Miksi pitää aina viedä se pakollinen saippuapalatuliainen, vaikka vain kahville menisi
Meitä on muutaman naisen rinki, jotka kahvittelevat toistensa luona useasti.
Nyt on vallannut tapa, että aina pitää olla jotain tuomista. Joka kerta. Ärsyttää.
Minulla on jo kaapit täysi kynttilöitä, saippuoita ja pieniä pyyhkeitä.
Olen jättänyt jo menemättä, kun aina pitää väenvängällä keksiä jotain härpäkettä, millä
ei loppujen lopuksi tee yhtään mitään.
Koskaan en ole nähnyt kenenkään kylppärissä tai vessassa niitä iän ikuisia
saippuapaloja, saati sitten edes niitä käytettävän. Missä niitä sitten käytetään? Miksi niitä viedään?
Kun itse saan näitä saippua/kynttilä "pakko tuomisia" eivät jaksa edes ilahduttaa. En edes polta
kynttilöitä. Tämän tietävät vallan hyvin.
Kahvipaketti mielestäni riittäisi aivan hyvin.
Olenkin ottanut asian puheeksi, etteivät turhaan toisi tuota krääsää,
mutta pitävät sitä ilmeisesti vain kursailuna, ja sama saippuaralli jatkuu.
Ei todellakaan ole maailman ongelmista 1.
Kirjoitellaanhan täällä vaikka ja mistä.
nim.merkk. saippuakrääsästä mielensäpahoittava
Kommentit (27)
Mikä halvattu siinä on, ettei ihminen saa suutaan auki sen vertaa, että voisi kieltää tuomiset jatkossa?!
Huh. Meillä ei onneksi ole kenelläkään tuollaista tapaa. Jäisi kahvittelut siihen. Harvoin mitään tuodaan. Jos tuodaan niin jotain mitä syömme sitten yhdessä kahvin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä halvattu siinä on, ettei ihminen saa suutaan auki sen vertaa, että voisi kieltää tuomiset jatkossa?!
Mä oon monesti sanonut ystävälleni, ettei saa tuoda mitään. Pentikin torkkupeitosta jo vähän suutahdin. Ei se vaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
laitat tavarat kiertämään ja vie saamasi tavarat jollekkin toiselle ringiin kuuluvalle.
Ja lopulta saat omat roinasi takaisin.
eikö sun ystävät tunne sua sen vertaa, että tietäisi sun inhoavan noita tuotteita?
ehkä olet liioitellusti kiitellyt saamisistasi ja he haluavat jatkossakin ilahduttaa sua.
Tuntuu itsestä hullulta että muutaman läheisen ystävän kesken joiden kanssa kahvitellaan puolin lähes viikottain, vietäisiin joka kerta tuliaisia. Eikös se kuulumisten vaihto tms. ole se pääasia? Ei ole kyllä tapana laittaa noin kymmentä eri laatua tarjottaviakaan esille tai tehdä ylipäätänsä mitään kovin monimutkaista.
Eri asia sitten kyläilyt sellaisten ihmisten luona joiden luona tulee vierailtua harvoin.
Vie dildo. Ehkä löytyy enemmän käyttöä.