Miksi mun aloitus poistettiin, jossa kerroin haaveilevani vieraista miehistä, vaikkei mulla ole aikomustakaan pettää miestäni
Näin pian kuuden vuoden jälkeen on alkanut vieraat miehet kiinnostaa, mutta omatuntoni ei kestäisi, jos miestäni pettäisin.
N27
Kommentit (25)
siinä puhuttiin liikaa siitä että vanhemmat miehet saa seksiä nuorilta naisilta, se ei sovi tämän palstan agendaan
Vierailija kirjoitti:
Koska se kuuluisi seksiosioon, ei av-puolelle.
Miksei sitten lapsia koskevia keskusteluja poisteta? Niillekin on omat osionsa.
Ap
täällä nainen nusailee nuoria miehiä, toisinpäin poistetaan
OT (jos joku voi vastata): saako täällä tehdä aloituksen vain kirjautuneena. Olen tehnyt kaksi aloitusta, molemmat poistettu, tai eivät ehkä ole edes päässeet perille? Tasosta ei voi olla kyse, koska kaiken maailman kakka-aloituksia saa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
OT (jos joku voi vastata): saako täällä tehdä aloituksen vain kirjautuneena. Olen tehnyt kaksi aloitusta, molemmat poistettu, tai eivät ehkä ole edes päässeet perille? Tasosta ei voi olla kyse, koska kaiken maailman kakka-aloituksia saa laittaa.
Sisältää kiellettyjä sanoja
Ap
Vierailija kirjoitti:
siinä puhuttiin liikaa siitä että vanhemmat miehet saa seksiä nuorilta naisilta, se ei sovi tämän palstan agendaan
Tuo on ainakin uskottava selitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ainakin uskottava selitys.
No eipä siinä paljoa puhuttu. Kahdelle setämiehelle sanoin ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitten lapsia koskevia keskusteluja poisteta? Niillekin on omat osionsa.
Ap
Jaa-a - miten sen nyt sanoisin, että en joutuisi sensuurin kynsiin. Moderointi on jonkun muun kuin meidän käsissä.
Et saa luoda kuvaa naisesta seksuaalisesti aktiivisena toimijana. Se on väärin. Naiset ovat vain miehisen ällöhalun eteerisiä kohteita, eivätkä saa tuntea itse mitään "ällöhaluja"
Vierailija kirjoitti:
Et saa luoda kuvaa naisesta seksuaalisesti aktiivisena toimijana. Se on väärin. Naiset ovat vain miehisen ällöhalun eteerisiä kohteita, eivätkä saa tuntea itse mitään "ällöhaluja"
Nojoo. Olinhan mä jonkun mielestä saastaa. :D
Ap
Koska palstalla fanitetaan pihtaavia naisia. Nuori nainen ei saa olla halukas.
Menikö tappeluksi? Herkät mo det poistaa keskustelun usein silloin.
t.konkari
Koska avauksessa ei ollut mitään järkeä. Miten voit muka haluta jotain minkä eteen et kuitenkaan ole valmis tekemään yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Koska avauksessa ei ollut mitään järkeä. Miten voit muka haluta jotain minkä eteen et kuitenkaan ole valmis tekemään yhtään mitään.
Minä haluan esimerkisi makeisia juuri nyt, mutta en tässä kuussa aio enää semmoisiin sortua.
Vierailija kirjoitti:
Helposti? Moniakin asioita voi haluta ilman, että sen eteen on valmis tekemään mitään. Minä ainakin - ja tyydyn ihan käkisemättä siihen, että en voi haluamaani saada.
Vierailija kirjoitti:
Menikö tappeluksi? Herkät mo det poistaa keskustelun usein silloin.
t.konkari
No ei oikeastaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti? Moniakin asioita voi haluta ilman, että sen eteen on valmis tekemään mitään. Minä ainakin - ja tyydyn ihan käkisemättä siihen, että en voi haluamaani saada.
Ilmankos maailma on täynnä beta-lampaita.
Vierailija kirjoitti:
Helpostikin. On varsin tavallista että ihmisillä on sisäisiä ristiriitoja esim. sen suhteen mitä haluaa ja minkä kokee vääräksi. Itse haaveilen nuorista tytöistä, mutta en todellakaan tee asialle mitään koska koen että halujen toteuttaminen olisi väärin. Nyt puhutaan siis alle murrosikäisistä tytöistä.
Olisiko parempi että alkaisin toimimaan kuten alfa?