Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Alexa Dagmar näyttää niin upealta kaikissa vaatteissa?

Vierailija
28.06.2018 |

En käsitä, miten onnistuu näyttämään kaikissa vaatteissa niin hyvältä :o Miksei tyylitajua voi ostaa..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun ihailet häntä. Minusta hän on ihan tavallisen näköinen nainen mutta monen mielestä tyylikäs

Vierailija
2/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en onnistu ikinä olemaan noin tyylikäs, vaikka yrittäisinkin :D Jotenkin kai vaan kantaa itsensä hyvin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanen olla eri mieltä...

Vierailija
4/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Alexa....

Vierailija
5/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän luultavasti toisaalta julkaisee vain kuvia joissa asut ovat onnistuneita.

Inhoan tällaista puhetta, niin hän on todella paksujalkainen, eivätkä tietynmalliset housut varmasti sopisi hänelle.

Tyylikäs ihminen kuitenkin kuten sanoit ja osaa varmasti valita vartalotyypilleen sopivimmat vaatteet.

Tyylitaju on kyllä omata mielestäni sellainen asia että sitä joko on tai ei ole. Mistään kirjasta teoriaa opettelemalla sellaista ei siunaannu.

Vierailija
6/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset toisaalta myös ovat sellaisia, että opii monenlaiset vaatteet, "pulls it off". Olen itsekin ihan nätti mutta näyttäisin aika hoopolta monissa Alexan vaatteissa. Siksi pysyttelen perusvaatteissa, missä ei voi mennä vikaan.. Mutta inspiraatiota saa hänen tyylistä!

Ap

Vierailija
7/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa juuri nyt paljon enemmän mitä A:n vastavihitty mies ajattelee kun A jakaa kokemuksiaan aiemmista suhteistaan podcastissa. Jos kula tahansa mies puhuisi vastaavia vaikka vaan saunassa niin pidettäisiin sikana. Itse olen nainen ja samaa mieltä ap:n kanssa, että A:n asut ovat tyylikkäitä.

Vierailija
8/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se siellä sitten puhuu? :o Mutta kaikillahan meillä on aikaisempia suhteita, mikäs siinä?

Ap

Vierailija
9/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oiken näe mitään erikoista. Tyypillistä skandinaavista tyyliä. Eli aika usein se nahkarotsi, jonka alla löysä villapaita, kireät farkut, aurinkolasit, iso ryhdikäs merkkilaukku, tukka rennosti vapaana..

Vierailija
10/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän näyttää kyllä hyvältä vaikka mitä olisi päällä. Itse näytän aina enemmän tai vähemmän homssuiselta, silloinkin kun olen yrittänyt panostaa ulkoasuun.

Vierailija
11/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää upealta jos katsoo naamasta alaspäin. Naama pilaa kuvat :(

Vierailija
12/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on timmi kroppa. Se vaikuttaa suuresti vaatteiden istuvuuteen ja tyylikkääseen kokonaisvaikutelmaan.

Vierailija
13/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti googlettaa et kuka tää edes on ja täähän näyttää ihan siltä OC:n täydelliset naiset Vickylta!

Tyyliltään aika tollanen perus alle 30v.

Vierailija
14/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse Alexaa hoikempi ja kasvoiltani kauniimpi, mutta kokonaisuutena Alexa ehkä silti vie voiton. Vaatteet ei koskaan saa mua näyttämään niin hyvältä, freesiltä ja tyylikkäältä :D En tiedä mikä siinä on! Vaatteet istuu aina vähän niin ja näin..

Vierailija
15/18 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexan kuvat on käsitelty. Phoshopattu.

Vierailija
16/18 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexan kasvot ovat omituiset. Ruma. Pallinaama, miksi on laittanut fillereitä, kun eivät sovi hänelle.

Vierailija
17/18 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet, hänellä on hyvä tyylitaju.

Vierailija
18/18 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein googlata että kuka tämä Alexa on. Täytyy näin 40-vuotiaana sanoa, että jos tuollainen on nykyään tyylikästä ja tuon näköinen nainen kaunis, olen hyvin mielelläni ihan mitä hyvänsä muuta.

Alexa ehkä pukeutuu muodikkaasti, mutta ei sillä tyylin kanssa ole mitään tekemistä. Tyyli on klassista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä