Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö sinulle 11cm penis?

Vierailija
26.06.2018 |

Olen 23-vuotias mies. Minulla on ollu jo 2 erittäin hyvää suhdetta ja olemme edenneet pitkälle, mutta tiemme ovat katkenneet siihen, että 11cm kulli ei ollut tyydyttävä. Olenko naimaton lopun ikääni vai saako tuplaykkösellä naisen kainaloon?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ketju on taas näitä.. Älkää ottako tosissaan. Joku kaipaa itsetunnolleen pönkitystä ja sepittää

Vierailija
22/26 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyyhän niitä venyytys laitteita kaalimadosta jos ei oo tyytyväinen kyllä se iän myötä vielä vähän kasvaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitona feministinä tiedän, mitä miesten vehkeille pitäisi tehdä. Tai ylipäätään miehille.

Vierailija
24/26 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole kanssani samaa mieltä; eli että ei seksi ole pelkkää yhdyntää? Nämä ihme puheet " ennen seksiä" jne todella ärsyttävät.

Miksi kutsutaan siis miehen ja naisen rakastelua? Naimiseksi pelkästäänkö, sitäkö seksi on VAIN?

Mitä jo teen miehelleni suuorgasmin tai hän mulle? onko se jotain esipelleilyä!?

Eli jos saat orgasmin, on se vaan jotain juuta kuin oikeeta "seksiä"?

Vierailija
25/26 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen orgasmiin ei tarvita yhtään pidempää kalua. Joo, on näitä ketkä saa orkun kun kalu menee kurkkuun asti. Mitta vaimon kanssa joskus puhuttiin tästä, että olisko semmonen 11-13 ihan ok ja vannotti, että kyllä riittää. Tietää itse mitanneena minun mittani, joka on noin 18cm. Sitten kerran naidessamme lähärissä jäti kyseisen mitan verran käyttämättä ja hyvin pian kiskoi kädet pakaroistani vaatien syvemmälle. Jatkoimme takaapäin ja tein saman homman tekemättä mitää numeroa tästä. Ei aikaakaan, niin alkoi tuo sporttinen peppu työntymään yhä lujemmin vasten lantiotani. Onnistuin vetämään samaan aikaan itseäni taaksepäin ja silloin alkoi anelu, kunnolla, pane kunnolla. Hetken jatkoin himmailua ja lopulta tarrasin vyötäröltä kiinni pysäyttäen hänet ja aloin työnnellä pitkiä ja syviä työntöjä. Hyvin pian tunsin pillun supistelevan ja hän laukesi. Tämä on kummallinen laji! Ei liian lyhyttä, ei liian syvään, kun sattuu. Mikä se mitta on mikä kenellekkin riittää, ei selviä ehkä näistä keskusteluista ikinä. Se selviää kokemalla. Jos joku ei riitä toiselle, se voi olla toiselle liikaa.

Vierailija
26/26 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo kyllä se vaan tuntuu paremmalta, kun on saanut jotain 25 cm ja nähnyt se 11 cm tappi tuntuu ja näyttää vain onnettomalta nysältä vaan sen jälkeen. Yheltä mieheltä sain tuollaista 11 senttistä ja eipä oikein kiinnosta enää sen kanssa heilastella. Joku 16 senttinenkin on ihan eri asia sen rinnalla.

Ja 25, vaimosi on tottunut siihen sun 18 cm ni kyllähän se sen kokonaan haluaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi