Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin kun kaverini puhuivat pahaa vartalostani

Vierailija
24.06.2018 |

Eipä tunnu kivalta. Arvostelivat aika ilkeästi kroppaani. Oltiin isolla porukalla juhannuksena mökillä ja oltiin kaikki menossa saunaan, olin pistämässä bikinejä päälle toisessa huoneessa ja 2 kaveria eivät ilmeisesti huomanneet että olin vielä sisällä/kuuloetäisyydellä. Puhuivat kuinka kroppani on ruma koska olen niin pitkä ja leveä ja miehekäs. Tuli kauhean paha mieli. . Menin takaovesta ulos hiljaa ja olin saunassa normaalisti kun en halunnut aloittaa mitään kiusallista draamaa kesken mökkiviikonlopun.

Olen kuitenkin aina pitänyt kroppaani ihan kivana, olen 175cm ja hoikkakin. Nyt en näe peilistä muuta kuin leveät hartiat ja miehekkyyden. Että näinkö ihmiset mut näkevät.

Anteeksi, oli pakko purkaa tämä jonnekin kun en kenellekään muullekaan oikein voi (nämä 2 ovat läheisimmät ystäväni).

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna niin paljoa painoa sille mitä muut sinusta ajattelevat.

Vierailija
2/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta. Siis miksi ystävät eivät ajattele sinusta hyvää? Tuohan oli kunnianloukkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä anna niin paljoa painoa sille mitä muut sinusta ajattelevat.

Ap ei kyllä ole noiden ystävä.

Vierailija
4/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta. Siis miksi ystävät eivät ajattele sinusta hyvää? Tuohan oli kunnianloukkaus.

Saahan sitä ajatella toisen kropasta mitä vaan, mutta miksi siitä pitää keskustella toisten kanssa?

Vierailija
5/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin tuollaiset ystävät. Ovatko ystäväsi itse hoikkia? Sinähän olet mallin mitoissa. Mutta siis kertakaikkiaan kamalia ystäviä! Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
6/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis kyllä ikinä mieleen puhua pahaa kavereideni vartaloista..

Vierailija
7/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia.

Vierailija
8/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä ajatella toisen kropasta mitä vaan, mutta miksi siitä pitää keskustella toisten kanssa?

Niin no tietenkin näin....

Vierailija
9/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä arvostele kenenkään kroppaa. Vaikkei omaa silmääni miellyttäisi.

Muutama kaveri ihan lautoja, olkoot, joku levinyt 38 kokoiseksi, antaa olla.

Ei kiinnosta.

Vierailija
10/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu, että kroppani on ruma koska se on liian naisellinen = olen hoikka, ja leveä lantio. Jonkun mielestä rumaa.

Ja sinä olet sitten miehekäs...... Summa summarum, on millainen hyvänsä, ilkeämieliset keksii sanottavaa. Ja ystäväsi vaikuttavat ilkeämielisiltä, en sano etteivätkö välitä sinusta ystävänä jne mutta ovat ilkeitä luonteeltaan, kun puhuvat sinusta noin.

Vierailija
11/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää toki, että ystäväsi eivät sanoneet näistä asioista suoraan, mutta jotkut ovat niin herkkänahkaisia, että saattavat pahoittaa mielensä. Mutta nyt kun tiedät vartalosi epäkohdat, niin miten olet ajatellut ratkaista ne?

Mitä h*lvettiä se sinulle tai heille kuuluu?

Vierailija
12/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli tuo kateus mieleen. Olet hoikka ja pitkä, siis näyttävän näköinen nainen. Jos olet epävarma itsestäsi, olet helppo kohde ihmisille, joilla ei mene ihan putkeen itsellään.

Toisen kropan arvosteleminen satuttaa. Tai no jos on hoikka ja joku kehuu, se saattaa ilahduttaa monia. Tai kun on laihduttanut, on varmasti kiva kuulla myönteisiä kommentteja vartalostaan.

Itse olen aina ollut hoikka enkä siitä huolimatta pidä siitä, että vartaloani kommentoidaan. Mielestäni se on pinnallista ja kertoo kommentoijasta tiettyjä asioita. Jos taas kuulen, että olen reilu tms. kommenttia luonteestani, se tuntuu mukavalta.

Hirveitä ystäviä. Minäkin olisin todella loukkaantunut.

Vierailija
13/34 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää toki, että ystäväsi eivät sanoneet näistä asioista suoraan, mutta jotkut ovat niin herkkänahkaisia, että saattavat pahoittaa mielensä. Mutta nyt kun tiedät vartalosi epäkohdat, niin miten olet ajatellut ratkaista ne?

Mitä h*lvettiä se sinulle tai heille kuuluu?

Ihan kohteliaisuussyistä kannattaa miettiä sitä omaa ulkonäköä joskus. ;)

Tässä ei ollut ulkonäöstä kyse, eli ei kyllä tarvitse miettiä sitä. ;)

Vierailija
14/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin tuollaiset ystävät. Ovatko ystäväsi itse hoikkia? Sinähän olet mallin mitoissa. Mutta siis kertakaikkiaan kamalia ystäviä! Minkä ikäisiä olette?

Olemme 25-28 vuotiaita. Toinen heistä on hoikka ja hyvin siro/pienikokoinen, toinen on kurvikas.

Vierailija
15/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn vartalosta kuvaa? Kiinnostaisi nähdä 'miehekäs' vartalo!

Vierailija
16/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ugh... onpas inhottavaa. Sä et voi sun kropan mallille mitään niin kuin en voi päärynän tai omenan mallinenkaan. Mulle ainakin kelpaa kaiken muotoiset ja pituiset kaverit. Itse taas olen tällainen turhankin siro pikkuruinen otus ja aina saa kuulla vittuilua :D mikään ei kelpaa!

Vierailija
17/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö.. Kaverit sanovat, että älä puhu negatiivisesti mun kaverista. Joten he ovat kavereita keskenään ja sinulla ei ole kavereita :(

18/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja hoikka vartalo on valtaosan unelma. Kaverisi vaikuttavat melko kusipäisiltä puhuessaan tuollaista. Itse en olisi pystynyt olemaan hiljaa asiasta vaan olisin nostanut heti kissan pöydälle, mutta toki me kaikki reagoimme eri tavalla.

Vierailija
19/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vartalomalli ei vaan ole niitten mieleen ja keskenään siitä puhuivat. Ei se silti oikeasti tarkoita, että eivät tykkäisi susta tai ettet olisi heille yhtä tärkeä ystävä, kuin he sinulle.

Vierailija
20/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme 25-28 vuotiaita. Toinen heistä on hoikka ja hyvin siro/pienikokoinen, toinen on kurvikas.

Eli toinen on poikamainen ruipelo ja toinen läski. Olisivatkohan kuulleet jonkun kehuvan vartaloasi?