Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huipputasolla futis on kyllä paljon hienompi laji mitä jääkiekko

Vierailija
27.06.2018 |

Keskinkertaisella tasolla laji ei toimi kovin hyvin (ainakaan telkkarissa). Harmi ettei Suomi osaa pelata.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Jääkiekossa vauhti korjaa virheet, jolloin esim junnukiekko on todella viihdyttävää mutta joku naisten jalkapallo taas on ihan autistisen huonoa katseltavaa.

Vierailija
2/11 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suomi pelaa lätkää se iskee joka jätkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Jääkiekossa vauhti korjaa virheet, jolloin esim junnukiekko on todella viihdyttävää mutta joku naisten jalkapallo taas on ihan autistisen huonoa katseltavaa.

Ei se huippujalkapallo ole yhtään vauhdikkaampaa, samaa tylsää lenkkeilyä.

Vierailija
4/11 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katon kumpaakin, en ymmärrä miksi toista pitää nostaa toisen kustannuksella. Enemmän tykkään lätkästä, mutta ei mulla ole tarvetta jalkapalloa moittia, (no, se filmaaminen kyllästyttää, sen verran on pakko kritisoida).

Vierailija
5/11 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin. Kuin jääkiekko.

Vierailija
6/11 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson mieluummin lätkää, paljon nopeampi tempo ja vi tusti sähinää. Futismatsit tuppaavat olemaan aika unettavaa pas kaa, vaikka MM-kisoja vähän seuraankin.

Vierailija
7/11 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään molemmista. Jostain syystä ei ole tarvetta laittaa lajeja paremmuusjärjestykseen.

Vähän sama, kun tykkään kattoa keihäänheittoa ja 100m juoksua. Ei mulla ole mielipidettä, kumpi on hienompi laji.

Vierailija
8/11 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän jalkapalloa unilääkkeenä. Jos en saa unta, menen sohvalle ja valitsen kanavan jolta tulee futista. Pienet ukkelit juoksee isolla kentällä, pallo lentää rauhallisissa kaarissa, selostajan itsekin työhönsä kyllästynyt unettava selostus raukaisee ihanasti.

Vierailija
9/11 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkipelejä kumpikin. Ei niitä tarvitse niin herttaisen tosissaan ottaa.

Vierailija
10/11 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän jalkapalloa unilääkkeenä. Jos en saa unta, menen sohvalle ja valitsen kanavan jolta tulee futista. Pienet ukkelit juoksee isolla kentällä, pallo lentää rauhallisissa kaarissa, selostajan itsekin työhönsä kyllästynyt unettava selostus raukaisee ihanasti.

Formula ykkönen on samanlainen unilääke. Joskus startissa voi tapahtua jotain, mutta sitten turva-auto tulee radalla, ajetaan pari kierrosta letkassa, turva-auto lähtee radalta ja formulat surraavat ympyrää pari tuntia eikä mitään tapahdu. Vi tun tylsä laji.

Vierailija
11/11 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoa pelaa vain muutama hassu maa tosissaan, jalkapalloa kaikki, joten se on ihan eri tavalla maailman mestaruus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi