Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla nousee heti tunteet pintaan kun joku osaa nauttia työttömyydestä

Vierailija
26.06.2018 |

Ja kertoo siitä myös muille?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairauseläkkeellä, olis ihan kiva, jos joku kavereistakin olis seurana päivisin. Ei maar, hienoa, kun on töitä ja toivottavasti eivät joudu työttömäksi.

Vierailija
2/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää aiheet jotain venäläistä infomaatiosotaa, joilla tarkoitus saada ihmiset vihaamaan toisiaan? Palsta tulvii näitä päivästä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Se on se kateus. Tai ylipäätänsä se, että työttömien pitäis muka tuntea jotain ”kärsimystä” siitä, että ovat työttömiä.

Vierailija
4/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia ei tunnu kiinnostavan töiden teko, vaan haluavat ainoastaan loisia muiden rahoilla. Ei kai kukaan halua raataa moisten nahjusten hyvinvoinnin edistämiseksi?

Vierailija
5/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia ei tunnu kiinnostavan töiden teko, vaan haluavat ainoastaan loisia muiden rahoilla. Ei kai kukaan halua raataa moisten nahjusten hyvinvoinnin edistämiseksi?

Vaan suomessa työssäkäyvät ovat kateellisia ja katkeria työttömille.. tältä kansalta puuttuu lähes kokonaan empatiakyky ja kyky ajatella asioita myös muiden kun omalta kannalta.

Vierailija
6/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työttömänä olemista nauttiminen tarkoittaa mielestäsi sitä, ettei kiinnostaisi saada töitä? Molemmissa on omat hyvä ja huonot puolensa, eivätkä ne sulje toisiaan pois.

Vierailija
7/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää aiheet jotain venäläistä infomaatiosotaa, joilla tarkoitus saada ihmiset vihaamaan toisiaan? Palsta tulvii näitä päivästä toiseen.

Ai työttömän elämästä nautiskelu ja omista elämännautinnoistaan kirjoittelu on Venäjän informaatiosotaa? Ainoat, jotka näissä keskusteluissa on vihantunteita esitelleet ovat niitä, jotka eivät suvaitse onnellista työtöntä.

Vierailija
8/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai työttömän elämästä nautiskelu ja omista elämännautinnoistaan kirjoittelu on Venäjän informaatiosotaa? Ainoat, jotka näissä keskusteluissa on vihantunteita esitelleet ovat niitä, jotka eivät suvaitse onnellista työtöntä.

En kyllä ihan niin kirjoittanut enkä tarkoittanut, mutta ehkä menin itse trolliin :D

Vierailija
9/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää mulle työtön, joka ei oikeasti saisi jotain ns paskaduunia. Osa on tietty sairaita, mutta tiedän itse ainakin monta elämäntapatyötöntä. Hesarissakin oli juttu jostain röökiä vetävästä ukosta metrossa, jota kismitti maksaa. Ei koskaan ostanut lippua, vaan otti sakon vastaan. Kukahan senkin sakon maksoi?

Vierailija
10/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää mulle työtön, joka ei oikeasti saisi jotain ns paskaduunia. Osa on tietty sairaita, mutta tiedän itse ainakin monta elämäntapatyötöntä. Hesarissakin oli juttu jostain röökiä vetävästä ukosta metrossa, jota kismitti maksaa. Ei koskaan ostanut lippua, vaan otti sakon vastaan. Kukahan senkin sakon maksoi?

Kyse onkin siitä, että me nautiskelevat työttömät emme ota vastaan minkäänlaisia työtarjouksia. Osaamme myös kikkailla systeemin kanssa siten, että vältymme töihin joutumisilta ja karensseilta. Toisin sanoen lomailemme koko elämämme.

Vierailija
11/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla kyllä nouse. Päinvastoin, minusta on mukavaa, jos joku nauttii sellaisesta elämästä. Itse en taitaisi nauttia - en ole ollut työttömänä sitten lukioaikojeni, jopa opiskellessani olin samalla töissä, ja se on minulle niin luonteva elämäntapa, että mahtaisin olla aika hukassa ilman töitä. Lomat on eri asia - silloin tiedän palaavani töihin loman loputtua.

Ihanne olisi, että jokainen meistä voisi hyvin omintunnoin elää juuri sellaista elämää, mistä nauttii. Töihin haluavat saisivat töitä, ja ne jotka tyytyvät elämään työttömyyskorvauksilla ja nauttivat siitä, voisivat myös elää ihan rauhassa.

Vierailija
12/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on gauheeta jos työtön nauttii mistään. Valvontaranneke ettei mokoma runkkaa ainakaan. Karenssin uhalla tietenkin tämäkin. 

Vierailija
13/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että olen itse vastentahtoisesti työtön, ja pelkään, että tuo nautiskelija antaa meistä työttömistä kuvan, että kaikki olisimme vain laiskoja työnvieroksujia.

Sinänsä minulle on ok, että joku osaa ottaa työttömyydestä ilon irti. Ehkä hän ei silloin ole kanssani kilpailemassa työpaikoista? Mutta jostakin syystä meidät kaikki työttömät halutaan nähdä yhtenäisenä samanlaisena massana, eli koska yksi nauttii työttömyydestä ja tuo sen julki, minunkin on siis muka pakko nauttia ja lorveksia työttömänä ihan omana valintanani.

Vierailija
14/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ymmärrä, miten joku pystyy nauttimaan tästä. T. puoli vuotta työttömänä, ja nyt alkaa olemaan jo kyllästyksen tunne. Onneksi nyt on kesä, mutta en edes tiedä, miten pärjään syksyllä henkisesti, jos en ala nyt saamaan työtä.

Vierailija
15/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en ymmärrä, miten joku pystyy nauttimaan tästä. T. puoli vuotta työttömänä, ja nyt alkaa olemaan jo kyllästyksen tunne. Onneksi nyt on kesä, mutta en edes tiedä, miten pärjään syksyllä henkisesti, jos en ala nyt saamaan työtä.

Eikö sinulla ole harrastuksia? Elämä on aivan varmasti ankeaa ilman niitä, mutta jos on harrastuksia, niin miten elämä voisi olla ankeaa?

Vierailija
16/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö minua omilla rahoillaan lomaileva?

- ei häiritse

Häiritseekö minua varastetuilla rahoilla laiskotteleva?

- kyllä häiritsee

Vierailija
17/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kertoo siitä myös muille?

Koska rahat tulee mun työnteosta tietenkin!

Miten voit kysyä noin tyhmän kysymyksen.

Vierailija
18/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse onkin siitä, että me nautiskelevat työttömät emme ota vastaan minkäänlaisia työtarjouksia. Osaamme myös kikkailla systeemin kanssa siten, että vältymme töihin joutumisilta ja karensseilta. Toisin sanoen lomailemme koko elämämme.

Miten osaatte välttyä työtarjouksilta? Olen itse ollut todella rankassa vuorotyössä kylmävarastolla yli 20 vuotta. Pian työt loppuvat, ja jään työttömäksi. Tuntuu että on pakko pitää taukoa kun ei keho kestä. Ei ole koulutusta, paitsi lukio, joten mullehan tarjotaan mitä vaan? En usko että voisin mennä työhaastatteluun ja pelleillä etten saisi paikkaa.

Vierailija
19/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritseekö minua omilla rahoillaan lomaileva?

- ei häiritse

Häiritseekö minua varastetuilla rahoilla laiskotteleva?

- kyllä häiritsee

Haasta aivosi ajattelemaan edes hieman enemmän. Työttömiä on massiivisesti ja tulee aina olemaan enemmän ja enemmän. Häiritseekö sinua siis jokainen työtön vai pelkästään ne, jotka osaavat ottaa työttömyydestä ilon irti?

Vierailija
20/79 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten osaatte välttyä työtarjouksilta? Olen itse ollut todella rankassa vuorotyössä kylmävarastolla yli 20 vuotta. Pian työt loppuvat, ja jään työttömäksi. Tuntuu että on pakko pitää taukoa kun ei keho kestä. Ei ole koulutusta, paitsi lukio, joten mullehan tarjotaan mitä vaan? En usko että voisin mennä työhaastatteluun ja pelleillä etten saisi paikkaa.

Minä kouluttauduin alalle, jolla ei  vaan ole töitä. Kyllä kannatti! En tosin nauti tästä työttömyydestä yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi