Olen homo, ja Pride -liput kirjaston lipputolpassa häiritsevät
En osaa samaistua näihin Pride -hihhuleihin tällaisenä tavallisena, tylsänä "heteronoloisena" homomiehenä.
Kommentit (61)
No, et osaa ja sillä sipuli. Sinua häiritsee, so what? Pitäsiköhän ne poistaa sieltä, niin ei häiritsisi?
Minuakin häiritsee, vähän menee yli tämä vouhotus, tavallisia ihmisiä me ollaan. Koska esim. VR on liputtanut jonkun muun ihmisryhmän puolesta?
BI-nainen
Et sä mikään heteron oloinen oo, vaan sellainen tyypillinen kimeä-ääninen, aknearpinen löysäranne, joka hiihtelee tukka valkaistuna ja buutsit jalassa pitkin kaupunkia.
Miten joku lippu voi häiritä noin paljon? Prideille on kaikki tervetulleita, myös ne lihaasyövät heteromiehet, jos uskaltavat.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin häiritsee, vähän menee yli tämä vouhotus, tavallisia ihmisiä me ollaan. Koska esim. VR on liputtanut jonkun muun ihmisryhmän puolesta?
BI-nainen
Niin kauan kuin tasa-arvon edistämistä pidetään vouhotuksena, sitä tarvitaan.
Minäkin nostin Pride-lipun salkooni:
Miks tuolla Helsinki Pridessa on jotain lihavia femakkoja esittelemässä paljaita lollojaan?
Minäkin näen päivittäin kaikenlaisia lippuja ja logoja, joiden en koe liittyvän minuun millään tavalla. Miten ne saisi hävitettyä pois?
Vierailija kirjoitti:
Miks tuolla Helsinki Pridessa on jotain lihavia femakkoja esittelemässä paljaita lollojaan?
Kysy heiltä itseltään. Jos uskallat.
Samaa mieltä. Olen itsekin homomies, mutta en koskaan osallistuisi näille prideille. Muistuttaa lähinnä friikkisirkusta se meininki nykyään:(
Olen patriootti ja Suomen liput lipputangoissa häiritsevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin uskaltaisin. Ihmetyttää vaan, että eikös toi Pride ole joku seksuaalivähemmistöjen tapahtuma, niin mitä joku heteronainen tuolla tekee paljastelemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin uskaltaisin. Ihmetyttää vaan, että eikös toi Pride ole joku seksuaalivähemmistöjen tapahtuma, niin mitä joku heteronainen tuolla tekee paljastelemassa?
Saankohan mäkin miehenä mennä tuonne heiluttelemaan paljasta kikuliani? Oon vähän tämmöinen ekshibitionisti ja ylpeä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän heteromies uskalla mennä lähellekään tuota tapahtumaa. Saa vielä syytteet ahdistelusta jos katsoo 3,7 sekuntia kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saankohan mäkin miehenä mennä tuonne heiluttelemaan paljasta kikuliani? Oon vähän tämmöinen ekshibitionisti ja ylpeä siitä.
Eivät nuokaan taida olla lupia kyselleet. Menneet vain. Mene siis sinäkin. Laita asiaankuuluvat nahka-asusteet päälle, niin kellään ei ole nokan koputtamista.
Voi jopa olla, että käy parempi flaksi kuin baarissa perjantai-iltana.
Miksi nämä pitää väsätä aina tismalleen samalla tyylillä?
Minuakin häiritsee. Liika on liikaa.
Vaikuttaako se lippu oikeasti noin vakavasti elemänlaatuusi että tänne on pakko siitä avautua? Eikö nyt voisi vaan antaa olla, nyt juhlivat ne sateenkaari-ihmiset jotka haluavat, ei kukaan sinua sinne mukaan ole pakottamassa :)