Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun sanot työkaverille töistä lähtiessä ovella moi ja lähdettekin kävelemään samaan suuntaan

Vierailija
27.06.2018 |

😬

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun sanot toiselle "moikka" vaikka sinä et ole lähdössä eikä ole se toinenkaan.

Muistelen tuota vieläkin kauhulla.

Vierailija
22/25 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin mä äkillisesti unohdan jotain työhuoneeseeni ja palaan muka hakemaan sitä.

Ei yhtään läpinäkyvää? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin mä äkillisesti unohdan jotain työhuoneeseeni ja palaan muka hakemaan sitä.

Miten niin? Kyllä siinä voi ruveta kaivelemaan esim taskujaan ja miettiä ääneen:” mihis mä sen yhden jutun jätinkään.....tais jäädä pukukaappiin. Pitääkin äkkiä käydä hakemassa. ” ja täyskäännös.

Vierailija
24/25 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vain reippaasti sanoo, että. "Jaahas, meillä onkin näköjään sama matka." Ja sitten vielä esittää vähän huvittunutta. Tai noinhan se käytännössä menisi sujuvasti, mutta itsekin noissa tilanteissa usein vaivaantuneena jatkan matkaani katse maassa. Tai sitten epäsosiaalisuuden huippuna käytän "kännykkä kädessä harhailu" -kortin... Se  on sitä siviilirohkeutta, että uskaltaa ottaa reilusti ja rohkeasti tilanteen haltuun.

Vierailija
25/25 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Kyllä siinä voi ruveta kaivelemaan esim taskujaan ja miettiä ääneen:” mihis mä sen yhden jutun jätinkään.....tais jäädä pukukaappiin. Pitääkin äkkiä käydä hakemassa. ” ja täyskäännös.

Noloa. Miksi noin pitäisi edes tehdä? Miten pärjäät elämässä, jos pitää paeta täysin normaaleja tilanteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi