Sara Chafak kertoi salaperäisten luksusmatkojensa taustoista – ei maksa satumaisia reissujaan itse
Sara Chafak halusi voittaa Miss Suomen kruunun ensimmäisen kerran jo kolmevuotiaana, kun hän katsoi kisoja tv:stä äitinsä kanssa. Vuonna 2012 haave toteutui. Sen jälkeen Chafak keskeytti korkeakouluopintonsa kansainvälisen markkinoinnin parissa ja alkoi tehdä töitä missinä ja mallina.
Nykyään 27-vuotiaalla kaunottarella on Instagramissa yli satatuhatta seuraajaa. Sadunomaisissa otoksissa Sara juo cappuccinoa Dubaissa, poseeraa lumimaisemassa Sveitsissä ja istuu luksusauton konepellillä Beverly Hillsissä. Tai sitten hän poseeraa uima-altaalla viiden tähden hotellissa upeissa uima-asuissa.
Sara Chafakin arkipäivät täyttyvät sosiaalisen median parissa työskentelystä. Hän kertoo IS:lle saavansa elantonsa somesta.
– Olen päässyt siihen pisteeseen, että tästä on tullut minulle ammatti. Instagram on minulle merkittävin työväline, hän kertoo.
Sara ei halua kertoa tarkalleen, kuinka paljon hänelle maksetaan palkkioita Instagram-julkaisuista, mutta hän vahvistaa saavansa työstään palkkioksi sekä rahaa, tuotelahjoja että sponsoroituja matkoja.
– Vaikka se julkaistu juttu on vain yksi kuva, niin sitä ennen käydään paljon neuvotteluja ja sähköpostinvaihtoa siitä, miten se tapahtuu. Seuraajat eivät välttämättä ymmärrä sitä. Usein luullaan, että kuvan julkaiseminen kestää sen 2 minuuttia, Sara pohtii.
– Saan meiliini koko ajan yhteydenottoja ja yhteistyöehdotuksia. Siitä on kiva valita, mikä toimii milläkin hetkellä.
Kommentit (26)
Eli Sara Chafakin firma takoo hurjaa tulosta, mutta Sara vaatimattomana tyttönä jättää tämän kertomatta, eikä edes Seiska onnistu yrityksen nimeä tai tulosta kaivamaan. Saralla myös pukkaa kuvausta, keikkaa ja tv-ohjelmaa, mutta aina valpas viihdemediamme ei edes pihahda näistä, vaikka tavallisesti jonkun Suomi-julkun vilahdus missä tahansa ulkomaisessa mediassa on vähintään lööpin arvoinen suoritus. Kyllä, näin sen täytyy olla. Uskotaan. Joo ja jep.
Uskoo ken tahtoo. Tosin mulle on ihan yksi lysti millä konstilla joku ex-missi tulonsa hankkii. Mutta aivan varmaa on, että 100 000 seuraajalla ei paljon mainosrahoja heru. Sitten kun puhutaan miljoonasta seuraajasta, aletaan tehdä rahaa. Esim. valokuvaaja Konsta Punkalla on yli miljoona seuraajaa.
Yrittäjänä ihmetyttää myös, että eikö Sara tiedä, että yrittäjän on maksettava veroa kaikesta yrityksensä tulosta, ei pelkästä rahatulosta. Jos olisin verottaja, olisin aika hemmetin kiinnostunut Saran yritystoiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi yhteistyökuvio:
Ex-missi Sara Chafak paljasti hoikan vartalonsa salaisuuden.
Sara julkaisi Instagram-tilillään kuvan, jossa hän esitteli bikinivartaloaan. Kuvatekstissään ex-missi vastasi monen pohtimaa kysymykseen: miten hän pitää itsensä niin hyvässä kunnossa?
− Vastaus tähän on että kunnossa pysyminen on tärkeää työssäni enkä aina kerkeä tai ole innokas treenaamaan niin että olisin jäätävässä tikissä yleiskunnon lisäksi tai pitää tiettyä ruokavaliota yllä varsinkin kun elää matkalaukku jetlag elämää eikä sekään helpota tilannetta että on kokki ja rakastaa ruokaa ehkä vähän liikaakin, Sara kirjoitti.
Hän myönsi, että kuntosalin sijaan hän on turvautunut esteettisten klinikoiden tarjoamaan CoolSculpting-menetelmään, jossa rasvakertymät jäädytetään.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sara-Chafak-julkaisi-kuvan-bikinivartalos…
Aika amatööri touhua, kuva on vuoden vanha ja oli pitkään näkyvissä kahteen kertaan, nyt vanhempi on postettu. Mahtaa mainoksen maksaja tykätä. Muutenkin iso osa viimeisistä kuvista on vanhoja.
Kirjailija Veikko Huovista vapaasti lainaten: Sara Safak istuu veikeän lompakon päällä.
Sarahan erosi vihdoin poikaystävästään ja elää nyt tämän Tony Beigin ”ystävänä” leveästi maailmalla. Pottuvarpaiden välissä oleva ryppy taitaa olla hintansa väärti.
Rinnat ovat kasvaneet missivuodesta.
https://www.is.fi/terveys/art-2000000561478.html