Jos Tanssii Tähtien Kanssa ohjelma palaa kuvioihin, kenet haluaisit nähdä siellä tanssimassa?
Taisi olla vuosi taukoa ja Anna-Maija Tuokko voitti viime kauden. Nyt ohjelma palaa syksyllä ruutuun.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201805072200926668_tw.shtml
Kenen luulet olevan mukana ja kenen haluaisit siellä olevan (ei ole sama asia:)
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Pelkään pahoin että mukana on näitä lööppityrkkyjä kuten Roope Salminen, Maisa Torppa, Lola Odusoga, Sara Forsberg ym. Ne ketä haluisin eivät tosiaankaan tuollaisiin ohjelmiin mene.
Lisään tuohon listaan Sara Siepin. Ketä sitten haluaisit ohjelmaan tanssimaan?
Minua kiinnostaisi oikeasti nähdä Anna Abreun, Saara Aallon ja Jenni Vartiaisen tanssitaidot. Miehistä Juha Tapio, Petri Nygård ja Anssi Kela.
Muistan hyvin tuon edellisen kauden, kun prinsessa Janna Hurmerinta putosi jostain 6 joukosta ja suuttui niin että häipyi paikalta kesken lehdistötilaisuuden ja jätti Matti Puron yksin edustamaan. Rikkoi siis kirjallisen sopimuksen.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi oikeasti nähdä Anna Abreun, Saara Aallon ja Jenni Vartiaisen tanssitaidot. Miehistä Juha Tapio, Petri Nygård ja Anssi Kela.
Eiköhän Jennin ja Juha Tapion tosi-tv:t ole Vain elämäässä käyty. Just ja just selvisivät siitä ohjelmasta.
Duudsonien Jukka
Sunrise Samu
Joel Harkimo
Jone Nikula
Haloo Helsinki Elli
Se iloinen missi uudelleen jonka nimeä en muista kun aika miesvoittoiselta näyttää 👍
Iloisia ihmisiä haluan nähdä joilla itseluottamusta ja kykyä mennä mukavuusalueen ulkopuolelle
Minua kiinostaisi nähdä jenni vartiainen samba asussa...
m25
Jos Juha Tapio menisi, niin katsoisinensimmäistä kertaa tuota sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinostaisi nähdä jenni vartiainen samba asussa...
m25
Niin, siinä ohjelmassa olisi kyllä pakko pukeutua paljastavammin kuin Jennin nykyisin keikoilla käyttämät mummon mökin ikkunaverhot...
Tylsää, mutta Cheek.
Kun se on niin kontrollifriikki, jolle kaikki pitää ulospäin näyttää hyvältä, niin olis kiva nähdä miten se pystyis käsittelemään esim. huonoja pisteitä. Tulisko vittua ja selittelyä vai osaisko ottaa kuin urheilija...
Se kammottavan ruma huutokauppakeisari ja samaa tyyliä oleva onko Elli vai mikä. Se vihreätukkainen junttura, jonka luona Veitola oli keikkakylässä.
Veitola itse voisi olla jännä nähdä eli kuinka ottaisi arvostelut vastaan.
Sorry, kävin katsomassa nimen. Onkin Alma. Siis se kammojunttura.
Minuakin kiinnostaisi Jenni Vartiainen joka ei varmasti osallistu.
Pelkään pahoin että mukana on näitä lööppityrkkyjä kuten Roope Salminen, Maisa Torppa, Lola Odusoga, Sara Forsberg ym. Ne ketä haluisin eivät tosiaankaan tuollaisiin ohjelmiin mene.