Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäinen tytär aina muistuttaa isää, toinen äitiä. Eka poika äitiään.

Vierailija
26.06.2018 |

Nämä siis perustuu analyysiini aika useista perheistä. Tämä tarkoittaa nimenomaan kasvojen ulkonäköä, ei muuta, kuten esim. pituutta, hiustenväriä.
Tähän täytyy aina huomoioda mahdolliset salassa adoptioon annetut ensimmäiset tms. lapset, perheeseen salaa adoptoidut lapset, ja keskenmenneet, abortoidut, jne. Jotka sekoittaa usein tätä analyysia,. jos esim. vertaa julkkis perheiden lasten ulkonäköja heidän vanhempiinsa. Samoin avioliiton ulkopuolisista suhteista syntyneet sala-lapset, joiden todellisesta isyydestä ei tiedä muut kuin äiti. Kannattaa siis huomioida aina näiden mahdollisuudet useissakin perheissä. Myöskin tämä analyysini perustuu aina jokaiseen suhteeseen ja se siis alkaa aina alusta yhden pariskunnan kohdalla. Esim. nainen jolla on ollut monta miestä (ja lapsi jokaisen kanssa) , saa aina uudestaan "ensimmäisen lapsen"uuden miehen kanssa, ei esim. viidettä.
Jos olet eri mieletä niin muista ettet tiedä välttämättä esim. adoptioion annettuja, tai vastasyntyneenä kätkyt kuolleita lapsia joidenkin perheestä, vaikka luulisit.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika on kopio minusta, molemmat tyttäret ovat perineet ulkonäön anopilta.

Vierailija
2/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytössä on enemmän mua kuin isäänsä. On ensimmäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tytöt tulleet isäänsä.

Se siitä teoriasta ap.

Vierailija
4/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä ihan päinvastoin.

Vierailija
5/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa lapsista muistuttaa isäänsä, varsinkin pojat...

- mielestäni joku tutkimuskin aiheesta on...

Vierailija
6/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut omassa tuttavapiirissäni vastaavaa kaavaa. Ihan satunnaisesti lapset muistuttavat jompaa kumpaa vanhempaa tai ovat vanhempiensa sekoituksia.

Vierailija
7/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on toisinpäin. Isosisko on kuin kopio äidistämme, itse olen enemmän kuin isäni. Veljeni, perheen ainoa raavas hujoppi, on mistä lie saanut geeninsä.

Vierailija
8/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa annetaan vuosittain adoptioon kymmenkunta lasta, joten tuo teoriasi on aika outo. Samoin perheisiin adoptoidaan lapsia esim. Afrikasta, joten eiköhän jokainen tajua, että ei taida olla biologista perimää.

Mutta abortoidut sikiöt ovat takuuvarmasti mukana tuossa "teoriassasi", koska se vauvahan ei tiedä, että se tullaan poistamaan jo ennen syntymää.

Vierailija
9/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä ensimmäinen tyttö on tullut isänsä sukuun ainakin enemmän, mutta nenästä alaspäin on ilmetty minä, äitinsä. Sanovat että samanlainen äänikin. Toinen tyttö taas on vielä enemmän isänsä sukuun tullut, ei mitään minulta. Eka poika on toisten mielestä äidin suvun puolelta näkönsä saanut, mutta isänsä mielestä heidän puoleltaan. Nuorempi poika on oma itsensä ihan joka tavalla. Ota tästä nyt sitten selvää.

Vierailija
10/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on kuin kopio minusta tuon ikäisenä. Samoin siskoni ensimmäinen tyttö hänestä. Tiedän, että on ensimmäinen, ei ole keskenmenneitä jne.

Myös oma tyttöni muistuttaa minua. On minunkin äitini näköä kovin paljon.

Kahdesta tuttavastani voisin sanoa myös, että tyttäret kopioita äideistään. Heistä tosin en tiedä keskenmenoista ym.

Vierailija
11/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siskoni kanssa samaa näköä kuin ihmiset isän suvussa, ns. "jämäkämpiä",  kun taas veljien ruumiinrakenne on hoikempaa, kasvot ovat kapeammat jne kuten äidin suvussa.

Vierailija
12/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehelläsi on salalapsi/a . On voinut teininä  tehdäjonkun teinin raskaaksi joka antoi sen lapsen adoptioon, muttei koskaan kertonut.

Vierailija
13/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi tytärtä. Vanhempi on perinyt hiustenvärin, kasvonpiirteet jne. enemmän isältään ja nuorempi on taas kopio minusta. Useat sanovat näin. Toinen tumma ja toinen vaalea, silti kun heidät nähdään yhdessä, sanotaan myös että huomaa että ovat siskokset. 

Vierailija
14/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole lähipiirissä tuollaista kaavaa yhdessäkään perheessä. Meillä esikoispoika on kuin isänsä, lähes täydellinen kopio, tyttö on kuin siskoni samassa iässä ja kuopuspoika ulkonäöltään kuin isäni. Ei ole abortteja, ei vieraissäkäyntejä jne.

Vierailija
15/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoispoika isäänsä, vanhin tytär äitiä. Seuraava tytär isoäitiään ja kuopustytär äitiä.

Vierailija
16/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asiasta ne muistuttaa?

Vierailija
17/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehelläsi on salalapsi/a . On voinut teininä  tehdäjonkun teinin raskaaksi joka antoi sen lapsen adoptioon, muttei koskaan kertonut.

Täh??

Vierailija
18/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tutkimuksia siitä, että lapset perisivät ulkonäkönsä isältään ja älykkyytensä äidiltään. Tähän on kuulemma "luontoäidiltä" ihan käytännönsyyt: muinoin, kun ei ollut isyystestejä, niin mies päätteli oman isyytensä hyvin pitkälle lapsen ulkonäöstä. Eli tenavien ulkonäkö tulee isän suvusta. tämä pitää ainakin itsellä paikkansa. olen kuin ilmetty isän sisko nuorena. Usein kun kuljin  tyttöserkkujeni ja tätini kanssa, niin ihmiset usein luuli, että minä meistä olen tätini tytär. Kaikki sanoivat, että olet niin äitisi näköinen...

ikävä kyllä, meidän perheessä isä on se älypää ja äiti on se kauniinpi...

Vierailija
19/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei abortteja, kenkenmenoja tai adoptioita ja meillä esikoinen ihan isänsä suora kopio ja kuopus tytär on miniversio minusta joten en ihan allekirjoita tätä.

Vierailija
20/26 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isällä yksi tytär yhden naisen kanssa, sitten toinen tytär (minä) ja poika äitini kanssa. Silloinhan minä olen isäni toinen tytär, mutta äitini ensimmäinen. Kumman mukaan mennään?