Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä työtön! Mitä kaikkea kivaa aiot tehdä tänään?

Tieten työtön
24.06.2018 |

Koko päivä aikaa harrastaa kaikkea kivaa mitä mieleen juolahtaakin. Parasta työttömyydessä on kun ei tarvitse koskaan suunnitella mitään vaan voi kimpoilla omien mielihalujen mukaan. Tietysti myös ainainen loma on ihan kiva juttu.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan yksi palsta josta aiotaan tehdä isot puukaupat. Alkaa olla liian vanhaa eli aukoksi vedetään. Eikä puutulot edes vähennä päivärahaa. Kysytty on kelalta.

Vierailija
22/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja maaha nmuut tajajengien jatkuvia tulitaisteluja.

Siis noiden ruåtsin kranaattien lisäksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähen juomaan, kuten joka sunnuntai. Työttömän suurimpiin etuoikeuksiin kuuluu maanantaikrapula ilman mitään velvotteita. Tästä perinteestå aion pitää loppuelämäni kiinni.

Vierailija
24/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan tietokonepelejä ja syön

Vierailija
25/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei pitäisi sanoa, mutta olen onnellinen työtön ja pärjään hyvin. En saa toimeentulotukea, en myöskään asumistukea.

Vierailija
26/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen koko päivän eri keskustelupalstoille työttömän lomaelämän ihanuuksista. On hauskaa kun jotkut hölömöt eivät pidä siitä ja alkavat kirjoitella vaikka mitä tukienalennuksista, loisimisesta sun muista aiheista, joilla he kuvittelevat muuttavansa tämän ihanan lomaelämän joksikin muuksi.

Vierailija
27/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömän  kannattaa pelat a playstation 4.  pitää olla   paljon pelejä ni ei tylsisty. sit isoupea  tv.. millä pelaa. siellä pääsee myös juttelee ja saa kavereita.ja netis on mukava pelata auto ,taistelu,seikkailu,urheilupelejä . oman maan ja muun maan kansalaisia vastaa... on päivät täynnä jännitystä pelimaailmas,,..varmaaeläkeiäski tulee pelattua  monta tuntia päiväs.sit tääl ku pelaa hyvin eläkeläisukkoaki luullaa teiniksi,ni nuortuuki kummasti.ja jos omaa älliä,kannattaa yrittää vetoja ulkomaille..veikkaus oy... jossa johtajat tienaa hirveesti tekemättä juuri  mitää. ni minä en rahottas sellasta paikkaa ikinä.ulkomailla on paljon paremmat kertoimet..joten voitolle pääseminen on helpompaa...ongelmaksi voi muodustua et ei o rahaa mil pelata,mut pelaa vaik huvin vuoksi..pienil panoksil,tua aineki jännitystä elämää. ei voi hävitä aineka paljon.

Vierailija
28/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön Venlafaxiinia! 150 mg Venlafaxiinia!!

sähköshokki hoito on seuraava vaihe

Vierailija
29/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aamukahvit vasta nyt. Tuijottelen koko päivän vuorotellen ikkunasta ulos ja telkkaria miettien mitä sitä tänään tekisi. Ennen kuin keksin niin kello on jo sen verran että voi mennä nukkumaan.

Vierailija
30/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvä, vapaa päivä, mutta näitä ei vaan enää jaksa. Täällä riitely/ toisten haukkimen työttömyyden/työssäkäyvyyden hyvistä ja huonoista puolista ei vaan johda mihinkään. Mikä onkin tehnyt siitä tylsää. Uutta argumentoinnin arvoista aihetta odotellessa. Hyvää sunnuntaita sinulle. :)

Vierailija
31/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäyvä, vapaa päivä, mutta näitä ei vaan enää jaksa. Täällä riitely/ toisten haukkimen työttömyyden/työssäkäyvyyden hyvistä ja huonoista puolista ei vaan johda mihinkään. Mikä onkin tehnyt siitä tylsää. Uutta argumentoinnin arvoista aihetta odotellessa. Hyvää sunnuntaita sinulle. :)

Miten niin ei johda mihinkään? Eikö sinun mielestäsi työttömyyden/ työssäkäymisen ihanuuksista saisi keskustella? Keskusteluja ihan tavallisesta arkielämästä. Onko sinulla paljonkin puheenaiheita, joista keskusteleminen ei mielestäsi johda mihinkään? Onko ajatuspoliisi unelma-ammattisi?

Vierailija
32/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei pitäisi sanoa, mutta olen onnellinen työtön ja pärjään hyvin. En saa toimeentulotukea, en myöskään asumistukea.

Sama täällä ja sen todellakin saa sanoa.

Vierailija
33/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sunnuntai, eli töitä tehdään ainoastaan tuplapalkalla. Vapaalla olen, joten aion käydä kaupassa ja tehdä kotitöitä. Jos olisin töissä tekisin töitä, mikä on joillekin palstailijoille vieras käsite, että vauvapalstalla ei olla työaikana.

Vierailija
34/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään varmaan teen saman kuin eilen ja toissapäivänä: kirjoitan itsemurhaviestin ja suunnittelen itsemurhani ja sitten perun aikeeni ja revin itsemurhaviestin ja heitän sen roskiin. Huomenna sama juttu.

Tilaa aika mielenterveystoimistoon ja sano että on saatava aika lääkärille.  Tai tilaa kiireinen aika tavalliselle tk lääkärille ja pyydä lähete sairaalan polille.  Saat varmasti apua jos vain jaksat hakea.  Koeta jaksaa.

Vierailija
35/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain halpaa. Taidan kävellä talon ympäri muutaman kerran.

Halpoja harrastuksia on lukemattomattomia.

Niin on. Ja ne ovat kaikki yhtä tylsiä kuin kävely talon ympäri.

Vai niin. No sellaiselle ihmiselle, joka ei tykkää urheilla/pelailla/näpräillä saattaa harrastusmaailma näyttäkin aika ankealta. Miten sulle edes tulee mieleen halvasta harrastuksesta joku talon ympäri kävely?

Mulla taitaa olla mielikuvitusta.

Nukkuminen on myös halpa harrastus. Pääsee vähäksi aikaa pois kotoa. Tosin viime yönä olin rikollisten työleirillä, mutta joskus on ihan hyviäkin unia.

Vierailija
36/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen juuri nyt ruokalevolla ja kohta juon kupposen kahvia miehen kanssa. Luen kirjaa ja illemmalla lähden lenkille. Ehkä käyn ostamassa jäätelöä.

Vierailija
37/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtönmies kirjoitti:

panettaisi mutta kun naiset eivät anna minulle pillua

miksi et ala masturboimaaan...?

Vierailija
38/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutiköyhänä työttömänä olen tehnyt aamusta tänään 5 km kävelylenkin, ottanut ohimennen valokuvia ja muokannut ne.

Keräsin myös kesäkukkakimpun.

Sitten tein viime syksyllä keräämistäni suppilovahveroista kastikkeen Lidlin pakkaskukkakaalin viereen.

Seuraavaksi aion jatkaa joululahjojen kutomista.

Vaikkei rahaa ole, onni on.

Ei tartte enää pelätä joka aamu mitään.

Vierailija
39/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rutiköyhänä työttömänä olen tehnyt aamusta tänään 5 km kävelylenkin, ottanut ohimennen valokuvia ja muokannut ne.

Keräsin myös kesäkukkakimpun.

Sitten tein viime syksyllä keräämistäni suppilovahveroista kastikkeen Lidlin pakkaskukkakaalin viereen.

Seuraavaksi aion jatkaa joululahjojen kutomista.

Vaikkei rahaa ole, onni on.

Ei tartte enää pelätä joka aamu mitään.

Aktiivimalli 2 ja uudet kauhuskenaariot ovat kulman takana.

Vierailija
40/49 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sunnuntai, eli töitä tehdään ainoastaan tuplapalkalla. Vapaalla olen, joten aion käydä kaupassa ja tehdä kotitöitä. Jos olisin töissä tekisin töitä, mikä on joillekin palstailijoille vieras käsite, että vauvapalstalla ei olla työaikana.

Täällä ollaan nimenomaan töissä ja tuplat hakkaa. Niin kuin eilenkin.

Hiljaista on. Asiakkaat ovat omissa menoissaan ja eipä ole nyt juuri muuta tekemistä ennen ku futispelit alkaa ku netin takominen.

Olen aina sunnuntait ja juhlapyhät töissä, jos suinkin vaan saa.

On hiljaista ja voi tehdä omia juttuja ihan kunnon korvausta vastaan.

-Ammatinvalintakysymys-