Mies ilmoitti että meidän elämämme on täyttä paskaa
Toistakymmentä vuotta yhteistä eloa. Mies keskittyi omaan uraansa, viime vuodet jatkuvaa kiukuttelua ja ehdottelua ettei näe tulevaisuutta yhdessä. Ehdotellut eroa ym.
Hän on lopen kyllästynyt elämään ja täytti 50. En jaksa enää tasapainoilla, pelkään yksinjäämistä mutta en jaksa näinkään. Onko kokemuksia? Ei ole kyse vieraasta naisesta, vain kyllästyminen elämään. Pitäisikö jatkaa eri teitä..
Kommentit (47)
Miesten vaihdevuodet on paljon pahempia kuin naisten. Tuo kaikki on paskaa alkaa miehillä siinä 41-45 vuotiaina. Ja sitä ei jaksa kuunnella kukaan. Imevät kaiken energian ympäristöstää tolla nurinalla. Töissäkin joutuu kuuntelemaan näitä saakelin vinkujia. Rasittavimpia kuin teinitytöt.
Vierailija kirjoitti:
On kyse vieraasta naisesta.
Ai on? Miten vieraasta?
Kyse voi olla moottoripyörästä ja hit the road :D Päästät miehen menemään.Hän elää vangittuna häkkiinsä.
Väsynyt kirjoitti:
Toistakymmentä vuotta yhteistä eloa. Mies keskittyi omaan uraansa, viime vuodet jatkuvaa kiukuttelua ja ehdottelua ettei näe tulevaisuutta yhdessä. Ehdotellut eroa ym.
Hän on lopen kyllästynyt elämään ja täytti 50. En jaksa enää tasapainoilla, pelkään yksinjäämistä mutta en jaksa näinkään. Onko kokemuksia? Ei ole kyse vieraasta naisesta, vain kyllästyminen elämään. Pitäisikö jatkaa eri teitä..
Miten sä nyt jotain typerää äijää mihinkään tarvitset?
Vierailija kirjoitti:
Kyse voi olla moottoripyörästä ja hit the road :D Päästät miehen menemään.Hän elää vangittuna häkkiinsä.
Kuinka joku ruma setämies voi olla ”vangittuna häkkiin”. Ei oikein rimmaa tuo.
Mikä siinä yksinjäämisessä noin pelottaa? Opettelee ajattelemaan asioita uudesta vinkkelistä. Sinkkuna olisit vapaa ja irti tuollaisesta kiukuttelijasta, joka myrkyttää ilmapiirin ja tuhoaa sinunkin elämänilosi. Maailma on täynnä mahdollisuuksia, vain oma mielikuvitus on rajana. Kyllä vaihtamalla paranee!
Mielummin tyytyväisenä yksin, kuin huonossa parisuhteessa kaksin! Fakta tieto!
Olemme olleet yhdessä 25 vuotta, ollut aina hyvin kontrolloiva ihminen ja oma ura mennyt edelle. Luulen itsekkin että pahat vaidevuodet kun päätti yhtäkkiä jättää työnteon, muuttaa ulkomaille ja päivät menevät niin että tänään pelkkää paskaa ja vittuilua, huomenna hiljaisuutta ja ylihuomenna sitten haluaa hyvitellä. Olen miettinyt pääni puhki milloin tämä loppuu, kun nyt kerrankin sain sanottua jotain niin heti syyllistää.
Vieläkin väsynyt kirjoitti:
Olemme olleet yhdessä 25 vuotta, ollut aina hyvin kontrolloiva ihminen ja oma ura mennyt edelle. Luulen itsekkin että pahat vaidevuodet kun päätti yhtäkkiä jättää työnteon, muuttaa ulkomaille ja päivät menevät niin että tänään pelkkää paskaa ja vittuilua, huomenna hiljaisuutta ja ylihuomenna sitten haluaa hyvitellä. Olen miettinyt pääni puhki milloin tämä loppuu, kun nyt kerrankin sain sanottua jotain niin heti syyllistää.
Elät läheisriippuvaisen elämää, kun kaikki elämäsi ja ajatuksesi ovat miehessä ja hänen tekemisissään ja tekemättä jättämisissään. Hanki harrastuksia, uusi kampaus, kuntoile, lenkkeile. lähde pois sieltä ahdistavasta ilmapiiristä ja hae apua vaikka auttavasta puhelimesta, jossa voit keskustella ongelmistasi.
Emme voi muuttaa toista vain omaa elämäämme ja ajattelutapaamme. Silloin ympäristön suhtautuminen sinuun muuttuu. Ja jos se ukko edelleen vaihdevuosissaan kiukkuaa niin, että se sinua haittaa, niin ota puheeksi, onko syytä laittaa lusikat jakoon. Ystäväni oli toisessa avioliitossaan 20v, ja jätti lopulta tällaisen ärripurrin ja on nyt tyytyväinen.
Mies tietää, että pelkäät yksinjäämistä. Hän käyttää sitä tietoa hyväkseen purkaakseen omaa huonoa oloaan sinuun. Lopettaisiko mies nuo puheet, jos sanoisit, että hyvä on erotaan, koska kerran niin haluat.
Minkä ikäisiä lapsia on, jos on? Asuvatko kotona?
Vierailija kirjoitti:
Miesten vaihdevuodet on paljon pahempia kuin naisten. Tuo kaikki on paskaa alkaa miehillä siinä 41-45 vuotiaina. Ja sitä ei jaksa kuunnella kukaan. Imevät kaiken energian ympäristöstää tolla nurinalla. Töissäkin joutuu kuuntelemaan näitä saakelin vinkujia. Rasittavimpia kuin teinitytöt.
Olenkohan sitten näin 23-vuotiaana naisena oikeasti 43-vuotias mies kun kuulostaa niin tutulta. Meneeköhän tämä ohi ja olen sitten kahdenkymmenen vuoden päästä yksi naantalin aurinko?
Vierailija kirjoitti:
Aivan selkeesti on. Mutta se toinen nainen on vain hyvän seksin ja kauniin ulkomuotonsa takia siinä joten ei huolta et menetä "miestäsi". Ehkä sukupuolitaudin tai äpärän saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan selkeesti on. Mutta se toinen nainen on vain hyvän seksin ja kauniin ulkomuotonsa takia siinä joten ei huolta et menetä "miestäsi". Ehkä sukupuolitaudin tai äpärän saat.
Minä taas luulen että setämies on vanhoilla päivillä rakastunut, mutta ei saa vastakaikua. Turhauma puretaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai on? Miten vieraasta?
Saattaa se olla naapurin Tarjakin. Tai Sirpa työpaikalta. Että ei sillä tavalla vieras.
Ilmoita miehellesi, että vaikka hänen elämänsä on paskaa, ei sinun elämäsi tarvitse olla. Älä alistu kiukutteluun. Tee asioita, joista itse nautit. Mene itseksesi, älä anna miehen määritellä sinua. Voit aloittaa eroprosessinkin, jos niin haluat. Todennäköisesti miehesi ihmettelee menemistäsi, kiukutteleekin jonkin aikaa. Mut lopulta hän huomaa, että sinussa on elämänvoimaa ja hän alkaa arvostamaan sinua toisella tavalla. Sinun itsenäistyminen ja uusi itsetunto on todennäköisesti avain myös parisuhteen paranemiseen.
Toistakymmentä vuotta yhteiseloa, kuitenkin yhdessä 25v? Nyt ei täsmää...
Äijälle realisoituu kaikki se mihin on aikansa ja rahansa hassannut.
Se vi tuttaa kun tajuaa, että palkintona siitä on.
Ei mitään.
Kurttunen naama peilissä ja tsänssit hyviin muijiin on menny...
Kuollu olo.