Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet parisuhteessa ja miesystäväsi haluaa seksiä niin lähdetkö mukaan vaikkei sinua haluta, ihan vain miehen iloksi?

Vierailija
27.06.2018 |

Onko se sama kun antaisi vaikkei halua?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina, mutta useimmiten kyllä.

Vierailija
2/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden. Joka kerta olen syttynyt. Sama myös toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. En saa vastavuoroisesti sellaista seksiä, josta pidän. Ei pätkääkään enää huvita suostua hänen mielikseen.

Vierailija
4/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole kieltäytynyt. Aina ei ole haluttanut, mutta halu on herännyt kyllä homman aikana.

Vierailija
5/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää mutta mä oon tehnyt noin 16 vuotta.

Vierailija
6/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa tai älkää mutta mä oon tehnyt noin 16 vuotta.

Meillä takana 13. Ollaan tosin alkuvuosina oltu eron partaalla miehen haluttomuuden vuoksi.

Vierailija
7/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kovin monta kertaa niin tapahtunut, ettei mua olis haluttanut, mutta olen niilläkin kerroilla aina suostunut ja into on kyllä sitten herännyt.

Vierailija
8/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. En  muutenkaan ikinä tee yhtään mitään kenenkään vuoksi, jos en itse halua tai hyödy siitä jotain. Olen ehkä vähän itsekäs.

Vierailija
9/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää. En saa vastavuoroisesti sellaista seksiä, josta pidän. Ei pätkääkään enää huvita suostua hänen mielikseen.

Näin käy, jos miehelle seksi on yhtä kuin pallien tyhjennys. Näiden miesten on turha valittaa pihtaavasta akasta. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
10/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen parisuhteessa, en katso, että miesystävän ilahduttaminen menee puolison kanssa sovittujen suhteen reunaehtojen edelle. Harva mies hyväksyy sen, että nainen ilahduttaa miesystäväänsä.

Vierailija
11/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Ei kukaan joka ei oikeasti halua, suostu silloin.

Vierailija
12/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. En  muutenkaan ikinä tee yhtään mitään kenenkään vuoksi, jos en itse halua tai hyödy siitä jotain. Olen ehkä vähän itsekäs.

Minusta tuo ei ole itsekkyyttä. Itsekkyyttä olisi viedä toiselta jotain toisen omaa, johon hänellä on oikeus. Seksi kanssani ei ole sellaista. Oon siis samanlainen.

Vierailija
13/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo ei ole itsekkyyttä. Itsekkyyttä olisi viedä toiselta jotain toisen omaa, johon hänellä on oikeus. Seksi kanssani ei ole sellaista. Oon siis samanlainen.

Eli itseasiassa siis seksin vaatiminen haluttomalta on itsekästä.

Vierailija
14/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole kovin monta kertaa niin tapahtunut, ettei mua olis haluttanut, mutta olen niilläkin kerroilla aina suostunut ja into on kyllä sitten herännyt.

On järkyttävää, jos tätä kuvitellaan haluttomuudeksi. "En halunnut kun mies ehdotti. Oon siis kärsinyt niin järkyttävästä haluttomuudesta!!!" Not.

Vierailija
15/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mukaan ja ihan kivaa siitä yleensä tulee. Ei meillä olisi varmaan ikinä seksiä jos tahoillaan kumpikin odottaisi oikeaa tunnelmaa ja siitä sitten keskustellen sovittaisiin että nytkö tuntuu halukkaalta.

Jos toinen tekee aloitteen niin toinen lähtee mukaan.

Vierailija
16/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli itseasiassa siis seksin vaatiminen haluttomalta on itsekästä.

Kieltäytyminenkin on itsekästä, jos sen tekee kerta toisensa jälkeen eikä edes yritä herätellä haluja. Seksittömyys on itsekästä, jos toinen on tehnyt sekväksi, että haluaa. Sitten pitää kieltäytyjän jo ottaa vastuu ja hakea apua ongelmiinsa tai ottaa ero puheeksi, jos kieltäytyminen jatkuu kuukausia.

Vierailija
17/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Helpompi panna vaikkei huvittaisi kuin kuunnella sitä kiukuttelua. Ja tämä on siis ihan jokapäiväistä. Arvatkaa haluttaako mua enää ollenkaan?

Vierailija
18/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ole suhteessa, mutta aina olen lähtenyt mukaan touhuun. Ja aina myös syttynyt siitä sitten.

Vierailija
19/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden. Joka kerta olen syttynyt. Sama myös toisinpäin.

Hieno vastaus.

Siinä on kaikki pähkinän kuoressa, silloin kun kaiki on hyvin.

Vierailija
20/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska siinä kuitenkin on läheisyyttä ja pääsee hengähtämään arjesta. Oma nautinto jää joskus haaveeksi, mutta miehestä se ei ole kiinni vaan arjen tuomasta väsymyksestä ja kiireestä pään sisällä. Mies on yhtä lailla valmis tyydyttämään minut, kun sitä haluan. Rakastamme toisiamme ja se näkyy seksissä. En koe olevani mikään antaja, vaikken joka kerta niin syttyisikään. Saan kehuja, suudelmia ja kosketuksia. Saattaa se oma halukin siinä herätä kun aikansa peuhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme