Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisen terveydenhuolto maksoi valtiolle 2835 € vuodessa

Vierailija
27.06.2018 |

Minun kohdallani 0 €, ei lääkärikäyntejä eikä lääkityksiä. Ja olen se paheksuttu lihava, joka kuulemma sairastaa koko ajan.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005735077.html

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevan ohitusleikkauksesi kulut ovat yli 40 000 euroa, siitä riittää pariksikymmeneksi vuodeksi parin tonnin vuosimaksu jos näin lähdetään laskemaan.

Vierailija
2/8 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut käytyä. Lapset on käyneet hammaslääkärillä. Äitini on käynyt kymmenien tuhansien syöpähoidoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triple bypass kirjoitti:

Tulevan ohitusleikkauksesi kulut ovat yli 40 000 euroa, siitä riittää pariksikymmeneksi vuodeksi parin tonnin vuosimaksu jos näin lähdetään laskemaan.

Minkä ihmeen ohitusleikkauksen. Olen hyvässä kunnossa, mm. kävelen todella kovaa vauhtia. Kiidän hoikkien löntystelevien ohi. Tämä on monille vaikea uskoa että lihava voi olla hyvässä kunnossa.

ap

Vierailija
4/8 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoiseksi tuon tekee se, että meillä terveysmenot ovat kuntien kontolla, ei valtion. Toki on valtionosuusjärjestelmä, mutta jos lapsi Kinnulassa sairastuu leukemiaan, niin kunta sen hoidon pulittaa omasta pussistaan, koska valtio maksaa vain osan.

Hauska tuo ajatus saatavuudesta: käytännössä saatavuus on sama asia kuin yksityinen terveydenhoito,joka maksetaan omilla tuloilla, ei valtion pussista.

Vierailija
5/8 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyytyy se Mersunkin moottori joskus.

Vierailija
6/8 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Triple bypass kirjoitti:

Minkä ihmeen ohitusleikkauksen. Olen hyvässä kunnossa, mm. kävelen todella kovaa vauhtia. Kiidän hoikkien löntystelevien ohi. Tämä on monille vaikea uskoa että lihava voi olla hyvässä kunnossa.

ap

Joo, mut olet silti lihava. Sulla se rasittaa ruumista vaikka kuinka väännät

Vierailija
7/8 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin itse vähän yli 60 000 e, koska yhteiskunta ei suostunut syöpääni hoitamaan. Onneksi on yksityinen vaihtoehto, mutta tämä maksamani kuluerä ei näy tilastoissa mitenkään.

Vierailija
8/8 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen hallitus haluaa että kansalaiset maksavat itsensä köyhäksi terveydenhuollossa tai kuolkoot pois.