Taas melkein koko päivä yksin
Lapsi aamupäivällä/päivällä kaverilla ja mies töissä. Sitten mies tuli kotiin, lapsi lähti harrastukseen. Mies oli vähän aikaa kotona ja lähtivät kaksin ottelussa katsomaan. Tällaista on perheellisen elämä.
Kommentit (24)
Eikä ne ole vielä edes kotona. Aina saa odottaa.
Joo, samaa täällä. Ja sitten ihmiset vielä väittävät, ettei perheellinen/parisuhteessa oleva voi tuntea yksinäisyyttä.
Sitten mies tulee kotiin eikä puhu sulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Joo, samaa täällä. Ja sitten ihmiset vielä väittävät, ettei perheellinen/parisuhteessa oleva voi tuntea yksinäisyyttä.
Meillä on näin joka päivä. Joskus käyvät syömässä.
Onneksi sä laitoit ne eropaperit vetämään muutama viikko sitten.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sä laitoit ne eropaperit vetämään muutama viikko sitten.
Yhtä yksin sitä on sitten mutta ei tarvitse odottaa jatkuvasti.
Tänään kävin kaupassa ja sanoin "en tartte kuittia". Sitä ennen sanoin jotain jollekulle ennen Juhannusta.
Niin? Sehän on pitkään ollut sun haaveesi, yksinolo.
Kiva, kerrankin positiivinen aloitus ammattivalittajalta. Olen itse ihan samanlainen yksinäisyydestä nauttija. Tosin en kyllä ole ottanutkaan miestä riesoikseni.
Sepä hyvä. Saat rauhassa järjestellä eroasioitasi. Asunnon olet varmaan jo etsinyt? Ja ilmoittautunut TE-toimistoon työttömäksi? Hakenut toimeentulotukea?
Vierailija kirjoitti:
Kiva, kerrankin positiivinen aloitus ammattivalittajalta. Olen itse ihan samanlainen yksinäisyydestä nauttija. Tosin en kyllä ole ottanutkaan miestä riesoikseni.
No en mä yksinäisyydestä nauti mutta ennemmin sinkku ja yksin kuin perheellinen ja yksin.
Vierailija kirjoitti:
Sepä hyvä. Saat rauhassa järjestellä eroasioitasi. Asunnon olet varmaan jo etsinyt? Ja ilmoittautunut TE-toimistoon työttömäksi? Hakenut toimeentulotukea?
Olen tehnyt kaikkia noita asioita. En saa toimeentulotukea ja karenssi tietysti tulee työkkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä muuten uskis?
Joskus olen ollut, nuorempana.
saisinpa minäkin olla joskus yksin.
vaihdetaanko? masentunut työtön läheisriippuvainen kumppanini sinun perheeseesi ja ihanaan omaan aikaan.
suo siellä, vetelä täällä.
Vierailija kirjoitti:
saisinpa minäkin olla joskus yksin.
vaihdetaanko? masentunut työtön läheisriippuvainen kumppanini sinun perheeseesi ja ihanaan omaan aikaan.
suo siellä, vetelä täällä.
Ei kai tuokaan helppoa ole. Mua vaan ei koskaan huolita mihinkään mukaan koska uskon että häpeävät mua.
Vähän sama täällä, yksinoloa. Työttömänä ja masennustakin pikkaisen pukkaa, niin ei jaksa edes lähteä ihmisten ilmoille. Tv auki melkein aamusta iltaan ja koneella suurimman osan päivästä. Mitä nyt tästä sohvalta käyn vessassa ja välillä syön jotain. Siinäpä se. Kerran viikossa käyn kaupassa, sillä reissulla puhun ainoat puhumiset viikon aikana. Ystäviä ei ole, sukulaisetkin aika vähissä.
Kyllä on hämmästyttävää, kuinka sopuisasti te siinä elelette yhdessä eroa odotellessanne. Vuodesohvankin yhä jaatte. Tuntuu melkein että ette olisikaan eroamassa. :)
Valittajan mies osoittautui sitten kuitenkin herrasmieheksi. Ei heittänytkään muijaa heti pihalle vaan antaa odotella muuttoautoa ihan sisätiloissa.
Jätä ne siat!