Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin kun kaverini puhuivat pahaa vartalostani

Vierailija
24.06.2018 |

Eipä tunnu kivalta. Arvostelivat aika ilkeästi kroppaani. Oltiin isolla porukalla juhannuksena mökillä ja oltiin kaikki menossa saunaan, olin pistämässä bikinejä päälle toisessa huoneessa ja 2 kaveria eivät ilmeisesti huomanneet että olin vielä sisällä/kuuloetäisyydellä. Puhuivat kuinka kroppani on ruma koska olen niin pitkä ja leveä ja miehekäs. Tuli kauhean paha mieli. . Menin takaovesta ulos hiljaa ja olin saunassa normaalisti kun en halunnut aloittaa mitään kiusallista draamaa kesken mökkiviikonlopun.

Olen kuitenkin aina pitänyt kroppaani ihan kivana, olen 175cm ja hoikkakin. Nyt en näe peilistä muuta kuin leveät hartiat ja miehekkyyden. Että näinkö ihmiset mut näkevät.

Anteeksi, oli pakko purkaa tämä jonnekin kun en kenellekään muullekaan oikein voi (nämä 2 ovat läheisimmät ystäväni).

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa ap:stä bikineissä? Edestä ja takaa.

Vierailija
22/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun "ystävät" on vaa kateellisia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulutossu kirjoitti:

Pitkä ja hoikka vartalo on valtaosan unelma. Kaverisi vaikuttavat melko kusipäisiltä puhuessaan tuollaista. Itse en olisi pystynyt olemaan hiljaa asiasta vaan olisin nostanut heti kissan pöydälle, mutta toki me kaikki reagoimme eri tavalla.

Niin no, en viittinyt tehdä numeroa kun siellä mökillä oli paljon muitakin eikä sieltä olis sit päässyt pois ennen seuraavaa päivää :/ itkin vähän myöhemmin vessassa jotta sain hiukan purettua ja annoin asian olla. Eilen oli kotona sit aikaa yksikseni miettiä koko juttua.

Vierailija
24/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle ei tulisi ikinä, IKINÄ mieleenkään jauhaa paskaa ystävieni ulkonäöstä! Oli heillä sitten vaikka 100kg ylipainoa tai ihan mitä tahansa "vikaa" kropassaan. Tsiisus. Tuollainen toisten ulkonäön arvostelu kertoo aika paljon ihmisestä. Vastenmielistä.

Raivostun tällaisesta erityisen paljon varmaan siksi että olen selviytynyt vaikeasta syömishäiriöstä (anoreksiasta kärsin vuosikausia.)

Onko sulla ketään läheistä jonka kanssa voisit puhua tapahtuneesta? Minä kun en voi näin netin välityksellä vakuuttaa että sun kropassa ei ole mitään vikaa. Sun "ystävien" luonteessa sen sijaan on.

Vierailija
25/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut miehiä? Se on ainoa ulkonäön tarkoitus.

Itse olen epämiehekäs vartaloltani, enkä siksi ole koskaan kokenut naisen kosketusta. Sillä on merkitystä, ja paljon - ajattele, jos sinulla ei olisi koskaan ollut MINKÄÄNLAISTA rakkauselämää. Minulle on toisaalta aivan yhdentekevää, mitä joku kukalie jossain saunan pukuhuoneessa puhuu.

Vierailija
26/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tuli muuten mieleen Niina Lahtinen (eli "Aku Hirviniemen ex-muija." x) Muistan kun jossain hyvissäjahuonoissauutisissa heitti läppää "miesmäisestä" kropastaan. Olin ihan että täh o.O Helevetin kaunis, hoikka sopusuhtainen nainen. Oli ihan pakko vähän googlata ja olette ap sattumoisin ihan samanpituisia :)

Vierailija
27/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin tuollaiset ystävät. Ovatko ystäväsi itse hoikkia? Sinähän olet mallin mitoissa. Mutta siis kertakaikkiaan kamalia ystäviä! Minkä ikäisiä olette?

Olemme 25-28 vuotiaita. Toinen heistä on hoikka ja hyvin siro/pienikokoinen, toinen on kurvikas.

Kuin sattumalta juuri nämä vartalotyypit.

Koko juttu haiskahtaa.

Vierailija
28/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mulle ei tulisi ikinä, IKINÄ mieleenkään jauhaa paskaa ystävieni ulkonäöstä! Oli heillä sitten vaikka 100kg ylipainoa tai ihan mitä tahansa "vikaa" kropassaan. Tsiisus. Tuollainen toisten ulkonäön arvostelu kertoo aika paljon ihmisestä. Vastenmielistä.

Raivostun tällaisesta erityisen paljon varmaan siksi että olen selviytynyt vaikeasta syömishäiriöstä (anoreksiasta kärsin vuosikausia.)

Onko sulla ketään läheistä jonka kanssa voisit puhua tapahtuneesta? Minä kun en voi näin netin välityksellä vakuuttaa että sun kropassa ei ole mitään vikaa. Sun "ystävien" luonteessa sen sijaan on.

Se tässä ehkä eniten satuttikin, että minä en koskaan puhuisi ystävistäni noin ja puolustan aina henkeen ja vereen läheisiäni jos joku sanoo heistä jotain pahaa. Nämä kommentit kuulin vahingossa, mitä muuta he puhuvat kun en ole paikalla?

Kiitos muuten tosi ystävällisestä viestistä :) ei mulla ole oikein ketään jolle voisi tämmöisestä avautua, mutta edes tänne kirjoittaminen auttoi sentään hieman.

Vierailija
29/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä bimboja - älä välitä. Kertoo kaiken sielun kauneudesta jos rupee tuollaista läppää heittään kaverista heti kun tämä selkänsä kääntää..

Vierailija
30/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju pelasti päivän. Ajattelin että suljen tämän enkä takaisin tule, koska ei juurikaan rakentavaa roikkua täällä, mutta olen iloinen että Ap sai hyvät vastaukset.

Vierailija
31/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet ystävät, niitä tarvitaan nyt! Kukaan ystävä EI puhu kaverista noin, ei ikinä.

Vierailija
32/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuntuisi kuinka pahalta (ja tulee tuntumaankin), nyt alat rakentaa uutta elämää itsellesi, ilman tuollaisia "ystäviä". Hyvät ystävät eivät koskaan, koskaan, puhu toisen vartalosta noin!

Vierailija
33/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että minun on jopa vaikea uskoa, että 25-28-vuotiaat naiset oikeasti puhuisivat noin ystävästään. Itse olen samaa ikäluokkaa, eikä tulisi kyllä ikinä mieleenkään. Pakko kysyä, mikä koulutustausta heillä/teillä on?

Vierailija
34/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että puhuivat sinusta ettet vaan käsittänyt väärin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi