Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudestaan muodissa 2018: Nyt mennään ensin naimisiin, sitten vasta lapset!

Vierailija
26.06.2018 |

Nyt huomaa, että muodissa on taas se, että pariskunta menee ensin naimisiin ja hommaa sitten vasta lapsen.

Ajatuksia?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pitkästä aikaa hyvä muoti-ilmiö.

En tiedä, on tosiaan sosiaaliluokkakysymys tämäkin. Ylempi keskiluokka haluaa tehdä pesäeron muihin menemällä ensin naimisiin ja sitten vasta perustaa perheen.

Vierailija
42/47 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halusin naimisiin ennekuin sain lapsen. Lapsi sai automattisesti saman sukunimen eikä tarvittu mitään tunnustuksia. Ja en halunnut omaa lasta häihin huntua kantamaan, se on jotenkin noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, on tosiaan sosiaaliluokkakysymys tämäkin. Ylempi keskiluokka haluaa tehdä pesäeron muihin menemällä ensin naimisiin ja sitten vasta perustaa perheen.

Näin itse ajattelin aikoinaan. Oli elegantimpaa synnyttää naimisissa ollessa.

Vierailija
44/47 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tyylisiä juttuja kuin 40 vuotta sitten, "kai ne on naimisissakin olleet kun aina verhot kii", ei uskoisi että nykyäänkin jauhetaan toisten yksityisasioita, mitä varten kade muiden onnesta?

Vierailija
45/47 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse halusin naimisiin ennekuin sain lapsen. Lapsi sai automattisesti saman sukunimen eikä tarvittu mitään tunnustuksia. Ja en halunnut omaa lasta häihin huntua kantamaan, se on jotenkin noloa.

Samaa mieltä. Jotenkin oudon tuntuista, jos omat lapset olisivat pyörineet omissa häissäni. 

Vierailija
46/47 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin itse ajattelin aikoinaan. Oli elegantimpaa synnyttää naimisissa ollessa.

Itse kokisin ainakin nöyryyttävänä mennä todistamaan lapsen isyys synnytyksen jälkeen. Ei kiitos!

Vierailija
47/47 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä synnytän vasta naimisissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme