Voi hitsi, että nää mun ostamat meikit on HYVIÄ!
Heh, olen tähän asti ostellut huokeita meikkejä, lumeneja sun muita.
Sitten iski tuhlaajanpiru ja ostin kerralla perusmeikit vimpan päälle laivalta. Meni kamalasti rahaa, mutta jälki on tosi hyvä. Nuorennun kertalaakista viidellä vuodella ;=) Suosittelen investoimaan pikkasen perusmeikkeihin, ja pyytämään hyvän myyjän asiantuntevaa palvelua.
Kommentit (31)
Olen kokeillut kaikkeja merkkejä, ja ainoa mikä minulle käy on Lumene. Kaikista muista tulee allergiaa.
Yllättäen en paljon jaksa meikata!
Vierailija:
Tietysti, jos kokee, että hyvältä näyttäminen ja siten oma onnellisuus on tärkeämpää kuin se, että tuleville sukupolville maapallolla tulevaisuutta, niin mikäs siinä.
MINUN mielestäni se on vaan aika itsekästä. Voit ehkä ajatella, että yhden henkilön valinnoilla ei ole merkitystä, mutta kyllä niillä vaan on. Äänestit varmaan presindentinvaaleissakin?Jos on PAKKO käyttää meikkejä, niin on saatavilla suomalaisia luomumeikkejä.
Jos oikein ajatellaan, niin meikki on hyvä kulutuskohde. Se sitoo rahaa paljon, siis sellaista rahaa, jota voisin käyttää paljon saastuttavamminkin. Yhden hyvän puuterin hinnalla ostaisin esim. tankillisen bensaa autooni - ja SEPÄ vasta saastuttaisikin.
Tämä nyt vain tuolla sinun hiustenhalkomistyylilläsi...
Oikeasti se on niin, että kaikki kuluttaminen kuormittaa ympäristöä. Luomumeikitkin, varsinkin kun niitä pitäisi lähteä kokeilemaan ja ostamaan aika kauas.
Minusta ekologinen elämäntapa on ihailtava. En vain pidä kovastikaan tuollaisesta ryppyotsaisesta esitelmöinnistä, jota sinä harrastat. Enkä kunnioita ihmistä, joka hakemalla hakee tällaisia kevyitä aloituksia syyllistääkseen kanssaihmisiään. Mitä sisäistä tyydytystä saat tuosta???
Metkaa, että on " ok" haukkua tv-esiintyjiä, märehtiä haalarimerkkejä tai kiivailla ihmisten kauppa-käyttäytymistä, mutta ans olla, jos joku puhuu meikeistä - sitten riennetään huutamaan " PINNALLINEN!!"
Älkää viitsikö, aikuiset ihmiset. Ihan jokainen teistä joskus juoruaa vähemmän tärkeistä asioista. Juuri sellaista tämäkin on.
ap
Täåällä saa keskustella mistä tahtoo. Ja jos kaikki keskustelut on pelkkää syvällistä ja niiiiiin merkityksellistä niin av menettää merkityksensä. Täälää saa tuulettaa aivoja vapaasti!
Ja kyllä ne meikit vaan on osa monen naisen elämää. Jos ei ole suurta kaveripiiriä jonka kanssa vaihtaa kokemuksia tuotteista, niin täällähän sen voi tehdä!
Musta av on niinkuin ennenvanhaan kyläkaupanrappuset. Vaihdetaan kuulumiset ja juorut, äimistellään maailmanmenoa. Voi kuvitella kun johonkin Takahikiän kauppaan on tullut ensimmäiset appelsiinit. Siinä niitä on sitten äimistelty porukalla.
Samaa tehdään me täällä av:lla. Ajat ja asiat ovat vaan muuttuneet!
Älä ap suutu tuollaisten hörhöjen takia. Niitä riittää.
Vierailija:
Musta av on niinkuin ennenvanhaan kyläkaupanrappuset. Vaihdetaan kuulumiset ja juorut, äimistellään maailmanmenoa. Voi kuvitella kun johonkin Takahikiän kauppaan on tullut ensimmäiset appelsiinit. Siinä niitä on sitten äimistelty porukalla.
Samaa tehdään me täällä av:lla. Ajat ja asiat ovat vaan muuttuneet!
ap
itse olen kanssa ruvennut satsaamaan rasvoihin ja meikkeihin ikää on 30+, ja on kannattanut!
Itse suosin tuota Kanebon 38 ripsiin ja Cliniquea loput, rasvat ja meikit. Maksaa mutta on kannattanut!
Onko tuo sokoksen No 7 hyvä sarja? Itse ajattelin kokeilla siltä luomiväripalettia kesäksi (oli sokoksen kantistarjous ja 8e ei ole paha hinta jos vähääkään on hyvä).
-eräs joka on kaukana turhmaisesta ja meikkikin on tyyliä huomaamaton, mutta ihon pitää voida hyvin se on ihmisen suurin elin!
Ihonhoidossa Biotherm&Shiseidon&Favora.
Olen kolmekymppinen, joten nyt viimeistään pitäisi jotain peitellä.. ;)
Ihoni on todella kuiva, ja valitettavasti omaan tumman silmänaluset. En ole löytänyt mitään hyvää peitevoidetta!
En välitä mistään kovin paksusta pakkelista, haluan luonnollista jälkeä. Puuteria en kauheasti käytä arkimeikissä ainakaan, juuri sen kuivan ihon takia. Enkä oikein muutenkaan osaa sitä käyttää, tuntuu että tulee ihan suttuisen näköiseksi.. =( Ripsari valuu aina, koska käytän kuivan ihon vuoksi niin paljon voiteita.
Vierailija:
Ripsari valuu aina, koska käytän kuivan ihon vuoksi niin paljon voiteita.
Vieraile kosmetologin luona, niin saat vinkit oikeanlaiseen ihonhoitoon.
Vierailija:
Olen kolmekymppinen, joten nyt viimeistään pitäisi jotain peitellä.. ;)
Ihoni on todella kuiva, ja valitettavasti omaan tumman silmänaluset. En ole löytänyt mitään hyvää peitevoidetta!
En välitä mistään kovin paksusta pakkelista, haluan luonnollista jälkeä. Puuteria en kauheasti käytä arkimeikissä ainakaan, juuri sen kuivan ihon takia. Enkä oikein muutenkaan osaa sitä käyttää, tuntuu että tulee ihan suttuisen näköiseksi.. =( Ripsari valuu aina, koska käytän kuivan ihon vuoksi niin paljon voiteita.
Vaikea täällä av:lla on näkemättä sanoa mitään, kaikilla on enemmän vain omia kokemuksia. Sen sanon kuitenkin, että kyllä se satsaus kannattaa.
Niin, valitettavasti rahalla saa ostettua hyvää omaatuntoa jottei tarvitsisi ITSE tehdä mitään ja ehkä luopua mistään! Tai no, olisithan sinä tosin voinut ostaa niillä hyväntekeväisyysrahoilla lisää meikkejä...