Ensimmäinen tytär aina muistuttaa isää, toinen äitiä. Eka poika äitiään.
Nämä siis perustuu analyysiini aika useista perheistä. Tämä tarkoittaa nimenomaan kasvojen ulkonäköä, ei muuta, kuten esim. pituutta, hiustenväriä.
Tähän täytyy aina huomoioda mahdolliset salassa adoptioon annetut ensimmäiset tms. lapset, perheeseen salaa adoptoidut lapset, ja keskenmenneet, abortoidut, jne. Jotka sekoittaa usein tätä analyysia,. jos esim. vertaa julkkis perheiden lasten ulkonäköja heidän vanhempiinsa. Samoin avioliiton ulkopuolisista suhteista syntyneet sala-lapset, joiden todellisesta isyydestä ei tiedä muut kuin äiti. Kannattaa siis huomioida aina näiden mahdollisuudet useissakin perheissä. Myöskin tämä analyysini perustuu aina jokaiseen suhteeseen ja se siis alkaa aina alusta yhden pariskunnan kohdalla. Esim. nainen jolla on ollut monta miestä (ja lapsi jokaisen kanssa) , saa aina uudestaan "ensimmäisen lapsen"uuden miehen kanssa, ei esim. viidettä.
Jos olet eri mieletä niin muista ettet tiedä välttämättä esim. adoptioion annettuja, tai vastasyntyneenä kätkyt kuolleita lapsia joidenkin perheestä, vaikka luulisit.
Kommentit (26)
Ainakin isälle oli epäselvää että olen erillinen ihminen. Pedariäijä käytti minua r#nkkuvälineenä. Ikäänkuin omana jatkeenaan. Kirottu rajaton paska.
Teoria saatta olla osittain totta mutta ei nyt ehkä ihan kaikilla olen kyllä huomannut että monet kaverini jotka ovat poikia muistuttavat äitiään ja tytöt isäänsä oma Äitini muistutaa selvästi enemmän isäänsä isä aasialainen. Äitini tytär joka ensimmäinen lapsi muistuttaa isäänsä enemmän ja näyttää ihan suomalaiselta minä taas muistutan äitiäni ja hänen kaksoissiskoaan ja moni tunnistaa etten ole ihan kokonaan suomalainen
Oikeinhan tuo menee. Oma esikoistyttäreni on ikävä kyllä melko suora kopio minusta (isästään). Onneksi sillä ei kuitenkaan parta kasva.
Ja toista tytärtäni taas katson aina välillä vähän hämmentyneenä ja yritän muistella, että minkänäköinen postinkantaja meillä oli siihen aikaan, kun tytär on pantu alulle. No, on siinä vaimon piirteitä aika paljon kuitenkin.
Yleistän pahasti nyt, esikoiset ovat aina nuorempia sisaruksiaan rumempia.
No olipa nyt sellaista höpönlöpöä, ettei paremmasta väliä. Ihan biologian perusteella, kyllä ne perintötekijät tulee täysin satunnaisesti jommalta kummalta vanhemmalta puolet ja puolet sukusolujen yhtyessä. Ei solutasolla ole muistia tai tietoa, montako aiempaa sisarusta on, tai tyttöjä vai poikiako ovat. Vähintään jompaakumpaa vanhempaahan lapset tuppaavat jonkin verran muistuttamaan, tai sitten sitä postinkantajaa...
Huoh, isäni on viimeinen ihminen ketä haluaisin muistuttaa.