Vaikea vesimies mies..?
On etäinen, ei ilmoita suoraan mitä haluaa eikä edes sitä kysyessä. Usein, kun hänet meinaa jo unohtaa ilmoittaa itsestään kuin tyhjästä? Ei näytä tunteitaan tai näyttää niitä ristiriitaisesti, jolloin jää miettimään että mitähän tarkoitti ? Onko muilla kokemusta vastaavista vesimies miehistä? Onko heitä mahdotonta "kesyttää"?
Kommentit (25)
Tunnen jostain syystä useamman vesimiesmiehen, ja joka ainoa on vähintäänkin outo tai hankala tapaus. Kaverina vielä menee, mutta kumppanina ei, jollei sitten halua puhtaasti seksipohjaista suhdetta (ovat kokeilunhaluisia ja vapaamielisiä, vähän liiankin).
Suhdepuoli ei ole toiminut IKINÄ.
Minulla kokemusta juuri tuollaisesta vesimies miehestä. Niille ilmeisen vaikeaa sitoutua/näyttää tunteita. Ota etäisyyttä ja katso mitä tapahtuu.
Voi jessus. Te ja teidän horoskooppinne.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ihmisten käytös vain täsmää heidän horoskooppeihin.
Siksi kannattaakin unohtaa kaikki vesimiehet ja suosia vain kaljamiehiä.
Ihan oikeasti, jos uskotte mokomaan, niin miksette vaivaudu edes perehtymään siihen kunnolla? Astrologian mukaan ihmisen persoonaan vaikuttaa moni muukin tekijä kuin vain ja ainoastaan tuo aurinkomerkki. Mutta samapa tuo, kun huuhaata on joka tapauksessa.
Minä olen vesimiesnainen ja tunnistan noista kuvauksista itseni 100 %. Kannattaa jatkaa matkaa jos mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ihmisten käytös vain täsmää heidän horoskooppeihin.
Niin ja koska JOSKUS se täsmää, niin sen täytyy merkitä sitä, että kaikki samanmerkkiset ovat tällaisia. Ok...
Vierailija kirjoitti:
On etäinen, ei ilmoita suoraan mitä haluaa eikä edes sitä kysyessä. Usein, kun hänet meinaa jo unohtaa ilmoittaa itsestään kuin tyhjästä? Ei näytä tunteitaan tai näyttää niitä ristiriitaisesti, jolloin jää miettimään että mitähän tarkoitti ? Onko muilla kokemusta vastaavista vesimies miehistä? Onko heitä mahdotonta "kesyttää"?
Saako tiedustella mikä on oma horoskooppisi..?
vesimiehelle parhaiten sopii vesimies tai vaaka
Vesimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka olen, mutta silti tuntuu että on ongelmaa..
Ovat kyllä parempia ystävinä kuin kumppaneina näin leijonanaisen kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ovat kyllä parempia ystävinä kuin kumppaneina näin leijonanaisen kokemuksesta.
Kertoisitko vähän tarkemmin kokemuksistasi vesimiehen käytöksestä?
Mulla oli vesimies puolisona useita vuosia, mutta vaikea oli! Epävakaa tunnetasolla, välillä etäinen kylmä kivi ja välillä ihan liimattuna kiinni lässyttämässä korvaani. Mutta sängyssä oiva! No, erottu jo ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vesimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka olen, mutta silti tuntuu että on ongelmaa..
Ok, hetken jo luulin, että olet eräs "jousimies"... ;) mutta vastaus kysymykseesi; ei minua ole vaikea "kesyttää", siihen vain tarvitaan se "oikea", ja heitä tuntuu olevan kovin harvassa...
Kolme Vesimies miestä tunnen ja kaikilla epävakaa persoonallisuushäiriö. Tie sitten onko sattumaa, mutta sellaisia ne ovat. Tänään näin ja huomenna noin. Saman päivän aikanakin mielialat vaihtelee suuresti. Välttäkääää! Vuosia yhdessä mutta oma hyvinvointi meni edelle.
Vesimies on eläinradan vaikein ihmisenä. Oikutteleva, mielialat vaihtelee jatkuvasti, viihtyy yksin, mutta kaipaa seksiseuraa. Ei puhu tunteista vahingossakaan. Eikä liiemmin niitä näytä. Kylmä, etäinen. Ei kysele, ei tule vuorovaikutukseen. Kova määräämään. Onneksi pääsin eroon, nyt ihana mies, ihan vastakohta.
Kyllä, samaa mieltä. Kokemusta on...
Tuollainen on mies, jota ei kiinnosta. Oli sitten syntynyt mihin aikaan vuodesta hyvänsä.