Sisko tuli miehensä kaa meen mökille omat juomat (8 lavaa lonkkua) mukana
Nuo 8 lavaa riittää kuulemma lauantaille saakka. Me juodaan miehen kaa yhtä lavaa lähes kaks päivää, joskus menee yks hana siinä oheessa.
Kuinka pitkään pystytte olemaan mökillä ilman viinaa?
Kommentit (48)
Minä juon about kaksi tölkkiä vuodessa niin enpäs osaa vastata tuohon kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Peke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tuo otsikko oikein tarkoittaa?! Sisko tuli, mutta sinä menet... Mitä?
Ei nyt vaadi hirveästi päättelykykyä, että tuo meen tarkoittaa meidän. Olisiko murresana?
Okei, eli kun J. Karjalainen laulaa että "Mutta mä meen" niin hän tarkoittaakin että "Mutta mä meidän" Tämä antaakin sanoitukselle ihan uuden ulottuvuuden.
Tai kun Jonne Aaron laulaa "Anna mä meen", niin se tarkoittaakin että "Anna mä meidän"
Ja rukouksessa voi sanoa että "Isä meen joka olet taivaissa jne.."
Aina sitä jotain uutta oppii AV:llä
Voiko joku oikeasti olla näin yksinkertainen? Et ole ikinä kuullut, että sama sana voi tarkoittaa kahta asiaa? Tai kirjoitusvirheestä et ole kuullut?
Todellakin opin jotain uutta tänäänkin.
Löysää pipoa vähän :D Ei kaikkea kannata ihan vakavissaan ottaa, kesälläkään ;)
Hieno meininki. Ristikot ovat nykyajan hapatusta ikiaikaiseen päihdeanniskeluun verrattuna. Ihmiset ovat anniskelleet toisilleen niin pitkälle kuin historiaa on tutkittu. Eikä siitä ole juuri mitään haittaa koitunut. Haittoja liioitellaan ja etuja väheksytään. Eipä täällä paljon mitään olisi ilman anniskelua. Mitä olisimme mahtaneet kilpaileville lajeille ellemme olisi keksineet ja omaksuneet päihteitä. Kysyn vain. Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Miten joku voi ahtaa itseensä tuollaisen määrän jotain sokerilitkua/limuviinaa?!
Niin, tätä enemmänkin ihmettelen kuin itse alkoholin määrää.
Toki peukut hyvin varautuneille mökkiläisille, koska ikävä jos loppuu kesken. Kohteliaisuutta olisi antaa mökin omistajalle edes yksi laatikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ylipäätään käyttää alkoholia? Aika köyhä mielikuvitus, jos ei saa itseään vihtymään muuten. Kokeilkaa vaikka ristikkolehtiä!
Hehee, ristikkolehtiä! Aika heikko ymmärrys jos kuvittelee ristikkolehtien olevan edes samalla hehtaarilla viihdearvossa kuin viinan juonti.
Olen kokeillut molempia, kyllä ristikkolehti voittaa mennen tullen! Se voittaa myös päänsäryn ja oksentamisen.
No jos ei osaa kännätä, niin aika heikko on osaaminen. Jatka sinä vaan niitä lasten ristikoita sitten.
Ovatko ristikot sinulle liian vaikeita? Onhan niistä toki vaikea innostua, jos ei keksi yhtään sanaa. Pullon avaaminen on helpompaa.
Anteeksi! Tämä oli aika ilkeästi sanottu minulta. Poistaisin kommentin, jos voisin!
Koff kirjoitti:
"Lavaa"? 24000 pulloa?
Älkää nyt jaksako, kai nyt idioottikin ymmärtää mitä tässä tarkoitetaan. 24 tlk / päivä on kyllä aika paljon.
Hyi helvetti. Miten joku voi ahtaa itseensä tuollaisen määrän jotain sokerilitkua/limuviinaa?!