Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimoni ei halua minua seuraksi terassille

Terassille tekisi mieli
25.06.2018 |

Avovaimoni menee mieluummin kavereidensa kanssa kuin minun, vaikka maksaisin lähes kaiken. Onko tämä normaalia? Ei olla oltu ainakaan 7-8 vuoteen siis kahdestaan terassilla.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outua. Kyllä meillä lähtökohtaisesti molemmat haluaa puolison mukaan. Toki joskus on tilanteita joissa alkuilta menee mies (tai nais) porukassa, mutta poikkeuksetta kyllä haluamme yhdessä lopuksi iltaa istua ja kotiin yhdessä mennä. Mitäs jos juttelisit naisesi kanssa?

Vierailija
22/28 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän parisuhteessa yhdessäkin joskus täytyy mennä ulos.

Minä en suostuisi olemaan sellaisessa suhteessa missä mies ei haluaisi olla kahdestaan seurassani juuri esimerkiksi terassilla.

Kyllä täällä paikkakunnalla ainakin monet pariskunnat istuvat kaksisataan pöydässä, ei koko ajan porukassa.

Samoin miehellä on oikeus ihmetellä jos nainen ei halua olla koskaan kahdestaan,.

Turha vetää täällä kommenttia, että miksi aina täytyy yhdessä kyhjöttää.

Välillä ollaan yhdessä, välillä kavereitten kanssa.

Mutta jotain on vinossa jos ei koskaan sen oman kumppanin kanssa kahdestaan.

Ei tässäkään kait auta muu kuin keskustelu asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi luonnollista käydä ulkona välillä kaksistaan ja välillä yksin kaverien kanssa. Yritätkö ehdottaa niitä kaksistaan-iltoja aina samalle ajankohdalle kuin hän olisi menossa yksin ulos ystäviensä kanssa?

Miten suhteenne muuten voi? Onko avovaimo tyytyväisen oloinen sinuun ja kotona vai "nalkuttaako"=kertoo tyytymättömyydestään?

Vierailija
24/28 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassille tekisi mieli kirjoitti:

Avovaimoni menee mieluummin kavereidensa kanssa kuin minun, vaikka maksaisin lähes kaiken. Onko tämä normaalia? Ei olla oltu ainakaan 7-8 vuoteen siis kahdestaan terassilla.

Kyllä itselläni hälytyskellot soisivat, jos mieheni ei haluaisi koskaan minun kanssani terassille. Ajattelisin, että hän joko häpeää minua tai (jos kyseessä on pienehkö kaupunki) ei halua näyttäytyä kanssani, koska haluaa kyseisen paikan asiakkaiden pitävän häntä sinkkuna. Mitä hän sanoo, kun ehdotat, että kävisitte parilla?

Vierailija
25/28 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko jo lopettaa? Nämä ovat niin tylsiä ja huonoja.

Kaikki miesten tekemät aloitukset on sun mielestä tylsiä? Mene kuplaas lepäämään. 

Vierailija
26/28 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on parista tuopista, ei mistään känneistä, älkää nyt sitä miettikö. Miten te naiset saattekin käännettyä tilanteen noin päin? Mutta onko tuo yleistäkin, ettei oman miehen kanssa haluta näyttäytyä?

Ei ole yleistä. Kuulostaa tosi kummalliselta ellei takana piile joku syy (kuten että ap on alkoholisti, ap:n avokki on hirveä flirtti kännissä eikä halua omaa miestä paikalle tai ihan vaan kyllästyminen omaan suhteeseen)

Vierailija
27/28 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on parista tuopista, ei mistään känneistä, älkää nyt sitä miettikö. Miten te naiset saattekin käännettyä tilanteen noin päin? Mutta onko tuo yleistäkin, ettei oman miehen kanssa haluta näyttäytyä?

Ei, mutta AVlla asuu kaikkein katkerimmat naiset, jotka rakastavat olla ilkeitä miehille. Tämä on todella huono paikka kysyä neuvoja mies-nais suhteisiin liittyviin ongelmiin.

Vierailija
28/28 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko humalassa aggressiivinen mölyapina, kyyläätkö kuola valuen ohi lipuvia naisia, istutko kuin tatti etkä puhua pukahda tai oletko loputtoman pessimismin suo? Tuossa syyt miksi mä en miestäni huoli mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi