Minne Eurooppaan matkalle heinäkuussa?
Vinkatkaa mulle kiva ja edullinen kohde. Suorat lennot. Snorklausmahdollisuus. Hiekkarantaa, lämmintä vettä Ja myös vehreää luontoa. Edullinen hintataso plussaa. Hyvää ruokaa sais myös olla tarjolla. Kohteeseen pitää mennä lentoja enemmän kuin kerran viikossa, koska matkan kesto on alle viikko. Siksi myös lyhyet matkat plussaa.
Kommentit (133)
Rooma puolen tunnin päässä biitsi. Siellä ei tosin kannata maata koska niin paljon nähtävää.
Pohjois-Italian rantkohteet. Lentovaihtoehtoja on useampia esim. Venetsia, Rimini, Ljublijana (2 h matka Italian upeille rannoille).
Ranskan Riviera on myös aivan ihana ja Nizzaan saattaa saada edullisia lentoja.
Täällä jo mainitut Mallorca ja Menorca myös kivat kohteet.
Aika vaikeeta voi olla enää löytää edullista kohdetta noilla spekseillä.
7 päivän Caribian risteily ja laivana joku Royal Caribbeanin isoimmista laivoista! Matkalla laiva pysähtyy todella hienoissa saarissa ja jo pelkkä laiva on uskomaton elämys!
Ei ole Euroopassa, muuta tuo on unelma matka! Koe ja rakastu
Hittoako täällä kyselet. Mieti itse ja miehesi kanssa mitä haluatte nähdä..
voi Jeesus sentään.
Mitä hienoa on Mallorcassa ja sen ympäristössä? Oikea junttisaari, jossa punanahkaiset kaljamahat vaeltavat humalassa. Välimerikin on pilalle saastunut, mikromuovia kelluu, kasvit ja eläimet kuolleet, pohjasedimentit myrkyissä. En suosittele sukelteluun enkä uimiseen, ellei halua allergiareaktiota taikka törmätä kumivenepakolaisen ruumiiseen.
Välimeri tosiaan vetelee viimeisiään. On pahasti pilaantunut ja kuolemassa. Syynä risteilijät ja Välimerenmaiden lepsu viemäröintisysteemi, eli kaikki P menee mereen. Siellä mikromuovin ja roskien seassa kakki on se luonnollisin roska.
KREIKKA! Tosin ei ole mikään kauheen halpa, tietty riippuu kohteesta.
Vierailija kirjoitti:
Rooma puolen tunnin päässä biitsi. Siellä ei tosin kannata maata koska niin paljon nähtävää.
Nähtävät on siis Rooman biitsillä?
Kreikan meri. Meri Kreikan. Dippa-dippa-daaa.
tänme saksaan
Suosittelen teille kaikille suomalaisille lämpimästi ihan kotimaan matkailua. Jokaisella paikkakunnalla on jotain uniikkia kerrottavaa. Toinen järkevä paikka on mennä rajan yli itään. Venäläiset on mahtavaa porukkaa, toisin kuin eliitti meille kertoo.
Kreikan saarista edullisimmat ja suorat lennot taidetaan tehdä rodokselle ja kreetalle. Molemmat tosi kivoja kohteita ja kriteerisi täyttyy. Kaikki kreikan saaret on kivoja, itse olen ollut kymmenellä saarella.
Vierailija kirjoitti:
Vinkatkaa mulle kiva ja edullinen kohde. Suorat lennot. Snorklausmahdollisuus. Hiekkarantaa, lämmintä vettä Ja myös vehreää luontoa. Edullinen hintataso plussaa. Hyvää ruokaa sais myös olla tarjolla. Kohteeseen pitää mennä lentoja enemmän kuin kerran viikossa, koska matkan kesto on alle viikko. Siksi myös lyhyet matkat plussaa.
Tikkakoski Jyväskylän kupeessa
Bulgaria ja Nessebar sopii teille
Porvoo, voit Snorklailla porvoon joessa.
Sinkkumies
Kaikkien teidän vauvafoorumeiden kurjien syntisten pitäisi matkustaa korkeintaan Vatikaaniin anomaan syntejänne anteeksi.
Tule Tampereelle, kaikkea tuota löytyy, lisäksi euroopan
kulttuuripääkaupunki ehdokas. Kansainvälinen lentokenttäkin.
Jaa mites noi Bukarestin sukellusmahdollisuudet?