Vanhempien rakastelu
Muistan lapsuudestani pari tapausta kun olin jotain 6-8 vanha ja
jouduin nukkumaan olosuhteiden pakosta hetken aikaa (n. 8 kk)
samassa huoneessa vanhempieni kanssa.
Sattui seuraavaa (pari kertaa):
Vanhempani olivat tuohon aikaan aika usein hoitamassa parisuhdettaan, jonkinlaista kriisiä siinä podettiin. Lähtivät
tanssimaan ja tulivat hieman huppelissa kotiin. Lastenhoitajan mentyä kotiinsa odottivat, että lapset (minä ja pikkusiskoni) varmasti nukuimme.
Muutaman kerran heräsin kuitnkin äidin (aika kovaäänisiin) vingahteluihin, joita pyrkikin tyynyllä vähän peittelemään.
En voi kieltää, etteikö tämä olisi kiihottanut minua. Siskoni kanssa emme ole asiasta koskaan puhuneet ja hän ei tainnut koskaan herätäkään, pienempi kun oli ja todella sikeäuninen tapaus.
Tästä kaikesta jäi hieman vaivaantunut olo. Kuitenkin katselin hieman uudella tavalla vanhempiani kun nuoreksi naiseksi varttuessani tajusin kuinka pirun upeaa heidän seksielämänsä oli (satuin myös näkemään mitä tapahtui)
Miten muilla? Onko vastaavia muistikuvia ja jäikö asia ikäväksi muistoksi vai kiihottiko se vai oliko täysin yhdentekevää?
Kommentit (2)
minä olin joku 9 vuotias kun kuulin ja näin kun vanhempani rakastelivat. se oli kyllä aika kamalan kuulosta joten päätin mennä katsomaaan mikä äidilläni oli " hätänä" . sen jälkeen en kyllä kuullut enkä nähnyt yhtään mitään!!
Mulle kävi vähän samoin, mutta kuitenkin päinvastaisin seurauksin. Olin ehkä just jotain 10 vuotias, oltiin mökillä ja minä nukuin parvella ja porukat siinä alapuolella. Ne kai luuli, että nukuin, vaikka olinkin vielä hereillä. Katsoin alas aidan raosta ja näin ne siellä ja voi kun se oli kamala näky. Äiti makas selällään kuin lahna ja isä-ukko jyystää rytyytti sitä siinä. Ei ollu tosiaan mitenkään nautinnollisen näköistä touhua. Ihan tuli ikävä mieli äiten puolesta, että tuotako niiden seksielämä muka oikein on.
No, ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Nimittäin nyt minä tiedän, mitä todellakaan EN HALUA seksielämältäni ja osaan vaatia parempaa!