Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa ahdistava shoppailureissu. Tajusin, etten hitto vie löydä juuri mitään ikääni ja tyyliini sopivaa!

Vierailija
27.06.2018 |

Tämä on pieni kaupunki ja ainoat vaatekaupat ova Hm, Gina Tricot ja Vero Moda. Olen 39v, hippi/rokkari/hevari-tyylinen nainen, persjalkainen tasapaksu pötkylä. Ostin sitten Henkkamaukalta pirteät avocadosukat ja lapsille molemmille uudet lippikset sekä t-paidat, vaikka ideana oli kerrankin ostaa jotain MINULLE.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa netistä.

Teineille tarkoitettujen halpatuontivaatteiden lisäksi on muitakin vaihtoehtoja aikuiselle.

Vierailija
2/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyään vaatekaupat on pitkälti netissä, pl. halpaketjut ja marketit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä ole aikuisten kauppoja. Vai onko niissä mummovaatteita. Asun Hgissä joten tilanne on vähän parempi. On minullakin vaikeuksia löytää nuorekkaan ajattomia tai rentoja vaatteita koska olen alle 160cm. Suuri osa vaatteista tehdään 180cm ja 40 kiloisille. Niitä jos lyhentää puoli metriä niin on mallit hukassa. Olen löytänyt pari pientä vaatekauppaa, jotka myyvät italialaisia ja ranskalaisia vaatteita. Niissä on lyhyempi mitoitus ja ovat hyvännäköisiä eikä yhtään tätivaatteita. Olen jo täti-ikäinen mutta en tykkää marttakerhotyylistä.

Vierailija
4/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vartalolla tarvitsee varmaan sovittaa, kun ei ole normivartalo....tai sitten on...

Vierailija
5/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa netistä.

Teineille tarkoitettujen halpatuontivaatteiden lisäksi on muitakin vaihtoehtoja aikuiselle.

Tätä minäkin olin tulossa ehdottamaan. Olen jo vuosia ostanut kaikki vaatteeni netistä alusvaatteita ja satunnaisia kirpparilöytöjä lukuunottamatta. Henkkamaukat, Lindexit ym. kierrän kaukaa. Asiaan saattaa vaikuttaa sekin, että inhoan shoppailua eikä asiaa ainakaan auta vaatekauppojen onneton tarjonta. Hukattua aikaa.

Vierailija
6/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippi/rokkari/hevari-tyylinen? En ihmettele yhtään ettei kaupoista löydy sopivaa.

Vierailija
7/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asus, Mango, Zara, Stradivarius... onhan näitä. Olen paljon vanhempi, omaperäinen pukeutuja, ja yleensä löydän noista kaupoista jotaon sopivaa.

Vierailija
8/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asus, Mango, Zara, Stradivarius... onhan näitä. Olen paljon vanhempi, omaperäinen pukeutuja, ja yleensä löydän noista kaupoista jotaon sopivaa.

Ei löydy noita liikkeitä täältä. Ap

Vierailija
9/9 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda tyyliä, mene Tokmannille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme