Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan miettineet että miten nuo monisataakiloiset ihmiset joita näkee telkkarissa, on päässeet siihen kuntoon?

ihmettelevä vaan
27.06.2018 |

Satuin telkkarisurffaamaan kun jollain kanavalla meni Löysät Pois-ohjelmaa jossa amerikkalaisilla laihduttaneilla on ylimääräistä ihoa riesana.

Välillä saa lukea että joku monta sataa kiloa painava jenkkiläinen on siirretty nosturilla sairaalahoitoon.

Miten ihminen voi lihoa niin paljon? Kun ruokaa syö niin sitä tuppaa kuitenkin tulemaan tasaisesti myös toisesta päästä ulos, vai onko noilla lähtökohtaisesti jokin aineenvaihduntahäiriö?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me katsomme myös sitä "sairaalloisen lihava elämäni" sarjaa, yleensä juomme iltakahvia jonkun pienen herkun kera.

Ja oikeasti ihmetyttää eikö ihmiset käy vaa'alla tai katso peiliin, omalla kohdalla jo 2kg näkyy ja tuntuu epämiellyttävältä. Sitten itketään kun elämä on mennyt hukkaan. Ai on vai....

Ihmettelen jo niitä joille "putkahtaa" yllättäin 20-50kg ihan huomaamatta.  Mun mies on 193cm/100kg ja  kyllä hänessäkin muutaman kilon muutos näkyy tosi selvästi, miten ei muka 160cm naisessa näkyisi??

Vierailija
42/45 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin jo niitäkin, joilla ylipainoa on joku 30-50 kg, että ihmettä he syövät, että lihovat niin älyttömästi? Täytyy kai siinä olla jotain häikkää elimistössä. Minä söin nuorena hirveän paljon makeisia, join limsaa, söin pullaa ja pitsaa jne., enkä liikkunut ollenkaan. Sain kerättyä vaivaiset 12 kg ylipainoa. Sitten ryhdyin vegaaniksi ja laihduin normaalipainoon, aloitin liikunnan ja nykyään olen hoikka, vaikka syön päivässä 2 ateriaa ja aamupalan, välipalan ja iltapalan, eikä mitään miniannoksia. 

Itsellä tapahtui perheessä kuolemantapaus, ja masennuksen johdosta lihoin nopeasti 30 kg. Söin lääkkeeksi ahdistukseen.

Luultavasti monella ylipaino tulee nopeasti jonkin tietyn lyhyen ajan kuluessa. Kaikki lihavat eivät syö valtavia määriä, eivätkä kaikki lihavat liho koko ajan lisää. Kun ylipainoa on reilusti ei sen karistaminen ole enää niin helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin jo niitäkin, joilla ylipainoa on joku 30-50 kg, että ihmettä he syövät, että lihovat niin älyttömästi? Täytyy kai siinä olla jotain häikkää elimistössä. Minä söin nuorena hirveän paljon makeisia, join limsaa, söin pullaa ja pitsaa jne., enkä liikkunut ollenkaan. Sain kerättyä vaivaiset 12 kg ylipainoa. Sitten ryhdyin vegaaniksi ja laihduin normaalipainoon, aloitin liikunnan ja nykyään olen hoikka, vaikka syön päivässä 2 ateriaa ja aamupalan, välipalan ja iltapalan, eikä mitään miniannoksia. 

Mulla on ton verran ylipainoa.

Herkuilla se kertyy. Vaikka olen perheellinen, olen iltaisin yksinäinen. Saan huonosti unta ja valvon.

Sitten sortin syömään jäätelöä tai sen puutteessa mysliä jugurtilla. Reippaasti.

Ähkyssä olo on hetken parempi.

En usko, että kenelläkään ylipainoisella ei oikeasti mukana ole lohtusyömistä.

Lohtusyöminen taas on kierre, josta on vaikea päästä pois.

Varsinkaan siitä kärsimättömät eivät tunnu ymmärtävän ongelmaa lainkaan, joten heiltä ei heru tukea.

Vierailija
44/45 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kai tässä lähinnä ihmetellään että miten on fyysisesti mahdollista lihoa noin paljon, ja olla vielä elossa?

Vierailija
45/45 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin eilen että miten keskivartalolihava-pariskunta panee?

Mies ei yllä takaa kun oma vatsa edessä.

Päälle ei mahdu ja sivuttain ei kykene.

Nainen jos on päällä niin mies kuolee..

kertokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme