Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen muuttanut elämääni, mutta voin huonosti

Vierailija
19.09.2024 |

Mitä voisin tehdä? Syön vitamiineja, yritän nukkua hyvin, syödä terveellisesti ja joskus herkutella ja pitää vaikka leffaillan. Käyn aamulla heti herätessäni lenkillä ja alkuillasta pienellä kävelyllä. Pidän asunnon siistinä, ennen se räjähteli kamalaan kuntoon. 

Ruoka ei enää maistu hyvältä. Mikään uusi tavara ei tuo iloa. Parisuhde ei tunnu miltään. En tiedä, mistä löydän iloa. Välillä ahdistaa ja masentaa, enkä löydä sille mitään syytä. Elämäni on merkityksellistä ja minulla on tärkeitä ihmisiä, mutta silti olemassaoloni tuntuu merkityksettömältä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuiko samalta jo ennen, kuin muutit elintapojasi?

Vierailija
2/10 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja kannabis puuttuvat elämästäsi. Ei muuta kun pössyttelemään ja ryyppäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuiko samalta jo ennen, kuin muutit elintapojasi?

Liikunta yms. on vähän helpottanut oloa. Yritän myös muuttaa asennettani kaikkeen. Olen optimistinen yleensä ja näen valoisiakin puolia, mutta olen onneton.

Vierailija
4/10 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asioista ajattelisit saavasi iloa? Siitä viis, ajatellaanko niiden yleisesti tukevan hyvinvointia. 

Jos esim. sairastuisit vakavasti, mitä kaipaisit? 

Jos vain suoritat elämääsi, ei ihme että ilo puuttuu.

Aloita salainen seksisuhde, jos muu ei auta. 

Vierailija
5/10 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se muutos vasta aiheuttaa sitä pahoinvointia. Aina henkilökohtaista kaikki. 

Vierailija
6/10 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et yksinkertaisesti elä sellaista elämää mistä pitäisit, olet kenties parisuhteessa ihan väärän ihmisen kanssa, jne. Ei siihen vitamiinit ja lenkkeilyt auta.

Vierailija
7/10 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei maistu miltään, asiat joista ennen nautti eivät enää tuota tyydytystä. Navettapsykologina ja hermorataparantajana sanoisin uusista elintavoista johtuva burn-out tai masennus. Myös kaksisuuntainen mielialahäiriö on myös mahdollinen... tai sitten elämästä puuttuu jotain oleellista, kuten vaikka lapset tai se kauan haaveiltu ulkomaan matka.

Vierailija
8/10 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asuit ennen kuin muutit elämääsi? Mitä muuttofirmaa käytit? 

Vierailija
9/10 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutille tai lääkäriin. Ei masennus lähde pois noilla rutiineilla ja terveellisellä elämällä. Joskus ne voi jopa olla jatkuvasti lisää kuormittavia taakkoja.

Vierailija
10/10 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte nostaa. Se rontti hyppää itse, syö meetwurstit ja pudottelee särkyviä astioita :(  Kyllä minä vielä.. ( JUPINAA )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi