Olen nautiskeleva työtön ja nyt meni rantasuunnitelmat uusiksi
Sadetta luvannut koko päiväksi... Mitähän sitä keksis kun ulkoilma-aktiviteetit on nyt omalla kohdallani suljettu pois pelistä? Kalsarikänni houkuttais hieman ja katsos vaan sehän onkin perjantai. Sattuipa sopivasti kännipäivä kohdalle. Ei näissä viikonpäivissä pysy perässä kun jokainen päivä on lauantai muutenkin.
Kommentit (9)
Ap+känni+av = Läjä malttinsa menettäneitä aktiivimallin kannattajia.
Kokeile tehdä jotain provoja tänne. Siinä menee päivä kuin siivillä.
Kokeile montako aloitusta jaksat tehdä päivässä?
Koko viikko puhuttu, että perjantaina sataa. Miten voi mennä suunnitelma uusiksi?
Ai että kun kuulostaa mukavalta. Harmi että on tuo työpaikka kun työttömän elämä on noin lokoisaa. Ja vielä minun rahoilla. Kyllä nyt ketuttaa tosi paljon. Ap on oikea onnen Pekka.
Vierailija kirjoitti:
Koko viikko puhuttu, että perjantaina sataa. Miten voi mennä suunnitelma uusiksi?
No minun ystäväpiirissä ei ole sää se suosituin puheenaihe, enkä myöskään koskaan katso sääennustuksia. Elän hetkessä.
Ap
Kas noin. Ensimmäinen kaljatölkki tsipsautettu auki. Nyt tämä nautiskeleva työtön aloittaa alkoholin hetkellisestä suurkulutuksesta nauttimisen. Aijaijai kun tekee kutaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun kuulostaa mukavalta. Harmi että on tuo työpaikka kun työttömän elämä on noin lokoisaa. Ja vielä minun rahoilla. Kyllä nyt ketuttaa tosi paljon. Ap on oikea onnen Pekka.
Aika pieni todennäköisyys, että ap:n toimeentulo olisi kokonaan kustannettu just sun maksamista verorahoista.
Hei sähän voit notkua av-palstalla jos et muuta keksi