En kestä enää öitä
Viime yö oli aivan järkyttävä. Ahdisti ja oksetti. Av kiinni, muukin netti ihan hiljainen. Ei mitään mielenterveyschatteja auki. Kriisipuhelimeen en voinut soittaa, koska muu perhe nukkui. Miten te selviätte yön yksinäisistä tunneista? Päivällä on sentään reaaliaikainen netti turvana, mutta yöllä sitä on ihan yksin.
Kommentit (18)
Rukoile. Laita vaikka radio päälle ja jotain rauhoittavaa musiikkia. Haleja sulle!
Voi sua. Auttaako joku musiikki. Kokeile rukoilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko nykyään enää edes kriisichatteja?
Sekasin-chat on keskiyöhön asti auki. Siellä olen välillä jutellut, mutta päivisin olo ei mene niin pahaksi, kun tietää, että ainakin keskustelupalstoilla on muita ihmisiä, joiden juttuja voi seurata ihan reaaliajassa.
Ap
ITE oon kokeillu rentoutus/unihypnoosinauhoja. En nukahda mutta sentään rentoudun.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Auttaako joku musiikki. Kokeile rukoilla.
Musiikki auttaa välillä, jos siihen pystyy kunnolla keskittymään, mutta aika usein siitäkin tulee vain huonompi olo.
Ap
Muu perhe? Miksi et puhu perheellesi?
Jotenkin tuntuu, että olen tyhmentynyt ihan pienessä ajassa. Olen unohtamassa suomen kieliopin ja välillä pitää tarkistaa netistä oikeita kirjoitusasuja. Usein myös jälkeenpäin luettuna teksti näyttää tönköltä ja huonosti kirjoitetulta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En halua huolestuttaa heitä. Ilmapiiri muuttuisi ihan täysin, jos he tietäisivät kaiken tilanteestani. Haluaisin puhua vaikeista asioista vain tuntemattomille.
Ap
Onko unilääkettä? Jos ei, niin hae kaupasta melatoniinia. Älä valvo turhaan.
Mikä ahdistaa? Onko muu perhe siis vanhempasi ja sisarukset vai puoliso ja lapset? Saatko ammattiapua?
Kirjoita olopäiväkirjaa öisin. Kirjoita mikä ikinä mieleen juolahtaa. Teksteistä voi olla sinulle apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua huolestuttaa heitä. Ilmapiiri muuttuisi ihan täysin, jos he tietäisivät kaiken tilanteestani. Haluaisin puhua vaikeista asioista vain tuntemattomille.
Ap
Perhe on nimenomaan se taho jonka tulee auttaa ja joka yleensä myös haluaa auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että olen tyhmentynyt ihan pienessä ajassa. Olen unohtamassa suomen kieliopin ja välillä pitää tarkistaa netistä oikeita kirjoitusasuja. Usein myös jälkeenpäin luettuna teksti näyttää tönköltä ja huonosti kirjoitetulta.
Ap
Psykoosi?
Onko nykyään enää edes kriisichatteja?