Nainen laiskottelee mökillä
Kyseessä minun perheeni mökki. Olen tottunut että miehet hoitaa miesten askareet ja naiset naisten. Eilen kannoin hiki hatussa lautoja mökille uutta varastorakennusta varten. Odotin että naisystäväni olisi puolestaan hoitanut ruokapuolen, tiskaamisen jne mutta sain vaikka kuinka kauan patistella häntä ennen kuin mitään tapahtui.. Voiko tuollaisesta laiskuudesta oppia eroon? Exäni ovat aina mielellään hoitaneet vastapainoksi naisten askareet.
M32
Kommentit (517)
Mökillä grillataan ja grillaaminen, se on kuule miesten hommaa! Että syytä kuule vaan ihtiäs jos tuli nälkä!
Jos ei ole hänen mökkinsä, hän on siellä vieraana. Vieraiden ei tarvitse raataa vieraillessaan.
Exäsi ovat varmasti hyvästä syystä exiä.
Oletteko etukäteen keskustelleet siitä, mitä hommia kullekin kuuluu mökkiolosuhteissa?
Odotitko naisen tekevän sisätyöt automaattisesti vai sovitteko työnjaosta etukäteen? Kaikki eivät älyä tarttua vastavuoroisesti toimeen vaikka muut ympärillä työskentelisivätkin.
Onko sinulla tuo sama työnjako myös kotona? Nainen hoitaa naisten työt kuten kodin, ruuan ja lapset, mies sotii, metsästää ja kantaa lautoja?
En minäkään alkaisi ”emännöimään” ensimmäisellä vierailulla uuden miesystävän perheen mökille.
Tehkää yhdessä, niin on paljon mukavampaa. Molemmat lautoja kantamaan ja keittiöhommiin. Yksin puurtaminen on ikävää kuten llet jo huomannut.
Ota kotikuri käyttöön. Perheen päänä sinulla on siihen oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Ota kotikuri käyttöön. Perheen päänä sinulla on siihen oikeus.
Höpöhöpö. Tuolla tavoin olet ex muutamassa hetkessä.
Minä olisin voinut kantaa ne laudat.
Mielelläni olisin tullut valmiiseen ruokapöytään. Ja ruuan jälkeen ottanut päiväunet, kun mies jää tiskaamaan.
Jos joku on niin avuton, ettei saa itse ruokaansa tehtyä niin voi mun puolesta kuolla nälkään. Muutenkin mökit on täysin turhia työleirejä, enkä kyllä viitsisi edes mennä sinne.
Jätä se emakko. Kertoo kaiken naisesta jos vain makoilee samalla kun sinä raadat
"Miesten työt" ja "naisten työt". Naisesi luultavasti odottaa sun tulevan pois sieltä 50-luvulta.
Naisen kirjoittama provo ja tavoite miesvihan lietsomisestakin saavutettu.
Ei naisella ole velvollisuutta edistää sinun ja sukusi rakennusprojekteja.
Juuri sinunkaltaiset ihmiset tekevät mökkeilystä helvetin. Hän haluaa rentoutua siellä jos on lomalla. Ehkä hänkin on tuleva exä pian kun noin erilaiset ajatusmaailmat.
Miten ne laudat ja varasto hyödyttävät naista? Tee sellaisia miesten askareita, joista on naiselle iloa.