Osaako teidän muiden miehet keskustella syvällisistä asioista?
Mua välillä tökkii se, että ei oo mielipidettä mistään syvällisistä asioista. Tai voi olla että on, mutta ei osaa niistä keskustella.
Jos minä pohdin jotain ääneen, ei oikeastaan sano mitään.
Jos kerron työ- tai opiskelijaasioista niin ei osaa sanoa oikein mitään.
Ehkä muutamalla sanall jotain.
Oikeastaan vituttaa tää asia ihan todella.
Toisaalta miehelle ei itselleen tapahdu juuri uusia asioita, samalla tavalla kuin mulle.. että ehkä sekin tässä tökkii.
Niin ja välillä vituttaa se ettei tee juuri mitään uutta, tai opettele uusia asioita, hae uusia kokemuksia.
Itse haluan oppia, osata ja käsittää maailmaa koko ajan lisää.
Ai että kuulkaa vituttaa.
Miten teillä muilla.
Että pohdin tässä että jaksanko elää näin ja tyydytän keskustelutarpeen jossain muualla.
Kiitos.
Kommentit (80)
Mokomakin pölpöttäjä, monta rautaa tulessa ja adhd:n taitaa sulla olla. En jaksais.
No sitä tässä just pohdin että onko väärä. Vai olenko liian vaativa.
Miehessä ei muuten vikaa. Seksi on hyvää ja mies on luotettava ja asiansa hoitava tavallinen mies.
Että jos vika onkin minussa.
Onko ADHD nykyään sitä, että kehittää itseään ja opiskelee😂
Tietysti. En ymmärrä mihin sitä toisessa edes ihastuu, jos ei sen kanssa voi jutella. Vai ulkonäön perusteellako sä puolisosi valkkasit?
Av-mamma = syvällinen keskustelija.
Aloituskin on täynnä "niin tota joo, ööh, tota niin"-tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko ADHD nykyään sitä, että kehittää itseään ja opiskelee😂
Se oli vaan sanonta. Sulla on väärä tyyppi. Ei kaikkia kiinnosta jatkuva kehitys ja opiskelu. Jotkut on vaan tyytyväisiä tähän hetkeen.
Joo, kyllä me puhutaan syvällisiä. Töistä ja opiskeluistakin jutellaan toki arjen lomassa, mutta enemmän tykätään pohtia vähän abstraktimpia juttuja. Älykkyys on mieheni paras ominaisuus ja siinä meillä klikkaakin hyvin yhteen.
Sua kiinnostaa eri asiat ja häntä eri asiat. Kumpi voittaa? Ei kumpikaan.
Tunteessa kun on niin tulee kirjoitettua asiat epäselvästi. Mutt toisaalta ei tässä olla virallista asiakirjaa täyttämässä tai Mensan sivulla. Että olkoon kirjoitustyylini millaista vaan, asia tuli kuitenkin esille. Ja osa on jopa osannut vastata kysymykseen.
Osaako teidän muiden miehet keskustella syvällisesti?
Joo,osaa. Ei ole sukupuolesta vaan ihmisestä ja älykkyydestä kiinni.
Mistä lähtien työasiat ovat syvällisiä keskusteluja? Tiedä mitään tylsempää kuin töistä keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Joo,osaa. Ei ole sukupuolesta vaan ihmisestä ja älykkyydestä kiinni.
Tuskin ihan (yleisestä) älykkyydestäkään. Epäsosiallinen varmaankin.
En valinnut pelkästään ulkonäön takia vaan yleisesti ottaen, kuten sanoin, miehessä ei ole mitään vikaa.
Olen nähnyt myös niitä miehiä, jotka vaan puhuu ja puhuu, mutta ei tajua kuunnella tai puhuu vaan itsestään tai ettei esim puheet ja teot kohta..
ja kun ei viitsisi heti alun puhumattomuuden jälkeen tuomita, jotkut ovat hiljaisempia ja ujompia kuin toiset. Eikä hän siis hiljainen ole, mutta ne syvälliset asiat puuttuu, pohdinnat elämästä, yhteiskunnasta, ylipäätään asioista.
Et kyllä vaikuta kauhean syvälliseltä.
No todellakin! Niistä me keskustellaan suurimman osan aikaa, millon ei heitetä herjaa. Meillä on aina ihan suunnattoman mielenkiintoisia keskusteluja, en voisi elää jonkun tyhmän tuppisuun kanssa!
En tarkoittanut, että työasiat olisivat syvällisiä keskusteluja. Se oli esimerkki tekstin sisällä.
Että hän vastaa niihin ehkä muutamalla sanalla. Eli puhuu.
Mutta syvällisiä keskusteluja ei saada.
Tai ylipäätään pitkiä keskusteluja mistään aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikä hän siis hiljainen ole, mutta ne syvälliset asiat puuttuu, pohdinnat elämästä, yhteiskunnasta, ylipäätään asioista.
No mistä te alussa juttelitte, miten sä sait tietää mitä se ajattelee asioista, vai eikö sua edes kiinnostanut? Miten sä pystyit ihastumaan sellaiseen ihmiseen, jota et oikeasti edes tunne?
Kuullostaa hyvin tutulta. Itse ajattelen paljon ja kaikkea mahdollista ja haluaisin enemmän keskustelua aikaiseksi mieheni kanssa.
Työ ja opiskeluasiat eivät ole syvällisiä asioita. Filosofia, uskonto, kulttuuri, ovat mielestäni syvällisiä asioita.
Ehkä sulla on "väärä" mies :)