Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti että meidän elämämme on täyttä paskaa

Väsynyt
24.06.2018 |

Toistakymmentä vuotta yhteistä eloa. Mies keskittyi omaan uraansa, viime vuodet jatkuvaa kiukuttelua ja ehdottelua ettei näe tulevaisuutta yhdessä. Ehdotellut eroa ym.
Hän on lopen kyllästynyt elämään ja täytti 50. En jaksa enää tasapainoilla, pelkään yksinjäämistä mutta en jaksa näinkään. Onko kokemuksia? Ei ole kyse vieraasta naisesta, vain kyllästyminen elämään. Pitäisikö jatkaa eri teitä..

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistakymmentä vuotta yhteiseloa, kuitenkin yhdessä 25v? Nyt ei täsmää...

Se oli eri vastaaja!

Vierailija
22/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistakymmentä vuotta yhteiseloa, kuitenkin yhdessä 25v? Nyt ei täsmää...

Se oli eri vastaaja!

Eikä ollut kun ap oli vaan ymmärtänyt käsitteen väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelimme 5 vuotta ja vietimme 20-v hääpäivää maaliskuussa.

Vierailija
24/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin väsynyt kirjoitti:

Olemme olleet yhdessä 25 vuotta, ollut aina hyvin kontrolloiva ihminen ja oma ura mennyt edelle. Luulen itsekkin että pahat vaidevuodet kun päätti yhtäkkiä jättää työnteon, muuttaa ulkomaille ja päivät menevät niin että tänään pelkkää paskaa ja vittuilua, huomenna hiljaisuutta ja ylihuomenna sitten haluaa hyvitellä. Olen miettinyt pääni puhki milloin tämä loppuu, kun nyt kerrankin sain sanottua jotain niin heti syyllistää.

Ainakin tuo on kuluttavaa sinulle. Jo tuon lukeminen oli raskasta.

Vierailija
25/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijälle realisoituu kaikki se mihin on aikansa ja rahansa hassannut.

Se vi tuttaa kun tajuaa, että palkintona siitä on.

Ei mitään.

Kurttunen naama peilissä ja tsänssit hyviin muijiin on menny...

Kuollu olo.

Haloo! Mitä hän kuvitteli? Itsekin lahoavaa rumaa lihaa ja kalman tuoksua jo. Me kuollaan kaikki! Palkinto? Ei sellaisia elämässä jaella - fiksu tajuaa sen jo aikaisessa vaiheessa. Näin käy vain tyhmille!

Vierailija
26/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli yhteiseloa kolmattakymmenettä vuotta.

Vierailija
27/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita miehellesi, että vaikka hänen elämänsä on paskaa, ei sinun elämäsi tarvitse olla. Älä alistu kiukutteluun. Tee asioita, joista itse nautit. Mene itseksesi, älä anna miehen määritellä sinua. Voit aloittaa eroprosessinkin, jos niin haluat. Todennäköisesti miehesi ihmettelee menemistäsi, kiukutteleekin jonkin aikaa. Mut lopulta hän huomaa, että sinussa on elämänvoimaa ja hän alkaa arvostamaan sinua toisella tavalla. Sinun itsenäistyminen ja uusi itsetunto on todennäköisesti avain myös parisuhteen paranemiseen.

Kiitos, olen yrittänyt mutta silloin tulee kommenttia että mulla on ihan oma elämä ja epäilee mulla olevan suhde jota todella ei ole eikä tule. Tämän suhteen jälkeen en halua tällaista uudestaan.

Vierailija
28/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yhteiseloa kolmattakymmenettä vuotta.

Just niin.

Vierailija
29/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköni on ihan hyvä, 47kg/160 ja ihan simpsakka tummahiuksinen. Mutta itsetuntoni on jo niin maahanlyöty että näen itseni yksinäisenä, tyhmänä ja rumana. Johtunee lapsuudesta; alkoholistiperheestä ja olin koulukiusattu, nyt nämä tunteet nousee taas pintaan. Hiljaisuutta voisi leikata taas vaikka veitsellä.

Vierailija
30/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten vaihdevuodet on paljon pahempia kuin naisten. Tuo kaikki on paskaa alkaa miehillä siinä 41-45 vuotiaina. Ja sitä ei jaksa kuunnella kukaan. Imevät kaiken energian ympäristöstää tolla nurinalla. Töissäkin joutuu kuuntelemaan näitä saakelin vinkujia. Rasittavimpia kuin teinitytöt.

Oletko itse vanhempi vai nuorempi?

Vierailija
31/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten vaihdevuodet on paljon pahempia kuin naisten. Tuo kaikki on paskaa alkaa miehillä siinä 41-45 vuotiaina. Ja sitä ei jaksa kuunnella kukaan. Imevät kaiken energian ympäristöstää tolla nurinalla. Töissäkin joutuu kuuntelemaan näitä saakelin vinkujia. Rasittavimpia kuin teinitytöt.

8 vuotta nuorempi

Vierailija
32/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8 vuotta nuorempi

Eli se on sulla vasta edessä.

Vierailija
33/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8 vuotta nuorempi

Eli se on sulla vasta edessä.

Tiedän kyllä, mutta otan kaiken mahdollisen avun ja lääkityksen ja pidän suuni kiinni etten ole täysin kyyninen raivopää viisikymppisenä🙄

Vierailija
34/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa voimaantujat että ap:n mies oli ehdottamut eroa jo 2 vuotta sitten.

Vierailija
35/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun viiskymppisellä äijällä on siis 8 vuotta nuorempi, hoikassa kunnossa oleva nainen, ja jaksaa vinkua surkeaa elämäänsä. Jätä se valittava narsisti.

Vierailija
36/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi masentunut? Joku ikäkriisi? Menkää pariterapiaan.

Vierailija
37/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä miettimistä tuossa enää on, kun mies on kerran jo vuosia kertonut suoraan, ettei halua jatkaa kanssasi? Molemmat vain kituutatte menemään.

Vierailija
38/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun viiskymppisellä äijällä on siis 8 vuotta nuorempi, hoikassa kunnossa oleva nainen, ja jaksaa vinkua surkeaa elämäänsä. Jätä se valittava narsisti.

Iehille ei ylipäänsä ole olennaista, minkälainen nainen siinå vierellä on. Oletusarvo on, että koska se on siinä vierellä, siinä täytyy olla jotain vikaa. Koska muutenhan se ei olisi sun vierellä. Groucho Marx tyyppinen ajattelu.

Vierailija
39/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin väsynyt kirjoitti:

Olemme olleet yhdessä 25 vuotta, ollut aina hyvin kontrolloiva ihminen ja oma ura mennyt edelle. Luulen itsekkin että pahat vaidevuodet kun päätti yhtäkkiä jättää työnteon, muuttaa ulkomaille ja päivät menevät niin että tänään pelkkää paskaa ja vittuilua, huomenna hiljaisuutta ja ylihuomenna sitten haluaa hyvitellä. Olen miettinyt pääni puhki milloin tämä loppuu, kun nyt kerrankin sain sanottua jotain niin heti syyllistää.

Elät läheisriippuvaisen elämää, kun kaikki elämäsi ja ajatuksesi ovat miehessä ja hänen tekemisissään ja tekemättä jättämisissään. Hanki harrastuksia, uusi kampaus, kuntoile, lenkkeile. lähde pois sieltä ahdistavasta ilmapiiristä ja hae apua vaikka auttavasta puhelimesta, jossa voit keskustella ongelmistasi.

Emme voi muuttaa toista vain omaa elämäämme ja ajattelutapaamme. Silloin ympäristön suhtautuminen sinuun muuttuu. Ja jos se ukko edelleen vaihdevuosissaan kiukkuaa niin, että se sinua haittaa, niin ota puheeksi, onko syytä laittaa lusikat jakoon. Ystäväni oli toisessa avioliitossaan 20v, ja jätti lopulta tällaisen ärripurrin ja on nyt tyytyväinen.

Erittäin hyvin vastattu. Kiitos tästä.

Ohis

Vierailija
40/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita miehellesi, että vaikka hänen elämänsä on paskaa, ei sinun elämäsi tarvitse olla. Älä alistu kiukutteluun. Tee asioita, joista itse nautit. Mene itseksesi, älä anna miehen määritellä sinua. Voit aloittaa eroprosessinkin, jos niin haluat. Todennäköisesti miehesi ihmettelee menemistäsi, kiukutteleekin jonkin aikaa. Mut lopulta hän huomaa, että sinussa on elämänvoimaa ja hän alkaa arvostamaan sinua toisella tavalla. Sinun itsenäistyminen ja uusi itsetunto on todennäköisesti avain myös parisuhteen paranemiseen.

Kiitos, olen yrittänyt mutta silloin tulee kommenttia että mulla on ihan oma elämä ja epäilee mulla olevan suhde jota todella ei ole eikä tule. Tämän suhteen jälkeen en halua tällaista uudestaan.

Sano hänelle siihen että lähtee mukaasi niin näkee ettei ole mitään suhdetta. Ja että mielelläsi hänen kanssaan tekisitkin ja lähtisit, mutta ehtona on että sinne ei tulla kiukuttelemaan. Jos alkaa kiukuttelun matkalla/harrastuksessa/tekemisessä niin jätä siihen ja sano ettet todellakaan jaksa kuunnella ja jatka itse tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi