Onko tamperelaiset naiset teistä kauniita?
Itse en tajua tätä tamperelaisten tyyliä hankkia isot tatskat, lävärit ja sokkivärit ja sitten kulkea kaupungilla puolialasti. Näitä näkee joka paikassa, sellaista BB-talo tyyliä.
Kommentit (27)
Minä taas kävin tänään Lempäälässä. Crocsit näytti olevan in.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan ok toi Tampereen rento meininki
Rento? Mitä rentoa on kulkea jossain törkeässä lookissa.
Joo, ei todellakaan rento. Rento olisi huoleton ja vaivaton. Mutta tamperelaiset naiset pistää todella paljon vaivaa näyttääkseen mahdollisimman törkeiltä.
Tampereella näkee myös nuoria naisia jotka muutoin näyttäis ihan näteiltä mutta ne on mennyt pilaamaan kasvonsa ihan sairaalla plastiikkakirurgialla. Ne vaikuttaa tyytyväisiltä lopputulokseen. Mutta itse mieluummin näytän ihmiseltä kuin avaruusoliolta. Jos itse joskus hankin plastiikkakirurgiaa niin toivon että jälkeenpäin ei näy että olen plastiikkakirurgiaa hankkinut, mutta tamperelaisilla naisilla se on juuri päinvastoin: pitää todellakin erottua että nainen on hankkinut plastiikkakirurgiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei todellakaan rento. Rento olisi huoleton ja vaivaton. Mutta tamperelaiset naiset pistää todella paljon vaivaa näyttääkseen mahdollisimman törkeiltä.
Tampereella näkee myös nuoria naisia jotka muutoin näyttäis ihan näteiltä mutta ne on mennyt pilaamaan kasvonsa ihan sairaalla plastiikkakirurgialla. Ne vaikuttaa tyytyväisiltä lopputulokseen. Mutta itse mieluummin näytän ihmiseltä kuin avaruusoliolta. Jos itse joskus hankin plastiikkakirurgiaa niin toivon että jälkeenpäin ei näy että olen plastiikkakirurgiaa hankkinut, mutta tamperelaisilla naisilla se on juuri päinvastoin: pitää todellakin erottua että nainen on hankkinut plastiikkakirurgiaa.
En oo huomannut plastiikkakirurgiaa katukuvassa, ehkä en katso niin nuoria. Minusta suurin osa tamperelaisista näyttää ihan luonnontilassa olevilta ja maalaisilta. Ehkä tarkoitat että on täytteitä huulissa? Sellaista Seiska-lehtimäistä ulkonäköä joillain,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo huomannut plastiikkakirurgiaa katukuvassa, ehkä en katso niin nuoria. Minusta suurin osa tamperelaisista näyttää ihan luonnontilassa olevilta ja maalaisilta. Ehkä tarkoitat että on täytteitä huulissa? Sellaista Seiska-lehtimäistä ulkonäköä joillain,
Tarkoitin vielä pahempaa kuin huulitäytteet. En ymmärrä plastiikkakirurgiaa, en tiedä alan sanoja, joten tässä kaksi kuvaa:
https://www.telegraph.co.uk/content/dam/films/2017/04/25/TELEMMGLPICT00…
http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/79/590x/927255_1.jpg
Tuossa on näyttelijätär Faye Dunaway. Siltä on ilmeisesti iho kiristetty leveelle jo niin monta kertaa että kasvotkin on levinnyt kummajaiskasvoiksi. Ymmärrän että Faye Dunaway tekee noin koska se on noissa kuvissa jo 76 vuotias joten kai tuo on ainoa tapa näyttää nuorelta. Mutta Tampereella näen 30v naisia joilla kasvot on kiristetty-levitetty samalla lailla. Eihän 30 vuotiaana vielä oo niin paljon ryppyjä että ne pitäis kiristää pois? Joten kai ne naiset on hankkinut ne operaatiot vain koska se on se look josta ne tykkää? Ne on tosiaan sen näköisiä naisia että näyttää siltä että ne panostaa paljon ulkonäköön, käyvät solariumissa ja treenaavat paljon. Yrittää varmaan päästä naimisiin jääkiekkoilijoiden tai Hollywood-tähtien kanssa.
Tamperelaisia naisia ei voi lähestyä, koska ovat niin äkäisiä lähestyessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin vielä pahempaa kuin huulitäytteet. En ymmärrä plastiikkakirurgiaa, en tiedä alan sanoja, joten tässä kaksi kuvaa:
https://www.telegraph.co.uk/content/dam/films/2017/04/25/TELEMMGLPICT00…
http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/79/590x/927255_1.jpg
Tuossa on näyttelijätär Faye Dunaway. Siltä on ilmeisesti iho kiristetty leveelle jo niin monta kertaa että kasvotkin on levinnyt kummajaiskasvoiksi. Ymmärrän että Faye Dunaway tekee noin koska se on noissa kuvissa jo 76 vuotias joten kai tuo on ainoa tapa näyttää nuorelta. Mutta Tampereella näen 30v naisia joilla kasvot on kiristetty-levitetty samalla lailla. Eihän 30 vuotiaana vielä oo niin paljon ryppyjä että ne pitäis kiristää pois? Joten kai ne naiset on hankkinut ne operaatiot vain koska se on se look josta ne tykkää? Ne on tosiaan sen näköisiä naisia että näyttää siltä että ne panostaa paljon ulkonäköön, käyvät solariumissa ja treenaavat paljon. Yrittää varmaan päästä naimisiin jääkiekkoilijoiden tai Hollywood-tähtien kanssa.
Noi on jotain fillereitä poskissa ja varmaan botoxia rypyissä. Treella ei kyllä ole edes mitään sen tason miehiä että kannattaisi tehdä itsestään jonkun lätkävaimon näköisen.
Ai joo, se olli hermannin eksä oli vähän tota tyyliä.
Oon huomannut saman. Te sanotte että Tampere on Suomen BB tai WT pääkaupunki. Mä kutsun Tamperetta Suomen LÄTKÄpääkaupungiksi. Melkolailla sama juttu. Ei ole mitään sattumaa että Tappara voittaa mestaruuksia. Tampereella tosi monet on lätkänuijia, sellaisetkin jotka ei jääkiekosta välitä. Se on tamperelaisten mielentila ja henkinen taso. Ja sitä sosiaalista yhteenkuuluvuutta, kaikki samaa tiimiä.
Pori on Suomen tyhmin kaupunki, siellä ihmisillä ihan oikeasti ei ole koulutusta ja kouluttautuneetkaan ei mistään mitään tiedä. Tampereella taas on paljon korkeasti koulutettua väkeä mutta nekin on ihan yhtä idiootteja kuin lätkäpelaajat. Järkyttäviä naisia ja yhtä järkyttäviä miehiä.