Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI joku haluaa olla ilkea, rikkoa, tehdä pahaa ja satuttaa toisia, ihan oikeesti...???

Vierailija
24.06.2018 |

Oon jo "tantta", joo. 40+. Olen myös ollut nuori ja villi, pitänyt hauskaa ja sekoillut. Tiedän että oon liian kiltti, kaikille, aina. Silti en vaan ymmärrä miksi joku on ilkeä tahallaan....miksi lyödään, rikotaan autoja, kukkaasetelmia, kuinka voi saada tyydytyksen siitä että on pilannut toisten elämää, omaisuutta, hakannut ja jopa tappanut. Onko tosiaan niin huonoa olla omassa kehossa vai? Mulla ei vaan mahdu päähän minkälaiset ihmiset haluaa ilkeyttä ja pahaa....täytyyhän päässä viirata oikein kunnolla....

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä asema? Ilkeä ihminen saa aina takaisin jossain muodossa joskus. Esim kuinka kivaa on istua vankilassa?

No ei aina. Ilkeyttä ei ole pelkkä paikkojen rikkominen, tai väkivaltaisuus. Ilkeyttä on myös toisten alistaminen ja nöyryyttäminen ja tätä harrastaa mm monet toimitusjohtajat. Eipä heille siitä koskaan mitään rangaistusta tule, vaan tuolla sitä edelleen porskutetaan.

Timo Räty sai tuomion työpaikkakiusaamisesta kun alaisensa vai oliko sihteerinsä vei asian oikeuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme