Ärsyttää miehet kun aina ovat yrittämässä
Niin. Kaikenlaiset aina yrittämässä sänkyyn. En ota sitä imartelevana, koska tiedän, että niille kelpaisi melkein minkälainen nainen vaan. On vähän inhottavaa, kun missään ei saa olla rauhassa miehiltä, ja tulee aika arvoton olo kun eivät ne kuuntele tai kiinnostu mistään sen enempää kuin katsovat, että olisi pakko että saa seksiä.
Kommentit (26)
Kovat on aloittajalla luulot itsestään. Tulee mieleen eräs vloggaaja, jolle ei tarvitse kenenkään mennä lirkuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kovat on aloittajalla luulot itsestään. Tulee mieleen eräs vloggaaja, jolle ei tarvitse kenenkään mennä lirkuttelemaan.
Ai miten niin kovat luulot? Miehet yrittää nimenomaan keskitasoisen näköisiä naisia eniten. On se joskus loukkaavaakin, kun joku 20v. vanhempikin ukko pitää mahdollisuuksiaan muhun ihan realistisina. Ap
Sitten vielä jos alkaa vänkäys, että miksei kiinnosta seura. No en harrasta irtoseksiä ja seurustelusuhdekaan ei ole hakusessa tällä hetkellä. Miksi jotkut odottaa, että on vielä oikeus tietää toisen syyt henkilökohtaisiin valintoihin?
Mua kyrsii miehenä se, että kun lähestyn naista niin automaattinen oletus on se, että haluan seksiä.
Haluaisin ihan vaan kaverin jolle jutella ja mun mielestä naisten kanssa on kivempi jutella.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kaikenlaiset aina yrittämässä sänkyyn. En ota sitä imartelevana, koska tiedän, että niille kelpaisi melkein minkälainen nainen vaan. On vähän inhottavaa, kun missään ei saa olla rauhassa miehiltä, ja tulee aika arvoton olo kun eivät ne kuuntele tai kiinnostu mistään sen enempää kuin katsovat, että olisi pakko että saa seksiä.
Minulle kelpaa vain 16-40v normaalipainoiset viehättävät valkoiset naiset. En myöskään ole yrittänyt iskeä naista irl kolmeen vuoteen enkä ole koskaan käynyt treffeillä. Tekeekö nirsouteni minusta mielestäsi paremman miehen? Jos tekee voinko tulla panemaan?
M
Leikkauta itsellesi kananpersetukka, lihota itseäsi 50 kg, ota kunnon wt-tatuointeja ja siihen päälle vielä kunnon femakkomainen asenne, niin takaan, että ei ole moni mies yrittämässä tuon jälkeen. Kantissuomalaiset ainakaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Mua kyrsii miehenä se, että kun lähestyn naista niin automaattinen oletus on se, että haluan seksiä.
Haluaisin ihan vaan kaverin jolle jutella ja mun mielestä naisten kanssa on kivempi jutella.
Tämä!!
Mulla ihan sama ongelma, töissäkin jos juttelen nasipuoleisten työkavereiden kanssa, yritän automaattisesti vikitellä. Sori että olen sosiaalinen.
Minua taas ärsyttää naiset, kun eivät ikinä yritä. Pakkohan se on mahdollisimman monta yrittää, kun niiltä kiinnostuneiltakaan ei saa mitään selkeitä merkkejä.
puhu naisille = ole ärsyttävän tunkeileva
älä puhu naisille = ole luuseri hikky
hienoa nähdä näitä arkiajattelun helmiä täällä
Minkälaisissa porukoissa sinä oikein liikut?
Tuleeko näitä "tarjouksia" sinulle siis jatkuvasti muuallakin kuin baareissa / baariin mennessä tai sieltä tullessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin kovat luulot? Miehet yrittää nimenomaan keskitasoisen näköisiä naisia eniten. On se joskus loukkaavaakin, kun joku 20v. vanhempikin ukko pitää mahdollisuuksiaan muhun ihan realistisina. Ap
Se 20v ikäero ei ole vielä mitään, mutta 51v ikäero on jo jotain.
Vierailija kirjoitti:
puhu naisille = ole ärsyttävän tunkeileva
älä puhu naisille = ole luuseri hikkyhienoa nähdä näitä arkiajattelun helmiä täällä
Naisen kehonkielestä voi yleensä päätellä, haluaako hän jutella. Jos ei osaa tulkita, niin viimeistään lyhyestä keskustelusta pitäisi selvitä, onko kiinnostusta jutun jatkumiseen.
Tuli mieleen se kappale, aina ne pojat, pojat...Sannin.
Sen voi myös laulaa, että aina ne äijät, aina ne äijät.
Näin viisikymppisenä ei ole enää vaivaa ahdistelevista miehistä. Mutta onhan tuo nuorilla naisilla tuollaista, aina objektina. Ei se ole mukavaa, muistan kyllä! En ollut edes nuorena mikään kaunotar, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Näin viisikymppisenä ei ole enää vaivaa ahdistelevista miehistä. Mutta onhan tuo nuorilla naisilla tuollaista, aina objektina. Ei se ole mukavaa, muistan kyllä! En ollut edes nuorena mikään kaunotar, mutta silti.
Näin miehenä olisi kiva kuulla mikä on se oikea toimintatapa. Jos en tee mitään, mitään ei tapahdu, koska nainen ei tee aloitetta. Jos taas olen aloitteellinen, mut ilmeisesti koetaan ahdistavana tai ärsyttävänä. Mitä mun pitäisi tehdä, jos haluan saada parisuhteen ja perheen?
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi liioitella. Panon jälkeen menee helposti tunti kun yritän saada sänkyyn. Ei se ole siis aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä olisi kiva kuulla mikä on se oikea toimintatapa. Jos en tee mitään, mitään ei tapahdu, koska nainen ei tee aloitetta. Jos taas olen aloitteellinen, mut ilmeisesti koetaan ahdistavana tai ärsyttävänä. Mitä mun pitäisi tehdä, jos haluan saada parisuhteen ja perheen?
Ap taisi valittaa suorasta vonkauksesta, ei aloitteista sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti eteneminen ja kuulostelu. Ei heti ehdottelua. Useat treffit ja seksin ehdottelua vasta jos tilanne sallii. Tämä on varmaan liian vanhanaikaista?
Anna niille sexwork sivuston osoite, jolloin voin taata että tapat tunnelman :)