Seksi loppui meillä nyt
Seksi vaimon kanssa on ollut 12 vuotta äärettömän tylsää. Käytännössä puhutaan noin 2-3 viikon välein peruspanosta lähetyssaarnaajassa. Suuseksiä nykyään ehkä pari kertaa vuodessa, ei ikinä mitään erikoisempia kokeiluja, takaapäin ehkä joka neljäs kerta. Jos vaimoa pyytää olemaan päällä, alkaa tuhahtelu, jonka jälkeen hän jaksaa pomppia päällä hetken vastahakoisesti, kunnes kellahtaa taas selälleen x-asentoon.
Päätin lopettaa vuosi sitten jokakertaisen suuseksin antamisen, koska en saa sitä häneltäkään. Kolme viikkoa sitten lopetin koko seksin, koska en saa siitä mitään. Olen ottanut asian esille hyvällä ja pahalla vuosien varrella jo monesti, mutta mikään ei muutu. Olkoon siis ilman. Lasten takia en halua erota, mutta lahnaseksiä? Kiitos ei enää.
Kommentit (154)
Entä jos harrastaisitte pelkkää pettinkiä?
Vierailija kirjoitti:
Ja niille jotka eivät vielä tiedä: kun nainen on saavuttamassa orgasmia, hän saattaa hiljentyä, hengittää raskaasti, OTTAA täydesti VASTAAN NAUTINTOA, ennenkuin saavuttaa huipun, niin, että koko vartalo, mieli ja sydän ovat sulautuneet hänen kanssaan rakastelevaan mieheen. Tällöin nainen ei suorita seksiä, vaan antautuu rakastelulle.
Tuo kuvastaa niin hyvin omaa orgasmia. Ja jotta sen saavutan, minun on hetkeksi unohdettava KAIKEN ympäröivän ja keskityn silmät suljettuna VAIN tunteeseen: miltä hidas liike sisällä tuntuu, miltä miehen vaeltava käsi tuntuu jne. Silloin se tapahtuu ja hetkeksi räjähdän atomeiksi. Jos sitä ulkopuolinen tarkkailisi, se näyttäisi taatusti todella tylsältä seksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaimo on alkanut taas vihjailla ja tehdä aloitteita, mutta eipä oikein innosta sattuneesta syystä. Ap
Hyvä. Pistä se oikeen kerjäämään. Älä luovuta vaan pysy kovana. Tai siis itse asiassa pehmeänä mutta kuitenkin...
Usko pois tämä ei ole hyvä neuvo, eikä auta yhtään. Naisena voin kertoa, että ihan hyvin voi elää ilman seksiä tyytyväisenä vaikka vuosia vaikka itse jopa tykkään seksistä. Tuossa tapauksessa torjuttu vaimo varmaan loukkaantuu ja lopettaa kokonaan yrittämästä. Helpottuneena. Onko se se lopputulos , jota ap kaipaa?
yksiratkaisee kirjoitti:
Jos nainen on kiinnostunut seksistä ja tykkää siitä, niin mielestäni asento ei ole ratkaiseva, vaan naisen halu. Silloin kun nainen on liukas, niin seksi on hyvää. Asennot eivät ratkaise mitään.
Asento hyvinkin ratkaiseva kun miehillä tuppaa olemaan erimallisia ja kokoisia siittimiä. Myös naisen värkeissä on eroja mittasuhteissa ja asennoissa. Joissain asennoissa lyhyt ja ohut ei tunnu missään, toisissa toimii ok. Joissain asennoissa iso tekee kipeää enemmän kuin nautintoa ja joissain on ok. Matskua on kyllä runsaasti netissä tarjolla ,mikäli asia kiinnostaa. Lisäksi suurin osa naisista ei saa pelkässä penetraatiossa yhtään mitään vaan täytyisi tulla ärsytystä myöskin klitorikseen. Eri asennoissa tätäkin tulee eri tavalla ja joskus on syytä itsekkin kädellä autella lisää. Ei tämä nyt niin yksinkertaista ole ja kaikille ei vaan samat jutut toimi. Tästä syystä kannattaisi sitä partneria kuulla ja harjoitella yhdessä tätä touhua.
Mitä siinä x-asennossa sitten voi tehdä? Vinkkejä kiitos niin yllätän siippani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tässä lahnaseksiasiassa se, miten välttää tämä lahnana olo. Tätä nyt ilmeisesti ilmenee ainakin lähärissä, mutta toisaalta ainakin perusversiona ei sille alla olevalle jää kauheasti liikkumatilaa kun yleensä painavampi tyyppi pomppii siinä päällä. Jalat olalla tai miehen selässä taas selkä on kovilla. Itse ainakin kumppanin kanssa näitä asentoja vältetään. Siis miten vältetään lahnailu teidän mielestä? Raavitaan miehen selkä verille ja kiljutaan kuin
sika pistettäessä? Jos toinen makaa xnä alalla kuten joku täällä kauniisti ilmaisi niin ettekö te saa sitä kammettua mieluisampaan asentoon? Mikä teitä miehiä vaivaa?Olisikohan kyse ennemminkin siitä kiimasta, todellisesta halusta ja sen näyttämisestä kuin siitä, että pitäisi jotain erikoistemppuja tehdäkään joka kerta. Himoitkaa niitä miehiänne, niin että ette malta odottaa että pääsette iskemään sormenne heihin kiinni.
Ymmärrän kyllä näiden valittajamiesten vaimoja tässä asiassa. Vaikea sitä on taatusti himoita kun tyypit itse vaikuttavat niin tylsiltä ja saamattomilta. Onneksi oma mies on vuosikymmentenkin jälkeen mielestäni ns smoking hot, niin onpa helppo himoita.
Miksiköhän ihmiset menee niin väärien tyyppien kanssa yhteen..Luulisi, että hälytyskellot soisivat jo alussa, jos ei seksi pelaa. Tai jos se harvenee/tylsistyy jo hyvin pian suhteen alkamisesta. Silti näihin suhteisiin tehdään lapsia ja ehkä jopa mennään naimisiin. No, tietäähän sen kuinka näissä käy.
Parivalinnat tehdään varmaan nykyään enemmän tai vähemmän e-pilleri pöllyissä, feronomit vääristyy ja kumpikin tekee virheellisen valinnan. Sitten kärvistellään molemminpuolin epäsopivassa suhteessa.
Meillä on loppunut myös, syy lahnan miehen.
Alussa yritin niin kovasti ehdottaa kaikkea - tulen päälle, otan suihin, takaapäin, aamulla, kesken leffan, suihkussa! Mitä vain! Kerran jopa tarjouduin maksamaan, että kokeilisi laittaa kakkoseen, mutta ei vain halua!
Seksiin suostuu kerran viikossa (kun pallit on tarpeeksi täynnä), suihkusta suoraan tulleena, ei spontaaniutta ollenkaan, ei mitään erikoista, ei mitään!! Ei edes suostu AAMU tai päiväseksiiin tai yhtäkkiä tapahtuvaan, missä revittäisiin vaatteet irti ja pantaisiin vaikka ovea vasten...
Olen lopettanut jopa haaveilemisen, odottamisen ja pyytämisen. Halusin sitä ihmistä niin paljon monta vuotta ja nykyään en voisi edes kuvitella kenenkään haluavan minua.
Tuttu tunne. 7 vuotta yhdessä ja mies ei halua. Kertoo olevansa tyytyväinen seksiin n. kerran viikossa. Edellisen kerran ollaan "oltu sillai" viime vuonna. Olen yrittänyt jutella asiasta, mutta aina syy kääntyy minuun. Liian vähän yhteistä aikaa, olen aina menossa, seksin harrastamiseen tarvitaan rento tunnelma... Syytän itseäni, vaikka olen tehnyt aloitteita vielä viime aikoinakin. Nyt tuntuu etten enää edes voisi harrastaa seksiä, koska tunnen ettei hän halua minua ja/tai tekee sen vain velvoitteesta (koska olen puhunut asian vaivaavan minua). Tuntuu tyhmältä myös päättää muuten hyvä suhde pelkän seksin puutteeseen, mutta jos ollaan ihan eri linjoilla haluamisiemme kanssa, mitenkäs sitten kun on esim. lapsia.
Meillä tuli juuri ero samasta syystä, en ole miehen mielestä hoitanut velvollisuuksiani ja kävi pettämässä. Eipä paljoa seksi kiinnosta ihmisen kanssa, joka huomaa vain kaikki tekemättömät asiat, kertyneet kilot, ei itse laita kotona tikkua ristiin minkään eteen. Omissa harrastuksissa juoksee tai makaa telkkarin edessä ja sitten pitäisikin yhtäkkiä pitkän päivän jälkeen käydä niin kuumana moiseen äijään
Sama se voi olla toisinpäin. Ei esileikin tynkääkään. Ei kosketa saati nuole yhtään, tulee vaan suoraan sisään kun joskus jollain lääkkeillä saa sen kovaksi eikä edes laukea vaikka kuinka kauan jatkaisi. Kiitos ei!!!
Seksi seksi seksi. En voi sille mitään, että pidän hirveän lapsellisena miehiä, joiden elämä on ollut niin helppo, että sen suurin ongelma on seksin puute. Kuvastaa infantiilia ajattelua, että seksiin kohdistetaan kaikki asiat, joita parisuhteelta ja elämältä toivoisi. Jos seksi on niin tärkeää, että sen puute tekee elämästä helvettiä, pitäisi ihmisen tajuta, että hänen oikea paikkansa ei ole parisuhteessa, vaan vapaammassa elämässä, jossa saa keskittyä seksiin niin paljon kuin ikinä haluaa. Se oma puoliso on liian monelle vain ajatus vapaalipusta ilmaiseen säännölliseen seksiin.
Sama meillä.
Mies ei halua piiskata, ei peppua, ei suihinottoa, sitomista.. Takaapäin ehkä kerran 6kk. Ei halua että teen aloitteen.
Seksiä on aina hänen aloitteesta, 1-2x/2vk, lähetyssaarnaajassa tietenkin. Akti kestää 5-10min. Saan aina, koska olen todella seksuaalinen. Joudun nopeuttamaan orgasmia eli harvoin saan täydellistä, pitkään supistelevaa (paitsi itsekseni).
Alkuun mies halusi monesti päivässä.
Olisin valmis ihan kaikkeen mitä hän ehdottaisi.
Meillä lapsia, joten lapsivapaat + yhteinen hiprakka on ainoa kun seksi toimii ja mies on estoton. Mihinkään terapiaan ei todellakaan suostu. Näkee minut kilttinä ja pyhänä olentona, ja on sellainen silittelijä. En tietenkään voi erota, mutta fantasioin ties mistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei halua miestään/seksiä ,on siihen aina hyvin yksinkertainen syy, nainen ei enää rakasta miestään! Tämä on monen jotenkin hyvin vaikea tajuta. Mutta niin se vaan menee. Sitten kun on oikein rakastunut, kyllä sitä mahlat virtaa ja on aivan kiimassa koko ajan :D Hyvät miehet, tämä on tosiasia!
Ei ole totta. Tuo pätee ihastumiseen, ei rakastamiseen. Rakastaa voi vaikka sydämen ääniä myöten, vaikka minkäänlaista intohimoa ei puoliso herätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa vikaa. Ja aina pitäisi itsellä tehdä aloite, jonka sitten torjuu useimmiten. En sitten tee aloitteita. Nyt sitten kiukkuaa kun on seksiä niin vähän. Saa sitä itsekkin tehdä aloitteen, mutta ei kuuntele ei.
Olisiko vaimo ujonpuoleinen tai epävarma itsestään? Ei ehkä uskalla heittäytyä leikkiin, vaan pelkää arvostelua ja torjuntaa. Jos on, niin sellainen nainen pitää ihastella rohkeaksi. Pitää kehua ja kehua kunnes nainen uskaltaa antaa palaa.
Tai sitten parilla on erilaiset toiveet seksin suhteen. Ehkä nainen toivoo, että mies on otteissaan himokkaampi, rajumpi tai jotain vastaavaa. Ehkä hän haluaa tulisen rakastajan eikä miestä, joka annettuaan suuseksiä, toteaa, että nyt on minun vuoroni.
Kommunikaatio ei ainakaan pelaa ja se nyt olisi ensimmäinen korjattava.
Ujo ei ole todellakaan. Jaksaa kyllä kertoa miten on eksien kanssa ollut kaikkea erilaista ja kun vastaavaa ehdottaa, niin yleensä on "en pitänyt siitä aiemminkaan muiden kanssa".. No sehän on kiva. Ymmärrän kyllä ettei esim. kakkoseen ottaisi tms. mitkä oikeasti ei monilla miellytä, mutta aika perusasiat samaa luokkaa. Kommunikaatiota työstetään parhaillaan. Välillä meinaa vain jaksaminen loppua.
Se olis kyllä niin heipparallaa meikäläisellä tuossa vaiheessa
Sanoppas sille, että se on joko sinun kanssasi tai heti seuraavan joka suostuu
Mitäs sitä seksiä niin korostaa, pitää itsensä kiireisenä niin ei tarvitse ajatella joutavaa.
Sama vika, vaimo ei jaksaisi tehdä mitään. Aloitteen hän tekee mutta sitten jämähtää selälleen. Päälle ei halua ja suuseksiä kerran vuodessa. On muutenkin laiskistunut tässä vuosien mittaan. Hyvät ja aktiiviset naiset taitaa olla harvassa.
Makaan lahnana kun mikään tekemäni ei miestä miellytä. Saa aina 6min jyystön jälkeen. Vähän jos liikun niin käskee olemaan paikallaan, ja tehostaakseen ottaa hiuksista kiinni. Ilmeisesti kokee näin määräävänsä edes jossain. Tienaan paremmin ja organisoin kaikki asiat, mies ei jaksa tehdä mitään päätöksiä arjessa. Tarviiko sanoa, että seksi ei suurempaa hekumaa aiheuta, mutta sen jälkeen mies jaksaa päivän hymyillä ja läärätä.
Vierailija kirjoitti:
Seksi seksi seksi. En voi sille mitään, että pidän hirveän lapsellisena miehiä, joiden elämä on ollut niin helppo, että sen suurin ongelma on seksin puute. Kuvastaa infantiilia ajattelua, että seksiin kohdistetaan kaikki asiat, joita parisuhteelta ja elämältä toivoisi. Jos seksi on niin tärkeää, että sen puute tekee elämästä helvettiä, pitäisi ihmisen tajuta, että hänen oikea paikkansa ei ole parisuhteessa, vaan vapaammassa elämässä, jossa saa keskittyä seksiin niin paljon kuin ikinä haluaa. Se oma puoliso on liian monelle vain ajatus vapaalipusta ilmaiseen säännölliseen seksiin.
Miten se on lapsellista? Seksi on tosi tärkeä parisuhteessa ja itse naisena kärsisin myös seksin puuttesta ja ihan varmasti en olis tyytyväinen jos seksiä olis kerran viikossa ja vielä tylsä seksi ilman intohimoa. Todennäköisesti suhte mun puolesta päättyis.
Minä en ennen tiennytkää et on olemassa eturauhanen 50v tulette tietämään pitäkää huolta itsestänne Sekxi jutut loppuu mut uus elämä alkaa On niin Mukavaa ei kipinöi enään
Sulta taisi jäädä toi mun iltapäivän vastaus lukematta. Minä koskettelen enemmän kuin vaimo ja ILMAN taka-ajatuksia. Ap