Ärsyttää miehet kun aina ovat yrittämässä
Niin. Kaikenlaiset aina yrittämässä sänkyyn. En ota sitä imartelevana, koska tiedän, että niille kelpaisi melkein minkälainen nainen vaan. On vähän inhottavaa, kun missään ei saa olla rauhassa miehiltä, ja tulee aika arvoton olo kun eivät ne kuuntele tai kiinnostu mistään sen enempää kuin katsovat, että olisi pakko että saa seksiä.
Kommentit (26)
Jep niin ärsyttää. Ei voi ymmärtää miten aina se mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viisikymppisenä ei ole enää vaivaa ahdistelevista miehistä. Mutta onhan tuo nuorilla naisilla tuollaista, aina objektina. Ei se ole mukavaa, muistan kyllä! En ollut edes nuorena mikään kaunotar, mutta silti.
Näin miehenä olisi kiva kuulla mikä on se oikea toimintatapa. Jos en tee mitään, mitään ei tapahdu, koska nainen ei tee aloitetta. Jos taas olen aloitteellinen, mut ilmeisesti koetaan ahdistavana tai ärsyttävänä. Mitä mun pitäisi tehdä, jos haluan saada parisuhteen ja perheen?
Hitaasti eteneminen ja kuulostelu. Ei heti ehdottelua. Useat treffit ja seksin ehdottelua vasta jos tilanne sallii. Tämä on varmaan liian vanhanaikaista?
Ei vanhanaikaista vaan kuulostaa hyvältä. Näin sen toivoisin itsekin menevän. En tarkoittanut seksin suhteen aloitteellisuutta vaan ylipäänsä tutustumisen suhteen. Miten voi tutustua tuntemattomaan naiseen niin, että nainen ei koe sitä ahdistavana/ärsyttävänä/muuten negatiivisena?
Ai taas vaihteeksi "ihan kaikki miehet sitä ja tätä"-ketju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viisikymppisenä ei ole enää vaivaa ahdistelevista miehistä. Mutta onhan tuo nuorilla naisilla tuollaista, aina objektina. Ei se ole mukavaa, muistan kyllä! En ollut edes nuorena mikään kaunotar, mutta silti.
Näin miehenä olisi kiva kuulla mikä on se oikea toimintatapa. Jos en tee mitään, mitään ei tapahdu, koska nainen ei tee aloitetta. Jos taas olen aloitteellinen, mut ilmeisesti koetaan ahdistavana tai ärsyttävänä. Mitä mun pitäisi tehdä, jos haluan saada parisuhteen ja perheen?
Hitaasti eteneminen ja kuulostelu. Ei heti ehdottelua. Useat treffit ja seksin ehdottelua vasta jos tilanne sallii. Tämä on varmaan liian vanhanaikaista?
Ei vanhanaikaista vaan kuulostaa hyvältä. Näin sen toivoisin itsekin menevän. En tarkoittanut seksin suhteen aloitteellisuutta vaan ylipäänsä tutustumisen suhteen. Miten voi tutustua tuntemattomaan naiseen niin, että nainen ei koe sitä ahdistavana/ärsyttävänä/muuten negatiivisena?
Olemalla tarpeeksi hyvännäköinen, plus tyyli pitää olla naisen mieleen. Sittenkin voi vielä mokata, mutta kaikki muu on kuitenkin toissijaista.
Oon nii kyllästyny tähän "miehen pitää tehä alote" ja samaa aikaa mussutetaa tasa-arvosta sun muusta.
Ai siis sä puhut nyt tästä tungettelusta?