä siitä, mitä toinen sanoo tai ei sano. Teot ratkaisee. Edellinen miesystäväni kehui ja todisteli rakkauttaan joka käänteessä. Teot ei puhuneet yhtä vahvasti samaa. Nykyinen on ujohko tunteistaan, kuten olen itsekin ja rakkaudentunnustuksia meillä kuullaan harvoin. Päivittäiset teot näyttää kuitenkin kaiken sen, mitä ei vain jostain syystä kehdata sanoa ääneen.
Kuten ensimmäinen vastaaja sanoi, on sanomattakin selvää, kumpi suhde kesti/on kestänyt pidempään.
Nyt tulkitsit väärin.
Tarkoitin että se suhde jossa nainen kehui mua jatkuvasti oli se suhde joka kesti pitkään.
Sarkasmi on näin näin onlinessa hieman
haastavaa.Siis häh. Siis suhde naiseen joka kehui koko ajan, kesti pidempään??
Niin, ja toisella taas kehujan kanssa kesti lyhyemmän aikaa ja loppuun sarkastinen huomatus/lainaus ensimmäisen vastaajan loppukaneetista.
Vierailija kirjoitti:
Kehujen vaatiminen mieheltä voi olla myös ns. puukon kiertämistä haavassa.
Jos mies ei ole saanut juuri sellaista nättiä naista jonka olisi halunnut ja nainen alkaa siinä vaiheessa vielä kärttämään kehuja niin mies voi ajatella mielessään että "pitääkö vielä ripotella suolaa haavaan.."
Mulla on ainakin kokemusta siitä että on yhdessä sellaisen naisen kanssa jossa kehuttavaa ei pahemmin ole.
Omaa tyhmyyttähän se vain on, jos alkaa suhteeseen naisen kanssa, joka ei viehätä fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet yhteyksissä tiiviisti yli kuukauden ja välimatkasta johtuen tavanneet vasta kaksi kertaa. Hän selvästi viihtyy seurassani, tuntuu kuin olisimme tunteneet hyvin paljon pidempään. Minä sanon hyvin helposti, että tykkään susta ja näytät hyvältä. Jos sanon, että olet ihana, niin kerran hän jopa on sanonut, että niin olet sinäkin. Harmittaa myös ettei hän juurikaan esitä minulle kysymyksiä. En oikein osaa tulkita tätä, onkohan hän kovinkaan kiinnostunut?
Olette tavaneet kaksi kertaa. En pidä sitä yhdessäolemisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole saanut juuri sellaista nättiä naista jonka olisi halunnut ja nainen alkaa siinä vaiheessa vielä kärttämään kehuja niin mies voi ajatella mielessään että "pitääkö vielä ripotella suolaa haavaan.."
Mulla on ainakin kokemusta siitä että on yhdessä sellaisen naisen kanssa jossa kehuttavaa ei pahemmin ole.
Miksi sä olet/olet ollut naisen kanssa, jossa et ole nähnyt mitään ihailtavaa?
Koska todella usein miehillä on tilanne, että joko kelpuutat sen mitäänsanomattoman naisen tai sitten olet yksin. Kun olet tarpeeksi kauan yksin niin tyydyt sellaiseen naiseen.
Nyt minua sinkkumiestä kai pitäisi alkaa pelottamaan oma kohtaloni. Olen elänyt ja ollut sinkkuna jo vuosia. Omasta mielestäni olen voinut elää näin sinkkuna oikein hyvää ja monin tavoin tyydyttävää ja antoisaa elämää. Aatteluttaa, jollei kuten edellä suorastaan pelota elämänvaihe, joka koostuisi siitä, että minun olisi jostain minulle vieraasta syystä pyrittävä suhteeseen kenen hyvänsä naisen ( kas kuin ei yhtälailla vaihtoehtoisesti miehen) kanssa. Mieluummin olen ja elän yksin; en oikein tahdo uskoa, että tällainen liitto, jossa toisen kokisi vain ja ainoastaan mitäänsanomattomaksi tai suojakilveksi yksinoloa vastaan on kenellekään, millään tavoin hyväksi tai onneksi.
Vilpitön sydän ja moraalinen selkäranka on ehkä hienoin ja haluttavin yhdistelmä, joka miehessä voi olla <3. Toivottavasti löydät arvoisesi naisen.
Kuukausi on aika lyhyt aika. Kolme kuukautta on mielestäni jo sellainen aikaraja, että jos siihen mennessä ei ole mitään sovittu, tai vastapuolella ei ole sen suurempia tunteita herännyt, niin sitten kannattaa lopettaa juttu suosiolla. On hyvä muistaa, että miehet yleensä rakastuvat nopeammin kuin naiset, ja myös se että miehet myös ns."tyytyvät" naisiin helpommin. Et halua olla se nainen, johon tyydytään paremman puutteessa kun mies samalla katselee ja yrittää niitä, joita oikeasti haluaa.
Ota vaan rauhallisesti, katso osoittaako mies mitään aloitteellisuutta sinua ja suhdetta kohtaan, näkeekö mies eteesi mitään vaivaa jne. Kaikki miehet eivät ole kovin hyviä puhumaan, joten pelkkien kehujen ja kysymysten perusteella ei kannata tulkita mitään. Tärkeämpää on havainnoida, mitä mies tekee ja miten hän toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska todella usein miehillä on tilanne, että joko kelpuutat sen mitäänsanomattoman naisen tai sitten olet yksin. Kun olet tarpeeksi kauan yksin niin tyydyt sellaiseen naiseen.
Miksi ihmeessä? Kukaan nainen ei halua olla mitäänsanomaton kumppaninsa mielestä. Tämä on pahinta naiselle eikä siitä kenellekään seuraa mitään hyvää. Ei sille miehellekään
Ei kaksi tapaamiskertaa ole seurustelua eli ei se mies ole vielä miesystäväsi.
vieras13 kirjoitti:
Niin sinulle ratkaisee teot. Joku ei arvosta tekoja jos ei ikinä kuule sanoja. Meitä on niin monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Kukaan nainen ei halua olla mitäänsanomaton kumppaninsa mielestä. Tämä on pahinta naiselle eikä siitä kenellekään seuraa mitään hyvää. Ei sille miehellekään
Siksi että muita vaihtoehtoja ei ole ja se vähän mitäänsanomatonkin parisuhde on parempi kun ei suhdetta ollenkaan. Saa sitä sentään seuraa, läheisyyttä ja seksiä mitä ei saisi yksinäisenä.
Teoilla en tarkoita sitä, että molemmat tekisi osansa kotitöistä esimerkiksi. Vaan kaikkea pientä, jonka voi jättää tekemättäkin, eikä elämä ole yhtään sen hankalampaa. Hali ohimennen, kahvien tuominen vaikka sohvapöydälle, kun olet uppoutunut lukemaan, pikkujuttu jonka tekee toisen puolesta muuten vaan, kaupasta tuotu jotain lempparia raskaan päivän tai viikon päätteeksi piristykseksi yms.
Lisään vielä tähän yhden, joka varmaan monilla muillakin toimii, mutta monilla aiheuttaa turhia riitoja ja toiset suunnilleen kirjoittavat listoja siitä kuka teki mitä, mutta meillä on molemmilla samanlainen siisteyskäsitys ja kotityöt ovat luonnostaan jakautuneet suunnilleen puoliksi, silti kun toinen on väsynyt, niin huomaamatta toinen tekee enemmän, jotta toisella on mukavampi olla. Eikä tämä meillä jää huomaamatta, kyllä meistä molemmat noteeraa, miten toinen huomioi pikkujutuilla.