Tähän pinoon ne, jotka PITÄVÄT TYÖSTÄÄN ja ammatti =)
Kommentit (54)
Olen osa-aikainen tarjoilija. Kivaa, kun kuitenkin ehdin olla paljon lasten kanssa. Erityisesti pidän iltavuoroista, ne ovat melkein kuin vapaapäiviä.
Hauska ja " harmiton" työ! Mukavat työkaverit, joustavat työajat, lähellä kotia, ihan hyvä palkka.
Helpompaa kuin tämä kotiäitinä olo (hoitovapaalla)!
ja tykkään työstäni. työ on vaihtelevaa ja haastavaa, lisäksi on sattunut aivan mahtavan hauskat työkaverit!
Töissä akuuttipsykiatriassa, vaativaa ja raskasta, mutta niiiiin antoisaa!
kovan rahan paikoissa työskentelevät, jotka kehutte aina 4000¿ kuukausipalkoillanne?? Vai eikö työ olekaan mukavaa? Ei näillä em. aloilla ainakaan sellasia rahoja ansaita!
T:lastenkodin ohjaaja ja tykkään työstäni:)
olen pienessä firmassa administraattorina. Muut ovat myyntineuvottelijoita ja minä pidän pystyssä toimistoa. Paljon on hommaa eikä ikävysty.
jos palkasta puhutaan, niin minä saan osapäivätyöstä 23h/vko 2500 euroa, ja tykkään työstäni vielä.
Teen joka päivä juuri sitä mitä eniten haluan, ja onnistuin saamaan siihen rahoituksen. Onni potkaisi!
Lähinnä " klassisen" musiikin mies. Tykkään valtavasti, vaikka paineet on välillä tosi kovat ja töitä toisinaan aika sairaasti... Silti ihanaa on.. :)
eli siis vanhusten kotihoitoa ja -sairaanhoitoa. Rakastan työtäni,vaikka se on raskasta ja stressi näkyy kaikissa... En ikinä muuhun työhän ala enää enkä aio kouluttautua sairaanhoitajaksi vaikka se oli ennen toiveena, ei tarvi, työni käsittää niin paljon jo näinkin =)
Siivooja
Kukaan ei usko, mutta rakastan työtäni ja tulen yksinhuoltajana hyvin toimeen palkallani.
ja lastenkodissa työskentelen. Pidän työstäni!
terveyskeskuksessa ja olen unelmatyössäni. Työ on ihmisläheistä ja monipuolista. Työajat sopii perheelliselle. Työyhteisö on mukava. Tykkään siitä, että pitää olla laajat taustatiedot hammaslääketieteellisistä ja lääketieteellisistä asioista, mutta ongelmanratkaisu on silti käytännönläheinen ja näkee työn tulokset heti. Parasta on kun saavuttaa pelkäävän potilaan luottamuksen.
Nimim. Ei-sadisti :)
Siivoan ihmisten koteja ja todella rakastan työtäni. Palkkakin on kohdallaan!
Kertoisitko vähän, millä alalla toimit ja millaisia päiväsi ovat ja jos saisi vähän tietoja palkkatasostakin, niin olisi kiva (kiinteä, vai provisio?).
Toistaiseksi lähden joka aamu hyvillä mielin.