Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä tehdä näiden miesten kanssa

Vierailija
28.06.2018 |

Erosin kolme vuotta sitten aivan hirveästä suhteesta. Olen siitä saakka ollut aivan pihalla kaikista asioista.

Olen tapaillut nyt pari vuotta ihanaa miestä. Hän on kaikkea sitä, mitä olen aina toivonut. Hyvä, rauhallinen, kunnollinen, tasapainoinen, tulee hyvin toimeen lasteni kanssa. Kertakaikkiaan ihana. Pian olisi aika ottaa seuraava askel eteenpäin,jos siis sellaista otetaan. En tiedä mitä tehdä, kaikki on hyvin, mutta pelottaa.

Nämä kolme vuotta olen tuntenut myös erään toisen miehen. Ollaan tavattu sattumalta kun samassa kaupungissa asutaan, meillä on paljon yhteisiä tuttuja jne. Fyysinen vetovoima on aivan älytön. Koskaan ei olla kuitenkaan harrastettu seksiä. Voisi sanoa, etten edes tunne häntä kunnolla. Hän taas ei ole mitään sitä, mitä haluaisin, lopulta. Hänellä on lapsia, ongelmia ex-vaimon kanssa, meillä on liikaa yhteisiä tuttuja ja koko juttu olisi kauhea farssi jos alettaisiin enemmän viettään aikaa yhdessä. Mutta se vetovoima, en ymmärrä sitä.

Kolmas on nuoruuden rakkaus. Seurusteltiin nuorena, elämät vei erilleen. Joskus alle kymmenen vuotta sitten vietettiin todella paljon aikaa yhdessä, hän asuu ulkomailla mutta oli silloin vuoden Suomessa. Aivan ihana ihminen. Rauhallinen, rakas, luotettava, ihana lapsilleni, tunnen jotain todella syvää kiintymystä häneen. Hän on nyt pyytänyt meitä käymään luonaan, lomalla. Tai vaihtoehtoisesti niin, että menisin yksin. Vaikka lapseni olivat melko pieniä kun hän meidän elämässä oli, he muistavat hänet hyvin.

Mitä hittoa tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

###

Vierailija
2/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin vaikeeta ni mitäpä jos olisit ihan vaan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siihen vielä pari äijää pyöritettäväksi ja kerro sitten taas tänne mitä kuuluu.  Tai kasva aikuiseksi.

Vierailija
4/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noista haluaa seurustella kanssasi yksiavioisesti, ota se.

Vierailija
5/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka noista haluaa seurustella kanssasi yksiavioisesti, ota se.

Miksi? Jos ap tykkää gang bangistä?

Vierailija
6/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne siat.

Vierailija
7/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden kahden ihanan miehen löytää ihanat naiset ja valitse itsellesi se moniongelmainen farssi.

Vierailija
8/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan niistä ei ole oikea jos noin pähkäillä täytyy.

Vierailija
9/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinun tulee vielä pysyä ns. sinkkuna, koska et oikein tiedä, mitä elämältäsi haluat. Jos tietäisit, tuntuisi joku noista miehistä nro unolta.

Vierailija
10/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospas viilentäisit menoa nro 1:n kanssa ja keskittyisit joksikin aikaa lapsiisi ja itseesi. Se saattaisi selvittää pääsi.

Vierailija
11/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna niiden kahden ihanan miehen löytää ihanat naiset ja valitse itsellesi se moniongelmainen farssi.

Niin siinä kumminkin lopulta käy. Se on se vetovoima. Mieshän ottaa sen, kenet saa.

Vierailija
12/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kuulostaa aika positiiviselta ongelmalta.

Minulla ei ole ketään ok tasoista naista joka olisi kiinnostunut minusta.

Tinderissä saan tykkäyksiä vain rumilta, lihavilta tai yksinhuoltajilta.

Vierailija
13/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nainen pyörittää haaremia. Todella yleistä tässä sairaassa nykymaailmassa.

Vierailija
14/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin sen, kenen kanssa elän ja olen ja arki sujuu eli sinun tapauksessasi sen kenen kanssa nyt kai "virallisesti" olet yhdessä. Itse olen 50-vuotias ja kuvailemasi kaltaiset ihmissuhdetilanteet ovat itsellekin tuttuja. Elämänkokemus on opettanut minulle että: 1. Ensirakkaudella on aina tietty paikka sydämessäni. Se ei kuitenkaan tarkoita että suhteesta tulisi enää mitään. Parempi pitää se muistojen joukossa. 2. Pitkissä parisuhteissa saattaa tulla tilanteita että joku ihminen vetää niin vastustamattomasti puoleensa että lähes sekoaa. Tämäkin tunne on ohimenevä. Jos suhteelle antaa vallan ja muut elämän osa-alueet ei natsaa tai elämästä tulee muuten vaikeaa niin huuma haihtuu kyllä alta aikayksikön. Ja alkuhuuma haihtuu joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. En sano etteikö jonkun kohdalla asiat voisi mennä toisin mutta itse olen todennut siipeni polttaneena että nyt kun rinnallani on rakas aviomies jonka kanssa arki sujuu ja rakkaus kukoistaa niin turha haikailla muusta. Tätä ihmistä en halua menettää enkä ainakaan omilla toilailuillani edesauttaa sitä että kaikki menee mönkään. 15 vuotta avioliittoa takana ja 20 vuotta yhteistä elämää, 4 lasta.

Vierailija
15/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstatilastot käyvät entistä mielenkiintoisemmiksi. Tähän asti on jankattu, että 10 % miehistä pyörittää 90 %:ää naisista. Nyt jos niillä naisillakin on vielä haaremi eli jokainen nainen pyörittää ainakin kolmea miestä, niin, millä ihmeen matematiikalla se on mahdollista?

Vierailija
16/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on ihan kaikki mahdollisuudet löytää itselleen ihanat naiset, jos sitä haluavat. Esimerkiksi tämän nuoruuden rakkauden kanssa ei olla nähty vuosikausiin. Lähes kymmenen vuotta aikaa tavata joku ihana.

Mies jonka kanssa tapaillaan on täysin vapaa tapaamaan myös muita. Asutaan eri kaupungeissa ja tavataan kun sattuu sopimaan. Kalenteri täynnä aikaa löytää joku ihana.

"Farssi" tapaa myös ketä tahtoo. Saattaa jopa seurustella tällä hetkellä. Pidetään yhteyttä todella harvasti.

En pidä asetta kenenkään ohimolla ja pakota kiinnostumaan minusta. Epävarmuus on se, miksi en osaa/halua tehdä päätöstä siitä, mihin suuntaan lähden.

Ap

Vierailija
17/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstatilastot käyvät entistä mielenkiintoisemmiksi. Tähän asti on jankattu, että 10 % miehistä pyörittää 90 %:ää naisista. Nyt jos niillä naisillakin on vielä haaremi eli jokainen nainen pyörittää ainakin kolmea miestä, niin, millä ihmeen matematiikalla se on mahdollista?

Eihän nuo sulje pois toisiaan. Lisäksi on huomioitava ulkomaisten reissutyöläisten osuus.

Vierailija
18/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on ihan kaikki mahdollisuudet löytää itselleen ihanat naiset, jos sitä haluavat. Esimerkiksi tämän nuoruuden rakkauden kanssa ei olla nähty vuosikausiin. Lähes kymmenen vuotta aikaa tavata joku ihana.

Mies jonka kanssa tapaillaan on täysin vapaa tapaamaan myös muita. Asutaan eri kaupungeissa ja tavataan kun sattuu sopimaan. Kalenteri täynnä aikaa löytää joku ihana.

"Farssi" tapaa myös ketä tahtoo. Saattaa jopa seurustella tällä hetkellä. Pidetään yhteyttä todella harvasti.

En pidä asetta kenenkään ohimolla ja pakota kiinnostumaan minusta. Epävarmuus on se, miksi en osaa/halua tehdä päätöstä siitä, mihin suuntaan lähden.

Ap

Mutta pidätkö gang bangistä?

Vierailija
19/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta pidätkö gang bangistä?

Tuskin pitäisin. Ap

Vierailija
20/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10% miehistä voi pyörittää 90% naisista ja samaan aikaan 10% naisista pyörittää 90% miehistä.

Tuossa ei ole minkäänlaista ristiriitaa.

Olisikohan matematiikan perusteiden kertaus paikallaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä