Jos olet parisuhteessa ja miesystäväsi haluaa seksiä niin lähdetkö mukaan vaikkei sinua haluta, ihan vain miehen iloksi?
Kommentit (32)
Vaikea kommentoida, koska minua yleensä haluttaa aina. Minulla ei ole "päänsärkyjä"
N46
Vierailija kirjoitti:
Joo. Helpompi panna vaikkei huvittaisi kuin kuunnella sitä kiukuttelua. Ja tämä on siis ihan jokapäiväistä. Arvatkaa haluttaako mua enää ollenkaan?
Me Too.. Mutta rakastan silti vaimoani.
Vierailija kirjoitti:
Lähden mukaan ja ihan kivaa siitä yleensä tulee. Ei meillä olisi varmaan ikinä seksiä jos tahoillaan kumpikin odottaisi oikeaa tunnelmaa ja siitä sitten keskustellen sovittaisiin että nytkö tuntuu halukkaalta.
Jos toinen tekee aloitteen niin toinen lähtee mukaan.
Näin juuri tämä meilläkin toimii. Ei kyllä tule kertaakaan mieleen jolloin touhu ei olisi ollut molemmille mukavaa.
Sanotaanko näin, että annan miehelle mahdollisuuden saada minut syttymään. Mies on fiksu eikä edes ehdottele jos olen oikeasti vaikka sairaana tai älyttömän väsynyt tai jotain. Kun pitää hyvänä ja keskittyy vaikka ensin vain minuun, hän tietää kyllä että innostun aika lailla satavarmasti molemminpuoliseen toimintaan. Toimii myös toisin päin. Sellainen nyt on ihan tyhmää jos vaan vaatii toiselta eikä anna mitään, sitä en nielisi.
Joskus, ihan kuten mieheni tarjoutuu joskus maksamaan minulle "velkansa", vaikka häntä itseään ei haluttaisi.
Jos et, niin miksi olet ylipäätään parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää. En saa vastavuoroisesti sellaista seksiä, josta pidän. Ei pätkääkään enää huvita suostua hänen mielikseen.
Näin käy, jos miehelle seksi on yhtä kuin pallien tyhjennys. Näiden miesten on turha valittaa pihtaavasta akasta. Sitä saa mitä tilaa.
Pihtaavasta akasta valittaminen on turhaa ihan kaikissa tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et, niin miksi olet ylipäätään parisuhteessa?
Jos en halua seksiä joka kerta samaan aikaan kuin puolisoni, niin miksi olen parisuhteessa?
Ilmeisesti sinä et ole etkä ole koskaan ollut.
En. Harrastan seksiä vain silloin kun oikeasti haluan.
Olen lähtenyt mukaan vaikkei olekkaan kauheasti mieli tehnyt, äkkiä sitä itsekin siinä innostuu. Tykkään seksistä.
Lähdin aikanani mukaan aina kun miestä panetti ja sen takia ei tehnyt enää mieli seksiä. Vaikka hän varmisti että itsekin tulen, orgasmit olivat "pakotettuja" hirveällä hinkuttamisella saatuja. Yhdyntä itsessään oli epämukavaa pumppausta ja nimenomaan pelkkää kassien tyhjennystä. Joo, olen eronnut ja nyt en enää suostuisi tuollaiseen "seksiin" eli toisella itsetyydytykseen. Olen muutenkin aikuistunut ja nykyään uskaltaisin vaatia parempaa, nuorempana en uskaltanut.
En ole sanonut kärsiväni järkyttävästä haluttomuudesta, ennemminkin päinvastoin. Vastasin vain kysymykseen, olenko harrastanut seksiä vaikkei ole haluttanutkaan. Just sillä hetkellä ei ole haluttanut, mutta homman edetessä on sitten alkanutkin haluttaa.