Miksi mun aloitus poistettiin, jossa kerroin haaveilevani vieraista miehistä, vaikkei mulla ole aikomustakaan pettää miestäni
Näin pian kuuden vuoden jälkeen on alkanut vieraat miehet kiinnostaa, mutta omatuntoni ei kestäisi, jos miestäni pettäisin.
N27
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Liikaa öyhöttämistä, blatanttia misogyniaa, tappo/raiskausuhkauksia ja muita persutörkeyksiä. Katse peiliin, ei keskustelut vain katoa syyttä. Säännötkin on.
No ei siel kyl mitää semmosta ollu
Ap
Niin minäkin haaveilen vieraista miehistä, mutten halua pettää ja tehdä asialle mitään. Olen ihastunut työkaveriin ja onnellinen pitkästä kesälomasta, toivon, että tunteeni lievenisivät sillä välin, kun voi keskityyä enrmmön omaan mieheen. Osittain niin on jo käynytkin, mikä on hienoa! Varmaan etäisyys ja aika hoitaa nämä jutut parhaiten.
Nainen on veemäinen pihtari, jos se ei halua seksiä miehen kanssa. Toisaalta nainen ei saa myöskään erityisesti tykätä seksistä tai se on ällön miehekäs.
Naiset eivät kelpuuta lyhyitä miehiä joten naiset ovat pinnallisia kuspäitä. Jos nainen kuitenkin sanoo että hän pitää lyhyistä miehistä, niin hän ei olekaan enää kiinnostavan naisellinen ja hänellä on pakko olla mt-ongelmia, hirsutismia tai jotain muuta naiselle sopimatonta.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska avauksessa ei ollut mitään järkeä. Miten voit muka haluta jotain minkä eteen et kuitenkaan ole valmis tekemään yhtään mitään.
Helpostikin. On varsin tavallista että ihmisillä on sisäisiä ristiriitoja esim. sen suhteen mitä haluaa ja minkä kokee vääräksi. Itse haaveilen nuorista tytöistä, mutta en todellakaan tee asialle mitään koska koen että halujen toteuttaminen olisi väärin. Nyt puhutaan siis alle murrosikäisistä tytöistä.
Olisiko parempi että alkaisin toimimaan kuten alfa?
Sunlaisia miehiä nyt on 98% suomimiehistä. Suurin osa niistä haaveilee alle murrosikäsistä.
Liikaa öyhöttämistä, blatanttia misogyniaa, tappo/raiskausuhkauksia ja muita persutörkeyksiä. Katse peiliin, ei keskustelut vain katoa syyttä. Säännötkin on.