Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exän serkku tulossa kylään... mitä tekisit, jos olisit minä?

Vierailija
27.04.2006 |

Mies pitää yhteyttä exänsä sukuun aika paljon, osittain lastensa takia, enimmäkseen kuitenkin koska on ystävystynyt heidän kanssaan. Tänään on exänsä serkku tulossa meille käymään, mies ilmoitti siitä mulle eilen. Tulin töistä kotiin, mies on missä lie. Huusholli on sotkuinen, sänky petaamatta jne (mies pääsi aiemmin töistä). Tarjottavaa ei ole. Ei aavistustakaan, mihin aikaan tuo serkku on tulossa- ei edes missä mies on tai koska tulee (puhelimensa oli jäänyt kotiin).

Jotenkin tuntuu että miehen exän suvulle en haluaisi näyttää kotia muutoin kuin edustuskunnossa mutta toisaalta, jos hoidan kodin kuntoon ja loihdin tarjottavat, on noita helpompi taas kutsua..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä varmaan jättäisin sekaisen kämpän ja lähtisin pois. hoitakoot mies hommat tai sitten selittelyt, jos ei viitsi mitään etukäteen tehdä.

Vierailija
2/11 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä siis en tekisi yhtään mitään, sillä mies isännöi omat kutsunsa itse. Sängyn petaisin ja pahimmat villakoirat hoitelisin, mutta siihen se jäisi. Tarjottavat ei ole mun vastuulla, mies hoitaa ne jos moista tärkeenä pitää.

Sun olisi varmaan parempi olla, jos yrittäisit olla antamatta hirveästi painoa sille, että tyyppi on sukua miehesi exälle. Ei se varmaan niidenkään mielestä enää se olennainen juttu niiden suhteessa ole. Ja ex on ex, siitä on mun mielestä ihan turha ottaa stressiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolen tunnin päästä. Vessanpytyn pesin ja sängyn petasin (en laittanut päiväpeittoa) ja kysyin mieheltä, pitäiskös siivota. Ei kuulemma tarvi. Vaikea antaa olla... en antaisi omien kavereitteni tulla näin sotkuiseen kotiin :/ .

ap

Vierailija
4/11 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsumiensa vieraiden eteen?

Vierailija
5/11 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tällainen vanhanaikainen vastuunjako. Minä olen talon emäntä ja vastaan siisteydestä. En haluaisi kenellekään vieraalle näyttää kotia sotkuisena, kokisin että minusta ajatellaan että olen huono emäntä.

Vierailija
6/11 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin, kun miehen kaveri joka EI ole ex:än serkku tulee kylään?

Jos puunaat kämpän ja tarjoat jotakin, niin toimi samoin myös nyt.

Jos annat heidän tulla p*skaiseen kämppään, istumaan kuivin suin (jollei mies ole jotakin hankkinut/siivonnut) niin miksi nyt muuttaisit käytöstäsi koska miehen ex:n sukulainen tulee visiitille.

Sinua selvästi riepoo, että ex:n sukulainen tulee teille... Mikset voi nähdä asiaa niin, että miehesi YSTÄVÄ tulee vierailulle...???!

Vierailija
7/11 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin miehet kiinnittävät huomiota siihen, onko päiväpeitto paikoillaan vai ei... Naiset niin saattavatkin tehdä...;)

Jos ei maito ole keskellä lattiaa kaatuneena, tai kakka pkäle uiskentele pöntössä, tämä serkku tuskin tajuaa onko teillä juuri siivottu vai ei...

Ja jos pelkäät sitä, että tämä serkku " juoruaa" kämppänne siivoustason, sisustuksen ymv. suvulleen, niin herää jo... Miehet eivät yksinkertaisesti rekisteröi/muista sellaisia asioita oliko minkä väriset verhot, tapiseerattu olohuone uudestaan tmv. Jos haluat hänen muistavan jotakin, niin tee jotakin herkku ruokaa, sen hän muistaa...;)

Vierailija
8/11 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hän sille voi? Ei sukulaisiaan voi valita.

Itse kyllä siivoaisin ja loihtisin tarjottavat kuten aina muulloinkin, itseasiassa näkisin varmaan hiukan tavallista enemmän vaivaa tarjottavien suhteen.

Vierailija
9/11 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

te naiset alatte siivota ja leipoa???? Meillä se siivoaa ja leipoo, joka kutsuu vieraat. Tai sitten yhdessä.

ei-ap jonka mielestä ap:n ei tarvi alkaa tuohon hommaan

Vierailija
10/11 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se meinas ottaa hiukan luonnon päälle, onneksi ei tullut kuitenkaan.

Vierailija
11/11 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin katosi Ap.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän