Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen on yksinäisen asunto

Vierailija
28.06.2018 |

Olen asunut omillani noin 15 vuotta. Koko tuon ajan yksin. Pikaisella laskutoimituksella tuona aikana luonani on käynyt noin 15 eri ihmistä. Näistä puolet sukulaisia. Vierailuja ehkä keskimäärin kolme vuodessa. Romanttisia vierailuja nolla. Juhlia varmaan yksi tai kaksi.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut omillani noin 15 vuotta. Koko tuon ajan yksin. Pikaisella laskutoimituksella tuona aikana luonani on käynyt noin 15 eri ihmistä. Näistä puolet sukulaisia. Vierailuja ehkä keskimäärin kolme vuodessa. Romanttisia vierailuja nolla. Juhlia varmaan yksi tai kaksi.

Minä taas olen asunut tässä asunnossa 22 vuotta. 14 vuotta samaan asuntoon muutti mies josta tuli sittemmin aviomieheni. Näiden vuosien aikana meillä on käynyt vierailulla 8 eri ihmistä. Sen lisäksi erinäisiä asentajia, korjausmiehiä, remontintekijöitä yms. mutta näitä en laske koska kyseessä silkka työsuhde.

Meille molemmille koti on hyvin tärkeä ja yksityinen paikka ja sinne kutsutaan ainoastaan lähimmät ihmiset. Muita tavataan kahviloissa ja ravintoloissa.

Vierailija
22/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oiskin jännä tietää. Onko käynyt enemmän remonttimiehiä kuin vaikkapa sukulaisia? Veikkaan mulla ainakin remontti vie voiton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin katosit?

Kaksioni itäsiipeen. Sieltä on melko pitkä matka tietokoneelle.

ap

No nyt kostu pikkarit. Kerro lisää?

Jos kaksio kostuttaa pikkarit saanee kartano aikaiseksi jo vesivahingon?

Vierailija
24/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen asunutu 13 vuotta yksin, tai no oikeastaan 12 vuotta, kun välissä olin yhden vuoden asumassa äitini luona. Olen asunut useammassa asunnossa ja mulla on käynyt yksi muu henkilö kotona, joka ei ole sukulainen. Sukulaisistakin käynyt vain 4 henkilöä. Itse olen käynyt enemmän muiden luona, mutta kieltämättä hiukan kauhistuin nyt kun tajusin tämän asian.

Vierailija
25/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen asunutu 13 vuotta yksin, tai no oikeastaan 12 vuotta, kun välissä olin yhden vuoden asumassa äitini luona. Olen asunut useammassa asunnossa ja mulla on käynyt yksi muu henkilö kotona, joka ei ole sukulainen. Sukulaisistakin käynyt vain 4 henkilöä. Itse olen käynyt enemmän muiden luona, mutta kieltämättä hiukan kauhistuin nyt kun tajusin tämän asian.

Mäkin joskus tätä laskeskelin ja kauhistuin myös. Tutuilla kun käy on heillä usein muitakin ihmisiä paikalla: sukulaisia, vanhempia, lasten kavereita, puolituttuja, naapureita. Täysin poikkeavaa omasta kämpästä.

Vierailija
26/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on aktiivinen seuraelämä verrattuna minuun.

Vierailija
27/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas ramppaa jengiä enemmän kuin Helsingin rautatieasemalla. Ihanaa kun käyvät, mutta kyllä tämä jatkuva ihmisten passaaminen ja ruuanlaitto alkaa tympäsemään.

Vierailija
28/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullahan on aktiivinen seuraelämä verrattuna minuun.

Varmasti joku voi noinkin ajatella. Silti laskisin itseni yksinäisten joukkoon, kun 99,9% ajasta vietän itsekseni.

ap

Vierailija
29/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat symppikseltä. :)

Vierailija
30/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattisen yksinäisen asunto.

Siinä olisi uusi idea suomalaiselle tv-sarjalle.

Vierailija
31/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oiskin jännä tietää. Onko käynyt enemmän remonttimiehiä kuin vaikkapa sukulaisia? Veikkaan mulla ainakin remontti vie voiton.

Tietyissä leffoissa saa usein remonttimiehistä seuraa. Valitettavasti tosielämä ei ole semmoista.

Vierailija
32/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kaksio. Parveke länteen. Kirjahyllyjä, sohva, taidejulisteita, mattoja, yrttejä parvekkeella.

ap

Kuulostaa kivalta! Toivottavasti tykkäät omasta kodistasi, vaikkei siellä vierailekaan niin paljon ihmisiä kuin haluaisit.

Vierailija
33/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kaksio. Parveke länteen. Kirjahyllyjä, sohva, taidejulisteita, mattoja, yrttejä parvekkeella.

ap

Kuulostaa kivalta! Toivottavasti tykkäät omasta kodistasi, vaikkei siellä vierailekaan niin paljon ihmisiä kuin haluaisit.

Kiitos. Tykkään joo. Tää näyttää mun tyyliseltä. On kiva esimerkiksi lukea kirjaa ja juoda teetä ilta-auringossa parvekkeella. Joskus kaipaisi toista jakamaan kupin teetä, mutta tällaista on elämä.

ap

Vierailija
34/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas KKM paikalla. Mitä kuuluu? Sanot, ettet enää etsi mutta joka päivä teet aloituksia yksinäisyyteesi liittyen?

Eiköhän lähes jokainen etsi seuraa yksinäiseen asuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi