Voi hitsi, että nää mun ostamat meikit on HYVIÄ!
Heh, olen tähän asti ostellut huokeita meikkejä, lumeneja sun muita.
Sitten iski tuhlaajanpiru ja ostin kerralla perusmeikit vimpan päälle laivalta. Meni kamalasti rahaa, mutta jälki on tosi hyvä. Nuorennun kertalaakista viidellä vuodella ;=) Suosittelen investoimaan pikkasen perusmeikkeihin, ja pyytämään hyvän myyjän asiantuntevaa palvelua.
Kommentit (31)
T: mamma joka käyttää vain Kaneboa ja Cliniqueta ja äärimmäisessä hätätapauksessa Sokoksen nro 7 -sarjaa.
HR:n värivoiteen ja poskipunan, Diorin puuterin ja Kanebon 38 astetta ripsiä pidentävän ripsarin. Entuudestaan on YSL:n valokynä, mikä on mustille silmänalusilleni ehdoton.
No, noi nyt siis sopii MULLE, jollekulle muulle joku muu.
ap
mulla ollut joskus sen merkin huulipuna ja kynsilakka ja oli ihan ok.
Mulla on kuiva ja herkkä iho ja ikääntyvä.
ap
Teininä ostelin mieluiten ysl:ää ja Dioria.
Olin Amwayn kasvohoitoillassa. Siellä oli paljon meikkejä esittelyssä.
Todella hyvä ja edullinen ripsiväri löytyi sieltä (n.16¿). Sisälsi ripsikamman. Meikit Amwaylla ei ole edullisimmasta päästä, mutta laatua löytyy!
Nimenomaan värivoiteeseen ja puuteriin kannattaa satsata.
Ja jos käyttää silmien alla peiteväriä, niin tuo Kanebon 38 astetta on erinomainen, ei valu päivän mittaan sinne silmien alle (peiteväri sen verran rasvainen, että useimmat ripsivärit tarttuvat siihen hiukan).
Itse käytän Lancomea meikeissä ja ihon hoidossa biothermia. Sopivat minulle. Pitäähän sitä naisella olla liuta hyviä huulipunia ja kiiltoja, erilaisia luomivärejä jne. :-)
Kosteusvoide: Super Glandin (valittu vuoden 2005 hoitotuotteeksi)
Huulipuna: Lancome
Ripsiväri: Dior Show
Meikkivoide: Max Factor Pan Stick (Käytän vain silmän alusiin)
Rajauskynä: Dior/Lancome
Luomiväri: Dior/Lancome
Ostan mielelläni laatutuotteita, kun ei niitä kovin usein tarvi ostaa, varsinkin nyt kun olen kotona vauvan kanssa.
En ole opetellut käyttämään vielä meikkivoidetta koko iholle, kun ei ole ollut tarvetta koskaan: iho ei kiillä ja on sileä. Ikää on kyllä jo yli 30, joten voi olla, että olis kohta aika opetella.
Vinkki kesäksi: Ripsien ja kulmien kestovärjäys sekä ripsipermanentti.
Olen tässä tänään kirjoitellut monta aloitusta ja vastaillut kymmeniin muihin aloituksiin, kunhan nyt tuli tämä mieleen, kun meikkasin äsken töihinmenoa varten.
Ja kuule, kun sullekin tulee ikää, niin huomaat, että hyvällä meikillä ON pikkasen väliä. Ei paljon, mutta av-palsta-aloituksen verran ;=)
*ap patistaa tosikkoa höllentämään pipoa*
Vierailija:
Surullista, että joillekin näin turhat asiat ovat noin tärkeitä!
hulluna, mutta ne yleensä edes meikkaa!!! Eikä ulkonäkö ole mulle mitenkään erityisen tärkeä juttu, mutta meikit nyt vaan on kivoja!
Mutta minulle se ei silmien alle sopinut kovin hyvin, lähti luistelemaan naururyppyihin.
Kulmavärjäyksestä en itse tykkää, koska olen aika vaalea. Pitäisi aina jaksaa meikata, muuten näyttää ): vaaralliselta herkästi...
Makuasia tietysti ja riippuu värityksestä.
ap
Kuka sinulle on tärkeämpi kuin sinä itse? Minä ainakin koen olevani parempi äiti ja vaimo, kun rakastan myös itseäni. Eihän kekenkään ole pakko meikkejä käyttää, mutta jos niistä tulee hyvälle tuulelle, niin onko se keneltäkään pois?
Terveisin, näpsäkän näköinen äippä
-MaxFactorin Pan Stick,käytän lähinnä peitevärinä,todella peittävä,hyvä sävy
-Maxfactorin se kahta sekoittava meikkivoide,se missä yhdessä tuubissa 2 tuubua,alusvoide ja meikkivoide
-Lancomen ripsari Longitude
-Lumenen sivellinrajaus ja kynämallinen rajauskynä (IHAN parhaat!)
-poskipuna,merkillä ei väliä kunhan sävy on oikea,tää on mulle aina vaikea löytää
-BodyShopin sellainen setti jossa kolme yhteen sointuva ruskea/beige sävyistä luomiväriä
-Lumenen valo-puuteri
Mitä haittaa siitä kellekään on? Ehkä meikkaaminen ja meikit on turhia, mutta kivoja ne kuitenkin on!
Ja sen lisäksi olenkohan minä sitten niin kovin pinnallinen,olen töissä eräässä yhteistä hyvää tekevässä järjestössä,lahjoitan suoraa palkastani 3 eriin hyväntekeväisyys järjestöön ja minulla on kaksi kummilasta erään järjestön kautta...
24
Yleensä suuntaan aina ensimmäisenä Lancomen hyllylle paitsi meikkivoiteen täytyy olla Biothermin Sense Matte. Sitä parempaa meikkivoidetta mun iholle ei löydy mistään :) Ja on aika edullinenkin verrattuna esim. Lancomeen vaikka saman katon alta ovatkin.
Jos lähdetään tuotteen alkujuurilta alkaen tutkailemaan tilannetta, niin meikeille kertyy aikamoinen ekologinen selkäreppu. Tuotteilla on hirmuinen kate, rahat menevät monikansallisten suuryritysten ahnaisiin nieluihin. Monikansalliset yritykset riistävät kehitysmaita ja rikastuttavat johtajiaan, yrityksillä on valtaa enemmän kuin hallituksilla. Puhumattakaan tuotteitten rahdista, kuljetukseen käytetystä fossiilisesta polttoaineesta jne. Eli tällainen turha kuluttaminen on omiaan edistämään maapallon huonoa tilaa.
Tietysti, jos kokee, että hyvältä näyttäminen ja siten oma onnellisuus on tärkeämpää kuin se, että tuleville sukupolville maapallolla tulevaisuutta, niin mikäs siinä.
MINUN mielestäni se on vaan aika itsekästä. Voit ehkä ajatella, että yhden henkilön valinnoilla ei ole merkitystä, mutta kyllä niillä vaan on. Äänestit varmaan presindentinvaaleissakin?
Jos on PAKKO käyttää meikkejä, niin on saatavilla suomalaisia luomumeikkejä.
Satsasin kans Kanebon puuteriin ja onhan se ihan erilainen kuin muutaman euron puuterit..