Olen lihava, voinko pukeutua kuten haluan?
Kaikkihan näkevät joka tapauksessa sen, että olen lihava. Haittaako se nyt niin paljon sitten jos vaikka alkaisin tehdä itselleni mieluisan mallisia ja värisiä vaatteita ja muutenkin laittautuisin juuri kuten itseäni huvittaa?
Olen yrittänyt vuosia laihduttaa huonolla menestyksellä ja ajatellut aina vasta laihtumisen jälkeen satsaavani omaan tyyliini. Mitä välilä sillä on vaikka hylkäisin jo nyt mustat vaatteet jne?
Kommentit (12)
Voit pukeutua just niin kuin haluat.
Totta kai voit, miksi ihmeessä et voisi?
Pukeudut, kuten haluat ja haistatat pitkät sille, mitä muut ajattelevat. Ajattelijat ovat pikkusieluisia ja niin olevinaan. Ja tätä mieltä olen, vaikka olen itse urheilullinen vartaloltani.
Olen minäkin lihava, mutta pukeudun tiukkoihin, värikkäisiinkin vaatteisiin. Vaikka itsetuntoni onkin tavallaan joiltakin osin huono, lihavuus ei jostain hassusta syystä ole minulle mikään ongelma. Itseasiassa joskus, kun joku on ollut minua kohtaan idiootti, olen tuntenut helpotusta kun olen muistanut, että ai niin joo, olen vain lihava :D Joten nyt alat vaan vetää sellasta rytkyä päälle ku ittestäs kivalta tuntuu.
Voit tehdä mitä haluat, kunhan noudatat lakeja ja hyviä tapoja, eli et ole esimerkiksi alasti torilla.
Ihmisten ei pitäisi ajatella, mitä muut ajattelevat ja se koskee ihan kaikkea. Minulla ei ole ollut paino-ongelmaa, mutta kun tajusin lopettaa välittämästä muiden ihmisten negatiivisista ajatuksista, elämäni helpottui huomattavasti.
Pukeudu miten haluat, kunhan ne on oikeaa kokoa. Pätee ihan kaikille. :)
Sun pitää laittaa kuva siitä tänne joka päivä, mitä meinaat laittaa päälle ja me sitten hyväksymme sen tai emme.
Voi olla vaikea saada mahtumaan päälle kaikkea mitä haluaa.
Jokainen pukeutukoon niin, kuin haluaa ja uskaltaa!
Toki saat, kunhan peität ruhosi kauttaaltaan.