Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tajusin olevani nössö

Vierailija
26.06.2018 |

Pelkään niin montaa asiaa. Ajamista parkkihallissa, esiintymistä, sukeltamista, huvipuistolaitteita, hevosia, korkeita paikkoja, vastaansanomista, meikittä kulkemista, uusia paikkoja, yksin olemista, pimeää, mopolla ajamista. Toisaalta oon pakottanut itseni kohtaamaan pelot. Toissavuonna sukelsin ekaa kertaa 30 vuoteen. Viime vuonna kävin parissa huvipuistolaitteessa (aika kevyessä). Ajan päivittäin parkkihalliin. En välttele esiintymistä. Kävin joku aika sitten lähes ilman meikkiä töissä. Oon ollut kuumailmapallossa.
Tällaista "pakottamista" mun elämä hyvin pitkälti on, kun kerran oon valinnut pelätä niin montaa asiaa. Toivottavasti ei kaikki typerät pelot tartu lapsiin. Tai ainakin toivon, että voittavat ne joku päivä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko kaikkien olla rohkeita ja aina ylittää itsensä? Miksei saisi olla arka, harmaa hiirulainen?

Vierailija
2/2 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa musta tuntuu ettei moni edes pidä mua arkana. Osaan aika taitavasti esittää jotain muuta.

Teen tällä hetkellä työtä, jossa ollaan todella paljon puhelimessa ja pelkään soittamista! Esimieheltä olen saanut palautetta, miten reipas asiakaspalvelija olen. Juu olen, pulssi on vain noin 150 aamusta iltapäivään 😀 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi