Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi ystävän negatiiviseen käytökseen?

Vierailija
24.06.2018 |

Usein käyttäytyy jotenkin halveeraavasti minua kohtaan, ei mitään suoraa ilkkumista tai vastaavaa mutta usein jotain "hmph" -tyyppistä huokailua jos teen jotain mistä ei niin välittäisi. Tai soittaa mulle vaikka aamulla klo 7 ja vastaan olleeni nukkumassa, vastaa tyyliin "hmph, voisi kyllä jo herätä". Ihan kuin se oma mielipide/näkökulma olisi vain tärkein. Tulee todella aliarvostettu olo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/6 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaako siitä loukkaantua jos joku on sitä mieltä että seiskalta joutaa nousta jo ylös. Jos joka kerta ottaa itseensä siitä kun toisella on eri mielipide kuin itsellä, niin eihän sitä muuta ehdi tekemäänkään kuin suuttua suuttumisen perään. On niin yhdentekevä asia tuo esimerkkisi, siis mihin aikaan kukakin nousee ylös, että ei pitäisi mennä tunteisiin. Toki ärsyttää jos joku herättää kesken unien, se on asia erikseen enkä minä sillä.

Ehkä tarvittaisi vähän lisää esimerkkejä, niin tarkoittamasi asia aukeaisi paremmin? Tämän teksin perusteella antaisin neuvoksi sen, että älä loukkaannu pikkuasioista. Ja jos ystävän käytös vaan ikuisesti v*tuttaa, niin älä ole semmoisen ihmisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kannattaako siitä loukkaantua jos joku on sitä mieltä että seiskalta joutaa nousta jo ylös. Jos joka kerta ottaa itseensä siitä kun toisella on eri mielipide kuin itsellä, niin eihän sitä muuta ehdi tekemäänkään kuin suuttua suuttumisen perään. On niin yhdentekevä asia tuo esimerkkisi, siis mihin aikaan kukakin nousee ylös, että ei pitäisi mennä tunteisiin. Toki ärsyttää jos joku herättää kesken unien, se on asia erikseen enkä minä sillä.

Ehkä tarvittaisi vähän lisää esimerkkejä, niin tarkoittamasi asia aukeaisi paremmin? Tämän teksin perusteella antaisin neuvoksi sen, että älä loukkaannu pikkuasioista. Ja jos ystävän käytös vaan ikuisesti v*tuttaa, niin älä ole semmoisen ihmisen kanssa.

En sinänsä loukkaannu juuri silloin kun nämä tapahtuvat, mutta nyt pms:n kourissa aloin peilata koko elämääni tämän yhden ihmisen käytökseen (kyllä, olemme tunteneet yli 30 vuotta) niin eihän se nyt tasa-arvoista ole ollut koskaan. Minä en ole koskaan tarpeeksi hyvä tai lapsenikaan.

Vierailija
4/6 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puhelin äänettömälle  jatkossa ja ota hajurakoa passiivisagressiiviseen kaveriisi. Klo 07 ei todellakaan ole sopiva aika soittaa kaverille ellei  talo ole tulessa.

Vierailija
5/6 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveri on  niin moukka että  soittaa aamuseiskalta niin kyllä  saa loukkaantua. Fiksut ihmiset eivät soittele siihen aikaan ja hymähtele jos toinen ei vielä ole ylhäällä.

Vierailija
6/6 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveri on  niin moukka että  soittaa aamuseiskalta niin kyllä  saa loukkaantua. Fiksut ihmiset eivät soittele siihen aikaan ja hymähtele jos toinen ei vielä ole ylhäällä.

Sisälukutaito... Ap ei kertonut loukkaantuneensa siitä, että kaveri soitti seiskalta ja herätti, vaan siitä että miten tämä soittanut kaveri ap:n nukkumista kommentoi. Ja kirjoitin itsekin, että "Toki ärsyttää jos joku herättää kesken unien, se on asia erikseen enkä minä sillä.".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi